Ik vrijdagquote:
Ja zo kan ik ook ruimte overhouden. Aangezien ik dus al die spullen bij me heb en Beelzebub85 alleen maar zijn kleren heeft hij dus plaats over en ik plaats te kort.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef Berenanus het volgende:
[..]
vrouwen sowieso!maar ook zo
veel plezier met je visite
[..]
Meeste van die meuk zit bij mijn ouders in de koffer
Wie weet komen we elkaar nog tegen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vrijdag.
Kut vanavond een barbecue waar ik met me stomme kop beloofd heb naar toe te komen..
Ach we zien wel als we daar aankomen, als het maar minimaal 30/35 graden blijft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
Het is trouwens al minder warm aan het worden op Kreta hoor.
Visite al gearriveerd?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef Tezz het volgende:
Ik wil dat mijn visite nu komt. Ik verveel me.
Maar mijn visite is te laat.
Tsjah dan bel je toch af...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een schufthekel aan barbecueën.
Ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een schufthekel aan barbecueën.
Kan ik niet maken, als je tot 2 maal toe beloofd te komen.. (Waarom stellen ze me die vraag als ik op stap ben?)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Visite al gearriveerd?
[..]
Tsjah dan bel je toch af...
Dat is minder indd...en opstap zeg je al snel ja als ze je zoiets vragen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan ik niet maken, als je tot 2 maal toe beloofd te komen.. (Waarom stellen ze me die vraag als ik op stap ben?)
Maar het is eerst een tyfus eind fietsen, bus komt er niet en iemand bereid vinden om te bob'en lijkt me uitgesloten. De mensen die dat geven zijn niet echt mijn soort volk, ken er verder ook niemand op de 2 vrienden waar ik mee ga na.
En barbecueën duurt me zo lang.
Broek hoe kom jij er nu weer bij dat ik over zaken moet praten?
* LudoSanders is luie kut student
Tja, weet ik het, dat is wel namelijk een voornaamste reden dat bbquen tering saai kan worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan ik niet maken, als je tot 2 maal toe beloofd te komen.. (Waarom stellen ze me die vraag als ik op stap ben?)
Maar het is eerst een tyfus eind fietsen, bus komt er niet en iemand bereid vinden om te bob'en lijkt me uitgesloten. De mensen die dat geven zijn niet echt mijn soort volk, ken er verder ook niemand op de 2 vrienden waar ik mee ga na.
En barbecueën duurt me zo lang.
Broek hoe kom jij er nu weer bij dat ik over zaken moet praten?
* LudoSanders is luie kut student
inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:57 schreef Berenanus het volgende:
NOU!
Jeetje, dat is snel gegaan! Veel plezier Berenanus~, geniet van je vakantie!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:37 schreef Berenanus het volgende:
DagDag
Beste rokers! [afbeelding]
Nog enkele uurtjes en ik ben op vakantie!!![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel plezier.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:37 schreef Berenanus het volgende:
DagDag
Beste rokers! [afbeelding]
Nog enkele uurtjes en ik ben op vakantie!!![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow dan ben jij ook alweer vertrokken!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Voor mij ook nog maar twee daagjes.![]()
Je hebt gelijk, de laatste daagjes zullen het hem ook niet doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
ziekgemeld duivelsduivels
Ja natuurlijk, we zitten allemaal even in een vakantiedip. Iedereen doet net of is ie al op vakantie.quote:
Hallo!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:17 schreef Duuvelke het volgende:
Goeiemiddag.
Niet veel gebeurt t weekend zo te zien...
Is het nog zo warm daar? Moet je nog een zwembroek kopen?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet nog allemaal vakantie inkopen doen.
Ik kan moeilijk hele dagen in een enkele korte broek lopen. T-shirts heb ik naar mijn idee ook niet meer genoeg. Het is er inmiddels wel flink afgekoeld dacht ik te zien, zo'n 30-35 graden nogquote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is het nog zo warm daar? Moet je nog een zwembroek kopen?![]()
Vandaag is het er 35 graden dus dat is al een stuk minder dan vorige week.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is het nog zo warm daar? Moet je nog een zwembroek kopen?![]()
veel plezier dan!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Vandaag is het er 35 graden dus dat is al een stuk minder dan vorige week.
Nog een paar uurtjes en ik vertrek![]()
Ja tuurlijk is dat warm, maar al minder dan de 45 graden vorige weekquote:Op maandag 2 juli 2007 12:31 schreef smammela het volgende:
[..]
veel plezier dan!
btw 35 graden is toch ook warm?![]()
ja maar warm is warm en 35 graden vind ik net zoveel te warm als 45 gradenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:42 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat warm, maar al minder dan de 45 graden vorige week
Tsjah... Maakt mij allemaal niet uit, kan vrij goed tegen warmte dus heb er geen moeite mee.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef smammela het volgende:
[..]
ja maar warm is warm en 35 graden vind ik net zoveel te warm als 45 graden
zon, zee, zandstrandquote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Tsjah... Maakt mij allemaal niet uit, kan vrij goed tegen warmte dus heb er geen moeite mee.
Als de zon maar schijnt, het zeewater niet te koud en geen regen...
Over een paar uurtjes alweer! Er blijft niemand meer over! Ik wens je alvast een hele goede reis en een hele fijne vakantie!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Vandaag is het er 35 graden dus dat is al een stuk minder dan vorige week.
Nog een paar uurtjes en ik vertrek![]()
Ja dat vind ik ook nog erg warm, alleen de warmte daar zal wel heel anders zijn dan de warmte hierquote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef smammela het volgende:
[..]
ja maar warm is warm en 35 graden vind ik net zoveel te warm als 45 graden
Dan heb je helemaal geen kleding nodig! Wel foto's maken he!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk hele dagen in een enkele korte broek lopen. T-shirts heb ik naar mijn idee ook niet meer genoeg. Het is er inmiddels wel flink afgekoeld dacht ik te zien, zo'n 30-35 graden nog.
hahaquote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef smammela het volgende:
hallo allemaal,
wou dat ik vakantieinkopen kon gaan doen![]()
wel veel gebeurt bij mij dit weeked.:
vrijdag lamlazerus vauit de kroeg naar huis gestommeld
zaterdag met een fikse kater vrolijk doorgaan bij de bbq van een vriend
zondag hele dag bij vrienden gezellig lopen leuteren over de het weekend
ow èn èn heb $120 gewonnen met PKR![]()
katsjing, katsjing![]()
Concert zelf was geweldig, eten, drinken, sanitair goed geregeld. Geluid was goed.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:51 schreef oranjekoek het volgende:
Was het leuk in Renesse BeeDee? De frontpage heeft er een bericht overBen je heel weer thuis gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |