Als het maar rookt tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik neem altijd Chesterfield van thuis mee omdat die ook zelden te vinden zijn of niet zo lekker zijn als hier. Dat zijn dan zeg maar mij geniet peukjes, de roken om te roken peukjes meestal ook Marlboro in het buitenland.
Ik neem het meteen terugquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zeg dat nooit tegen Chesterfieldrokers.......
Hoi! Ik ga lekker op de bank liggen, ik heb een flinke griep te pakken!quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi! Ik ga lekker op de bank liggen, ik heb een flinke griep te pakken!![]()
Zal ik een kopje thee komen brengen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi! Ik ga lekker op de bank liggen, ik heb een flinke griep te pakken!![]()
Ja waarschijnlijk Berenanus omdat hij een virtueel kopje thee aanbiedt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Euh Ludo, je gaat iemand neerknallen heb ik gelezen
tezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk Berenanus omdat hij een virtueel kopje thee aanbiedt.
Waarom steek je je tong uit mijn beste PeZuquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
tezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
De goede leiden altijd onder de daden van de slechte.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk Berenanus omdat hij een virtueel kopje thee aanbiedt.
omdatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarom steek je je tong uit mijn beste PeZu
ohhhhhhhhhh zeg dat dan!!!!!! hoi!!!!!!!!! en houdoe, want ik ben weer pleite. Mannetje komt zo terug van sporten en neemt wat vrienden mee, dus ik ga ff wat lekkers voor die gasten maken.quote:
Echte tegeltjeswijsheid ja!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:25 schreef Berenanus het volgende:
[..]
De goede leiden altijd onder de daden van de slechte.
of hoe zei mijn oma dat altijd zo wijs?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh zeg dat dan!!!!!! hoi!!!!!!!!! en houdoe, want ik ben weer pleite. Mannetje komt zo terug van sporten en neemt wat vrienden mee, dus ik ga ff wat lekkers voor die gasten maken.
bye byequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh zeg dat dan!!!!!! hoi!!!!!!!!! en houdoe, want ik ben weer pleite. Mannetje komt zo terug van sporten en neemt wat vrienden mee, dus ik ga ff wat lekkers voor die gasten maken.
uiteraard............ik klaag niet!!!!!!!!!!! (en hij ook niet hihi)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:32 schreef Berenanus het volgende:
[..]een vrouw die goed voor haar mannetje zorgt!
gebeurt andersom ook hoop ik?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Weekje gewerkt, vingers aan gort.![]()
Mooi he, als je nog geen eelt op je handen hebt.![]()
Goedemorgen!! (dat was wel heul vroeg). Ik vind half negen een mooie tijd om op te staan.......quote:
You're the king babyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:33 schreef BeeDee het volgende:
..ongekend...ik voel me echt de king van het rokershoekje.![]()
Ik had het niet over de vingertopjes aan m'n linker hand.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Nepgitarist !!! Gitaristen hebben juist heul veul eelt op hun linkerhanden...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen!! (dat was wel heul vroeg). Ik vind half twaalf een mooie tijd om op te staan.......
Nou Broek, als je de hele week hard gewerkt hebt en je als een echte kerel gedragen hebt, dan heb je er op zaterdag recht op om tot half twaalf uit te slapen.quote:
Als ik de verhalen over vroegah dat ik en min broertje nog om half 7 klaarwakker waren haaden Pa en Ma dit afgesproken:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou Broek, als je de hele week hard gewerkt hebt en je als een echte kerel gedragen hebt, dan heb je er op zaterdag recht op om tot half twaalf uit te slapen.![]()
Indien je een kind hebt gaat bovenstaande regel niet op: hoewel je de hele week hard gewerkt hebt, daarnaast het huishouden hebt gedaan en de was verzorgd hebt, heb je er weliswaar recht op, maar je mag het niet.
Toen ik eenmaal op de basisschool zat stond ik en mijn zusje alleen op.... Mijn moeder stond dan meestal rond 9u opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik de verhalen over vroegah dat ik en min broertje nog om half 7 klaarwakker waren haaden Pa en Ma dit afgesproken:
Ene weekend gaat Pa er dan zolaat uit en het andere weekend ga Ma er op die tijd uit.
Kan de ander uitslapen.![]()
Op zaterdag ben ik standaard wakker rond 6 uur half 7 omdat ik door de week rond deze tijd mijn bed uit moet, meestal draai ik me nog een keer om en sta ik rond half 10 op... Maar op zondag dan kan ik wel een gat in de dag slapen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:34 schreef Tezz het volgende:
Ik ben het uitslapen verleerd.............
Weekend baantje he..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 08:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen!! (dat was wel heul vroeg). Ik vind half negen een mooie tijd om op te staan.......
Tja vrouwen en koffers inpakken...................quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:38 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Weekend baantje he..
en tegen vroeg opstaan heb ik eigenlijk niets, slaap zo'n 4 a 5 uur per nacht als ik ergens voor moet opstaan. Als ik uit kan slapen haal ik de 7uur
"Je gaat naar Kenia en neemt mee...."
Ben me koffers aan het inpakken, ik weet echt niet hoe mijn zusjes aan zo'n volle koffer komen. Ik heb alleen wat kleding eigenlijk..
Iedereen een beetje wakker nu btw?
En douchespullen, zwembroek, badhandoeken, muggenspul, zonnebrand, aftersun mag ik hopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:38 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Weekend baantje he..
en tegen vroeg opstaan heb ik eigenlijk niets, slaap zo'n 4 a 5 uur per nacht als ik ergens voor moet opstaan. Als ik uit kan slapen haal ik de 7uur
"Je gaat naar Kenia en neemt mee...."
Ben me koffers aan het inpakken, ik weet echt niet hoe mijn zusjes aan zo'n volle koffer komen. Ik heb alleen wat kleding eigenlijk..
Iedereen een beetje wakker nu btw?
vrouwen sowieso!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja vrouwen en koffers inpakken...................
En ik ben wel wakker maar ben ook zo weer weg want krijg visite !
Meeste van die meuk zit bij mijn ouders in de kofferquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:40 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
En douchespullen, zwembroek, badhandoeken, muggenspul, zonnebrand, aftersun mag ik hopen.
Mijn koffer zit erg vol.... strax Beelzebub85 eens lief aankijken of ik wat bij hem in het koffer mag stoppen![]()
Ik kan ook bijna niet wachten.... Ja tis er erg heet 45 graden , maar we hebben airco en de zee en het zwembad natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben jaloers............
Tis wel heet op Kreta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |