Anus!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:21 schreef Berenanus het volgende:Allemaal!
Ik wilde even zeggen dat ik dus zwaar van de kaart ben nu![]()
![]()
Hou van jullie allemaal!
ow lol ben ik zo'n bui![]()
Broekpaling en Berenanus, wat zou dat een team zijn voor de Groningse knuffel en spuit party'squote:
anus! check dit topicquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Broekpaling en Berenanus, wat zou dat een team zijn voor de Groningse knuffel en spuit party's![]()
Zoiets heb je meteen in de gaten hequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef Tezz het volgende:
Ai, Anusje heeft weer aan de nederwiet geroken.
Heej Eetje........khebgeenzinomtefokkenvandaag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zoiets heb je meteen in de gaten he![]()
Hee Tezz! Geeft niet, dat hebben we geloof ik allemaal-stop- helemaalnergenszinin-stop- Ik ga straks nog even kijken of er iets op tv is en dan ook mijn bed maar weer in-stop- Morgen ben je weer lekker vrij toch?-stop- We zijn allemaal een beetje grieperig hier-stop-Zaterdag hebben we een buurtfeest, met zijn allen in familiekajaks, en savonds bbq-en -stop- Lijkt me super! Ik hoop dat we dan weer wat beter zijn-stop-quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Eetje........khebgeenzinomtefokkenvandaag.
Wij hebben rustig weekendje voor de boeg (stop). Ook fijn (stop). Waarom zetten we overal stopjes tussen? (stop). Ik kan eventueel wel aan stopverf komen als dat handiger is (stop).quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hee Tezz! Geeft niet, dat hebben we geloof ik allemaal-stop- helemaalnergenszinin-stop- Ik ga straks nog even kijken of er iets op tv is en dan ook mijn bed maar weer in-stop- Morgen ben je weer lekker vrij toch?-stop- We zijn allemaal een beetje grieperig hier-stop-Zaterdag hebben we een buurtfeest, met zijn allen in familiekajaks, en savonds bbq-en -stop- Lijkt me super! Ik hoop dat we dan weer wat beter zijn-stop-
edit- even stoppeltjes ertussen gezet
Hahaa ja misschien is dat handiger! Ik gebruik het uitroepteken als stoptekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij hebben rustig weekendje voor de boeg (stop). Ook fijn (stop). Waarom zetten we overal stopjes tussen? (stop). Ik kan eventueel wel aan stopverf komen als dat handiger is (stop).
Ik ga bankhangen (stop)>
Ik wil eigenlijk ook naar bed. Maar tis nog zo vroeg ! Dan maar lekker warm in bedje lezen.......ook fijn. Morgen poetsdag. En morgen middag een afspraak in een bibliotheek (een van onze vestigingen) voor wat werk. Bente mag mee! Vindt ze altijd superleuk.........quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa ja misschien is dat handiger! Ik gebruik het uitroepteken als stopteken![]()
Ga maar lekker bankhangen, er is niet veel op tv trouwens. Ik ga zo jouw vrouw mijn vrouw kijken denk ik.. of gewoon naar bed..
Slaap lekker straks!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook naar bed. Maar tis nog zo vroeg ! Dan maar lekker warm in bedje lezen.......ook fijn. Morgen poetsdag. En morgen middag een afspraak in een bibliotheek (een van onze vestigingen) voor wat werk. Bente mag mee! Vindt ze altijd superleuk.........
Of ik ga morgen eerst lekker uitslapen tot een uur of 10.00, dan wat boodschappen doen en dan dus nog even werken.............en dan gewoon net doen alsof ik gepoetst heb!!!!!!!
Ja. Nu zit ik toch weer te lullen. Naar bed dus.
Nou...dat dus....en ik heb de komende 2 weken visite. (zwager en schoonzus kamperen in onze tuin, we hebben geen kamer over vandaar..quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Eetje........khebgeenzinomtefokkenvandaag.
'T is verdomme wel een paar jaar geleden dat ik een "fatsoenlijk" pilletje op heb.....das war einmal, maar héél af en toe heb ik er weer weleens zin in..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:21 schreef Berenanus het volgende:
Prrrt, het is niet bij wiet gebleven, heb nu moeite met typen maar voel me super![]()
Ik ben net iets te gebruikerig.. Maar niet meer als ik alleen achter mijn pc zit te gamen, daar ben ik nu wel van af!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'T is verdomme wel een paar jaar geleden dat ik een "fatsoenlijk" pilletje op heb.....das war einmal, maar héél af en toe heb ik er weleens zin in..![]()
Voor mij altijd een discotheekdrug geweest....ook weleens daarbuiten, maargoed....dan heb ik het over 15 jaar geleden..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben net iets te gebruikerig.. Maar niet meer als ik alleen achter mijn pc zit te gamen, daar ben ik nu wel van af!
Alleen met vrienden en op partys nu!![]()
Salmiakies? Wat wil je daar mee?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Voor mij altijd een discotheekdrug geweest....ook weleens daarbuiten, maargoed....dan heb ik het over 15 jaar geleden..Salmiakies....
![]()
![]()
De eerste XTC pillen leken op zwart/wit snoepjes en hadden een salmiak bijsmaak. Was toen ook nog puur MDMA...Vandaar..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:40 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Salmiakies? Wat wil je daar mee?
Wel gezellig hiero, zit de rest alleen in de kamer?
Zo leer je nog eens wat!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
De eerste XTC pillen leken op zwart/wit snoepjes en hadden een salmiak bijsmaak. Was toen ook nog puur MDMA...Vandaar..![]()
En "de rest" is hier al onder zeil, ik ben echter een nachtmens...maar ik ga ook zo..![]()
![]()
Ik heb er ooit in parkzicht 60 gulden voor betaald....is niet met nu te vergelijken, wat is 't nu ? 5 euro ofzo ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:46 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat!Dat is van voor mij tijd!
Pilletje? ik betaal er 3 euro voor, maar ik ben nu verder met de rest chillenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb er ooit in parkzicht 60 gulden voor betaald....is niet met nu te vergelijken, wat is 't nu ? 5 euro ofzo ?![]()
Dat bedoel ik....chill-ze...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:58 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Pilletje? ik betaal er 3 euro voor, maar ik ben nu verder met de rest chillen
Slaaplekker voor straks dan
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik....chill-ze...![]()
[afbeelding]
Heej PeZu, mot je werken vandaag? (kan me niet voorstellen dat je vrijwillig zo vroeg opstaat...). Ik heb lekker uitgeslapen (jajaja tot half negen uitslapen is een luxe hoor) en ga zo maar eerst wat boodschappen in huis halen....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:39 schreef PeZu het volgende:
helleuw and goedemorgen rokers
Thx...quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wil je ze van hier meenemen/? of andersom?
Wat mag je voor eigen gebruik per volwassene meenemen binnen de Europese Unie?
- 800 sigaretten (= 4 sloffen van 200 sigaretten)
- 400 sigaren of cigarillo's
- 1 kilo tabak (bijvoorbeeld 20 pakjes shag)
Hoeveel sigaretten mag je meenemen van buiten de E.U. naar Nederland?
Als u vanuit een land buiten de EU naar Nederland reist, gelden erandere maximum hoeveelheden. De hoeveelheden die u met vrijstellingvan belasting mag meenemen, zijn als volgt vastgesteld:
- 200 sigaretten, óf 250 gram tabak (shag of pijptabak), óf 100 cigarillo's, óf 50 sigaren
Gaan de vakanties naar Griekenland wel door? Het lijk me een beetje oververhit daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:30 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Thx...
En goedemorgen trouwens.![]()
Willen in het vliegtuig kopen voor op vakantie en als we terug komen voor hier natuurlijk.
Het zal nog jaahaaren duren voor we weer echt uit kunnen slapenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej PeZu, mot je werken vandaag? (kan me niet voorstellen dat je vrijwillig zo vroeg opstaat...). Ik heb lekker uitgeslapen (jajaja tot half negen uitslapen is een luxe hoor) en ga zo maar eerst wat boodschappen in huis halen....
Ja tegen de tijd dat we het kunnen zijn we het verleerd....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het zal nog jaahaaren duren voor we weer echt uit kunnen slapen![]()
Ik behoor nu eigenlijk een kater te hebben maar voel me beter dan de gemiddelde ochtendquote:
Ik zag net een halve fles wijn staan en kon mezelf bijna niet bedwingen om een glas te nemen! Maar ik moet nog werken (en autorijden) dus toch maar niet gedaan. Maar ja, een glas wijn haalt het bij lange na niet bij de trip waar jij in zat/zit.........quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik behoor nu eigenlijk een kater te hebben maar voel me beter dan de gemiddelde ochtend![]()
![]()
Neem zo een kop koffie, wedde dat ik weer helemaal terug in die trip val?![]()
Ja gaat gewoon doorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gaan de vakanties naar Griekenland wel door? Het lijk me een beetje oververhit daar.
Je moet geen sigaretten in het vliegtuig of op Schiphol kopen, die zijn nog stervens duur. Pas in Griekenland halen joh.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:30 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Thx...
En goedemorgen trouwens.![]()
Willen in het vliegtuig kopen voor op vakantie en als we terug komen voor hier natuurlijk.
Oke thxquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet geen sigaretten in het vliegtuig of op Schiphol kopen, die zijn nog stervens duur. Pas in Griekenland halen joh.
Nee, gewoon in een winkeltje ofzo. Of op het vliegveld van Heraklion, maar daar kom je pas bij vertrek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Oke thxgoed dat ik het weet. Vorig jaar waren de sigaretten in Amerika ook stuk goedkoper dan hier, dat hadden we niet verwacht, vandaar nu die vraag.
Maar in het vliegtuig kopen dan?
Dan wordt het bij aankomst dus sigaretten daar kopen en als we naar huis gaan 4 sloffen op het vliegveldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een winkeltje ofzo. Of op het vliegveld van Heraklion, maar daar kom je pas bij vertrek.
Tax free is niet meer, dat scheelt hooguit nog 2 euro ofzo.
Dat klinkt goed, maar het liefst rook ik Gauloisesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
In 2006 koste een pakje Marlboro in Griekenland ¤ 2,80, zo goedkoop ga je het niet vinden op Schiphol of in het vliegtuig zelf.
Bron
We wonen toch echt in het verkeerde land als ik die prijzen zo vergelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
In 2006 koste een pakje Marlboro in Griekenland ¤ 2,80, zo goedkoop ga je het niet vinden op Schiphol of in het vliegtuig zelf.
Bron
Die zijn in NL even duur als Marlboro. Ik ben trouwens bang dat je die niet gaat vinden in Griekenland, misschien in een tabakszaak. Meestal komen ze in zulke landen niet verder dan de bekende merken zoals Marlboro en Camel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:36 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, maar het liefst rook ik Gauloises![]()
Dan wordt het dus Marlboroquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zijn in NL even duur als Marlboro. Ik ben trouwens bang dat je die niet gaat vinden in Griekenland, misschien in een tabakszaak. Meestal komen ze in zulke landen niet verder dan de bekende merken zoals Marlboro en Camel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |