quote:
hee die anusquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef Berenanus het volgende:
[afbeelding] net van terug
Ik ruik pizza!!
hee tezz babyquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:37 schreef Tezz het volgende:
Ja ik was er wel vanmorgen hoor. Maar ik had het druk met kind voeden (die heeft ineens bedacht dat ze 's morgens PAP wil kots kots kots) en mezelf de slaap uit de ogen vegen. Maar bij deze alsnog: allemaal een goedemorgen!
ik miste jequote:
zie bovenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:
Kind slaapt. Ik ben net uit een dampend bad gestapt. De wijn is ingeschonken, de radio speelt. Zeg het maar....
Ik miste jullie niet. Ik had bier, mannen en plezier om me heen afgelopen weekend!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik miste jullie niet. Ik had bier, mannen en plezier om me heen afgelopen weekend!!!!!!!
(maar jou miste ik wel hoor lieve PeZu)
Ja hoor. Zet een voetbalelftal met een paar kratjes bier in 1 blokhut, gooi de kinderen het bed in en zet een pot thee voor de theemutsen: gegarandeerd lol! Wel weer bijna rellen natuurlijk, omdat ik samen met wat vrouwen die wel weten hoe ze plezier moeten maken over de grond lagen van het lachen en teut van de rose waren een 'standje' kreeg van de theemutsenclub omdat het wat 'zachter' moest. Whoehahahaha.quote:
sommige mensen weten du sniet wat leven is hehquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor. Zet een voetbalelftal met een paar kratjes bier in 1 blokhut, gooi de kinderen het bed in en zet een pot thee voor de theemutsen: gegarandeerd lol! Wel weer bijna rellen natuurlijk, omdat ik samen met wat vrouwen die wel weten hoe ze plezier moeten maken over de grond lagen van het lachen en teut van de rose waren een 'standje' kreeg van de theemutsenclub omdat het wat 'zachter' moest. Whoehahahaha.
Ja en dan ook nog vragen "jouw kind kan ook wakker worden he, dan heb je mooi 'de poppen aan het dansen'". Whoehahaha, die uitdrukking alleen al!!!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige mensen weten du sniet wat leven is heh
zo triest heh op zo'n moment gaan zeiken_!
mensne zijn zielige wezens somsquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog vragen "jouw kind kan ook wakker worden he, dan heb je mooi 'de poppen aan het dansen'". Whoehahaha, die uitdrukking alleen al!!!!!!!
En wat schijt mij het nou als mijn kind wakker wordt! Slaapt ze de dag erna toch gewoon uit!!!!!! Ja begrijp me niet verkeerd, door de weeks ligt die van mij keurig netjes op tijd in bed en ga ik ech nie een luidruchtig feestje geven thuis, maar MY GOD op kamp!!!! Daar moet je helemaal gebroken en brak van terug komen, ook als je vier bent!!!!!
Ja inderdaad ja. Niet leuk. Maar aan het einde van het liedje heb ik wel een leuk weekend gehad en de familie zeik niet !quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensne zijn zielige wezens soms
[afbeelding]
altijd dat veroordeel en geroddel en gezeik![]()
nu hang ik op de bank ben wat aan het relaxxen zonder drank.......quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja. Niet leuk. Maar aan het einde van het liedje heb ik wel een leuk weekend gehad en de familie zeik niet !
En nu heb ik chips. Lekkere vette Lays chips. En om weg te spoelen wijn. Heul veul wijn.
Jij nog wat byzonders aan het doen?
Ik ga zometeen Hostel 2 de dvd ingooien. Zou ik dat durven?? ben alleen thuis......quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu hang ik op de bank ben wat aan het relaxxen zonder drank.......
beetje tv kijken tussen het fokken/msnen door
ik vond hostel 1 al hel erg flauw en niet spannendquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga zometeen Hostel 2 de dvd ingooien. Zou ik dat durven?? ben alleen thuis......
Ik vond hostel 1 gewoonweg angstaanjagend! Erg bizarre film........Shrek 3 heb ik ook liggen, is misschien een beter plan gezien het 'alleen-thuis-zijn'geval.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond hostel 1 al hel erg flauw en niet spannend
haha ik ga zo dan maar shrek 3 kijken ofzo
haha vrouwen en scary moviesquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vond hostel 1 gewoonweg angstaanjagend! Erg bizarre film........Shrek 3 heb ik ook liggen, is misschien een beter plan gezien het 'alleen-thuis-zijn'geval.
Ik heb laatst toen we The Grudge twee gingen kijken halverwege een boek gepakt.....quote:
haha heldin op sokkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb laatst toen we The Grudge twee gingen kijken halverwege een boek gepakt.....![]()
Ik beken......quote:
kee, have fun babyquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik beken......
Maarre, het banghangen gaat NU in voor mij! Check straks nog wel even hier (misschien worden er nog ineens mensen wakker of zo)
hoi anusjequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
Tezz heeft het leuk gehad!![]()
Hoi hoi btw
ooehquote:
Ik blow zo af en toe.. Soms een half jaar elke dag, soms alleen als het gezellig is of op een vrije dag. Prima zo eigenlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooeh
lekker
maar ik ben ermee gestoppert![]()
Een reden voor een meetquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:33 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Nog nooit gerookt... maar wil het eigenlijk wel eens proberen.
ooh ja verslaafd worden kan ik ook niet maar vin het best zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik blow zo af en toe.. Soms een half jaar elke dag, soms alleen als het gezellig is of op een vrije dag. Prima zo eigenlijk
[..]
Een reden voor een meet
Ja wie weet...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik blow zo af en toe.. Soms een half jaar elke dag, soms alleen als het gezellig is of op een vrije dag. Prima zo eigenlijk
[..]
Een reden voor een meet
Wil je ze van hier meenemen/? of andersom?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef Duuvelke het volgende:
Hoeveel sloffen sigaretten mag je ook weer meenemen in het vliegtuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |