Huub is één en al truck. Dat weg wuiven zet hij juist in om de aandacht wel te krijgen. Waarom, oooo waarom hebben mensen hem niet door. De stoere Huub!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat wekt hij niet op, zelfs niet als hij een vinger heeft gebroken. Huub wuift alles weg.
Zeker, maar vooral ook de deformatie van alle bewoners minus Amanda en Lieke. Ze denken nog slechts in 'speltermen' en vergeten de mensen achter de spelers. Lieke die het toch wel naar vond voor N. dat de relatie met Wilgo stuk was is dan ook zo'n meevaller.quote:
Waarom oh waarom ben jij hier de enige die hem wel door lijkt te hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is één en al truck. Dat weg wuiven zet hij juist in om de aandacht wel te krijgen. Waarom, oooo waarom hebben mensen hem niet door. De stoere Huub!
Heeft ie nou 1 van de Mardi Gras-kettingen van Amanda om?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:43 schreef Prospera het volgende:
Brian is nu zijn orgasme aan het vervalsen![]()
[afbeelding]
Volgens mij is Brian ook volkomen authentiek als hij vraagt of Amanda verliefd is op Huub hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:46 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zeker, maar vooral ook de deformatie van alle bewoners minus Amanda en Lieke. Ze denken nog slechts in 'speltermen' en vergeten de mensen achter de spelers. Lieke die het toch wel naar vond voor N. dat de relatie met Wilgo stuk was is dan ook zo'n meevaller.
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte van haar kettingenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heeft ie nou 1 van de Mardi Gras-kettinkjes van Amanda om?
Ja, dat begrijp ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom oh waarom ben jij hier de enige die hem wel door lijkt te hebben?
Als het zo is, is het wel een echte flauwe Rat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heeft ie nou 1 van de Mardi Gras-kettingen van Amanda om?
Wie ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:40 schreef F04 het volgende:
Om het goed te maken gaan ze nu neuken?
Nee, ik wil niet met opa Casanova en heb Prospera net 'misselijk' genoemd, dus ik ga Phileine maar eens lief aan kijken. Cos ze verder en hou ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Wie ?
Voyeur en Fdw ?
Of Voyeur en Prospera ?
Ik had het over de streams.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Wie ?
Voyeur en Fdw ?
Of Voyeur en Prospera ?
Maar aangezien wij nu nog op zijn, zien we dat nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:20 schreef F04 het volgende:
Tís stil nu. Iedereen slaapt.
Morgen ochtend waarschijnelijk terror op Palma.![]()
oh jawel, makkelijk!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar aangezien wij nu nog op zijn, zien we dat niet![]()
vast een kloppend vingertjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:08 schreef mootie het volgende:
Dat jullie even weten dat Huub wakker is.
Yep, het gemopper dat er rommel ligt is alweer begonnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:22 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgen![]()
Waarom maakt Japio nou zo'n bende in dat hok? Krijgen we zo weer de grote Opperzwabberhoershow.![]()
Ja, ze zit zichzelf zo op te winden dat ze geen lucht meer krijgtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:30 schreef beequeen het volgende:
Na de terroractie van Opperzwabber is ze compleet buiten adem.
Maar adt lukt niet. Palma gaat helemaal door het lintquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:34 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat nu de 'Huub methode' uit proberen.. zoals hij gisteren zei.. praten zodat alles weer goed komt
Ik wil nu graag complete terror van Jaap tegen die huishoudtrolletjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:40 schreef beequeen het volgende:
Japio tegen Opperzwabber: Doe je traditionele ding en zeg dat je naar huis gaat.
Jaap heeft het voor elkaarquote:
kan Palma dat wel betalen??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:52 schreef pullup het volgende:
Lieke over Palma: Als ze nu gewoon even inlogt op de site dan kan ze gewoon thuisblijven![]()
Hij klinkt wel erg vrolijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub fluistert iets van 'aangifte tegen Japio' tegen Lieke en zegt "vraag straks maar"
Nee, via zijn site...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt dat het slechter gaat met het been van Fries en hij weet (van 'achter') dat Brian+Amanda samen op Fries hebben gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |