mensen overlijden heel vaak net voor, op, of na de verjaardag van hunzelf of een dierbare.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:23 schreef Muck het volgende:
i kzou best zo oud willen worden
best wel grote kans ook
de opa van mijn vader werd 99 (ging een week voor zijn 100 verjaardag dood)
en mijn oma dus bijna 92
Dat heeft wel iets moois! Het 'laatste kunstje'quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mensen overlijden heel vaak net voor, op, of na de verjaardag van hunzelf of een dierbare.
Het lijkt wel alsof ze uit alle macht nog proberen die datum te behalen, waarna ze in alle rust kunnen sterven. Het zijn echt grote aantallen mensen die op dat soort momenten komen te overlijden.
Bij ouderdom dan in elk geval.
mijn overgrootvader zoop als een ketter en rookte als een schoorsteen, maar toch issie gezond en wel 99 geworden, dat vind ik tofquote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mensen overlijden heel vaak net voor, op, of na de verjaardag van hunzelf of een dierbare.
Het lijkt wel alsof ze uit alle macht nog proberen die datum te behalen, waarna ze in alle rust kunnen sterven. Het zijn echt grote aantallen mensen die op dat soort momenten komen te overlijden.
mijn opa wachtte tot de dag dat mijn tante vakantie kreegquote:Op maandag 25 juni 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat heeft wel iets moois! Het 'laatste kunstje'
allesquote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
ik moet asap iets hebben wat je kunt gaan doen met een chick terwijl het kutweer is.
Buitenshuis.
Daar heb je wel gelijk in. Het gebeurt ook over het algemeen niet...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie dat totaal niet zitten.
Ben je oud en aftands, en face it, fysiek ook tot lang niet alles meer in staat.
Ik hou ervan mobiel te zijn, en moet er niet aan denken dat je over straat moet schuifelen met wat voor hulpmiddelen dan ook.
Daarbij moet ik er niet aan denken om in een verzorgingstehuis of bejaardentehuis te zitten, de situatie die jij schetst zou ik misschien ook nog wel vrede mee hebben, maar hoevaak gebeurt dat nou...
't is niet voor de lol dat er zoveel bejaarden in die huizen zitten
Echt niet dat het normaal is dat iederen 93 jarige nog vrolijk over straat huppelt.
Ja een vage gewaarwording is dat...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lennyyyyyquote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
grapje schat, grapjequote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
muck...![]()
serieus.
't is van cruciaal belang.
Hoe mooi!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn opa wachtte tot de dag dat mijn tante vakantie kreeg
mijn opa had kanker, en we hebben een paar keer gedacht dat ie het op zou geven, maar hij heeft nog een ahterkleinkind geboren zien worden, en nog een aantal dingen, maar toen mijn tante (die bij hem woonde) vakantie kreeg, hebben ze de hele avond zitten babbelen en tv gekeken, tot mijn tante naar bed wilde gaan.
toen zei hij: "meisie, ik hou vna je, maar ik ga nu"
en weg was ie![]()
Ga een workshop potten bakken volgen, of chocola maken of kaarsen maken...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
muck...![]()
serieus.
Het zal je niet verbazen dat ik met 'bioscoop' als tip kom zeker?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
muck...![]()
serieus.
Mooi maar wel vaag...quote:
Maar seriously, je kunt (mits financiële middelen aanwezig zijn) haar uit eten nemen, altijd goed. Afzakkertje nemen in een cafétje ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef eer-ik het volgende:
ik moet asap iets hebben wat je kunt gaan doen met een chick terwijl het kutweer is.
Buitenshuis.
Dat is zeer zeker waar!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi maar wel vaag...![]()
Je moet er wel zelf vrede mee hebben![]()
én heel goed kunnen timen!![]()
quote:
quote:
dacht ik ook al aan jaquote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat ik met 'bioscoop' als tip kom zeker?![]()
heel vaag!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi maar wel vaag...![]()
Je moet er wel zelf vrede mee hebben![]()
én heel goed kunnen timen!![]()
Heeejjj, dat deden wij ook op de 2e date!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
dacht ik ook al aan ja
deden lars en ik ook op de 2e date
Ome OA weet wel wat leuk is!quote:
Ik ga wel gewoon wat met d'r drinken ergens denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar seriously, je kunt (mits financiële middelen aanwezig zijn) haar uit eten nemen, altijd goed. Afzakkertje nemen in een cafétje ofzo.
En ik zat aan een dierentuin te denken, maar dat is met regen ook kut natuurlijk.
I'll come up with something.
1e date was eigenlijk niet eens een datequote:Op maandag 25 juni 2007 23:42 schreef OA het volgende:
[..]
Heeejjj, dat deden wij ook op de 2e date!![]()
1e date was naar de disco!![]()
Film weet ik echt niet meer...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Muck het volgende:
[..]
1e date was eigenlijk niet eens een date
lars kwam bij mij thuis om mijn nieuwe kamer te zien en oten hebben we ice age 2 gekeken
2e date gingen we naar happy feet
goed zoquote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon wat met d'r drinken ergens denk ik.
Financiele middelen zijn ruim vertegenwoordigd hier, dat is geen enkel probleem
das wel lang geleden jaquote:Op maandag 25 juni 2007 23:45 schreef OA het volgende:
[..]
Film weet ik echt niet meer...
Wat draaide er in oktober 2000 in de bios??![]()
Dit ontgaat mij...quote:
ik wou zeggen: ach joh, 't is maandag morgen, lekker belangrijkquote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef OA het volgende:
Oh, kut, ik zou gaan slapen...![]()
Poging 3... [afbeelding]
heb je ghost niet gezien?!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dit ontgaat mij...![]()
Hoe dan ook: ik heb immer goede ideeën... [afbeelding]
Onze eerste date was op het strandquote:Op maandag 25 juni 2007 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
dacht ik ook al aan ja
deden lars en ik ook op de 2e date
tofquote:Op maandag 25 juni 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Onze eerste date was op het strandIn oktober
Morgen is het dinsdag... Voor mij eenzelfde dag als maandag...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wou zeggen: ach joh, 't is maandag morgen, lekker belangrijk
Maar 't is heel geen maandag morgen
The Godfather part 3?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:45 schreef OA het volgende:
[..]
Film weet ik echt niet meer...
Wat draaide er in oktober 2000 in de bios??![]()
Heul nietquote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik wou zeggen: ach joh, 't is maandag morgen, lekker belangrijk
Maar 't is heel geen maandag morgen
voor mij ook...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen is het dinsdag... Voor mij eenzelfde dag als maandag...![]()
Poging 4...![]()
Doei.![]()
![]()
Slaap lekker jonge!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
voor mij ook...
Morgen gesprekje bij hopelijk nieuwe werk
cheers.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jonge!
Succes morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |