Dankje BonJovi, eindelijk iemand die mijn genadeloze gevoel voor sarcasme door heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:17 schreef BonJovi het volgende:
Hij bedoelde het niet echt daarom dieerachter
your welcomequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dankje BonJovi, eindelijk iemand die mijn genadeloze gevoel voor sarcasme door heeft.![]()
Siofok is coolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jaja naar Siofuck, ervaring mee toevallig?
En hoeveel daarvan waren echt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Siofok is cool
Ben er nog Ajax shirts tegengekomen
NO FUCKING WAY!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Precies.
Of Johan Cruijff stadion![]()
Hij zal wel naar Feyenoord gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:23 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dus ook interesse in Roy Makaay: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=32902
Makaay naar Ajaxquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:29 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap niet waarom we hebben Huntelaar, Leonardo, Babel en Bakircioglu voorlopig.
ja dan kan het welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef toma het volgende:
[..]
Makaay naar Ajax
gevolg
Huntelaar naar Arsenal
Makaay niet naar Ajax
gevolg
Huntelaar niet naar Arsenal.
Ofquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef toma het volgende:
[..]
Makaay naar Ajax
gevolg
Huntelaar naar Arsenal
Makaay niet naar Ajax
gevolg
Helemaal zo gek nog niet denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:44 schreef Pritt het volgende:
[..]
Of
Makaay naar Ajax
gevolg
Ajax definitief dit seizoen 4-4-2.
![]()
Slaat nergens op, als hij komt is dat niet per se het einde van KJH bij Ajax. We hebben een centrumspits nodig, Roy Makaay zou daarentegen ook nog van rechts kunnen spelen, dus zo'n gekke versterking is het niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef toma het volgende:
[..]
Makaay naar Ajax
gevolg
Huntelaar naar Arsenal
Makaay niet naar Ajax
gevolg
]quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
Zat er toevallig pas over na te denken, maar waarom heet het stadion eigenlijk Amsterdam ArenA? Niets in het stadion verwijst naar de stad, nergens het stadswapen, nergens de drie kruizen en ook de kleuren van de stad komen niet terug. Er moet gewoon iets veranderen, nu is het een kut-stadion.
Ik heb t over de omgeving niet over de spelers ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:23 schreef BonJovi het volgende:
Hoop negers? dan moet je maar voor fc Heerenveen zijn ofzo wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |