Dan zijn we al kampioen! Komend seizoen weer ouderwets met Kerst kampioen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef PyTh het volgende:
Lekkere serie wedstrijden trouwens:
27 januari: Vitesse - Ajax
03 februari: Ajax - Feyenoord
10 februari: Roda JC - Ajax
24 februari: NAC Breda - Ajax
09 maart: PSV - Ajax
23 maart: FC Twente - Ajax
29 maart: SC Heerenveen - Ajax
Ik heb dat verhaal eerder gehoord. Was dat niet iets met winterbanden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan zijn we al kampioen! Komend seizoen weer ouderwets met Kerst kampioen!
quote:www.voetbalonline.nl, 26 juni 2007 12:20 - Volgens de Evening Chronicle gaat Arsene Wenger serieus proberen Ryan Babel van Ajax los te weken. Volgens de krant zal de coach van Arsenal daarvoor een gedeelte van de opbrengst van Henry vrijmaken. In de komende dagen zal moeten blijken hoever de Premier League-club zal willen gaan.. Naar verwachting zal de transfersom 9 miljoen euro gaan bedragen.
Ouderwets? Eerder prehistorisch.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
Dan zijn we al kampioen! Komend seizoen weer ouderwets met Kerst kampioen!
Hehequote:
Als men al 25 miljoen neerlegt voor een Nani (quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef toma het volgende:
voor 9 milj. mag ie van mij wel weg. dan haal je Kanu terug en is iedereen blij
Ja precies. Als je kijkt naar Nani is Sneijder al 75 miljoen waard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als men al 25 miljoen neerlegt voor een Nani (! ) dan vind ik 9 miljoen toch nog wel karig.
Idd, dat is even makkelijk 21 punten oprapen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef PyTh het volgende:
Lekkere serie wedstrijden trouwens:
27 januari: Vitesse - Ajax
03 februari: Ajax - Feyenoord
10 februari: Roda JC - Ajax
24 februari: NAC Breda - Ajax
09 maart: PSV - Ajax
23 maart: FC Twente - Ajax
29 maart: SC Heerenveen - Ajax
Waarschijnlijk zijn er een aantal interlands in oktober en november.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef toma het volgende:
6 wedstrijden in de maanden oktober en november en 10 in december en januari
waarom zo'n groot verschil?
Tsja maar volgend jaar wordt je nou eenmaal geen kampioen onder leiding van San Marcoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Och, als we volgend jaar Europees kampioen worden () dan mogen ze van mij met twintig verschillende vlaggen lopen zwaaien, lekker belangrijk.
De laatste drie wedstrijden op dat lijstje weer winnen met een doelsaldo van 11-2. Komt helemaal goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Pritt het volgende:
[..]
Idd, dat is even makkelijk 21 punten oprapen.
Alsof je snoep van een kind steelt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja precies. Als je kijkt naar Nani is Sneijder al 75 miljoen waard.
Babel is een van de meest gewilde talenten van Europa, die gaat niet weg voor 9 miljoen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef Robar het volgende:
9 miljoen klinkt mij ook een beetje "karig" voor een speler als Babel.
En dan uiteindelijk toch nog 1 doelpuntje te kort komen voor de Landstitelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De laatste drie wedstrijden op dat lijstje weer winnen met een doelsaldo van 11-2. Komt helemaal goed!
Clausule enzo.......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel is een van de meest gewilde talenten van Europa, die gaat niet weg voor 9 miljoen hoor.
Clausule was onzin had ik gehoord.quote:
Is te hopen voor jullie, maar ik meen dat het een van de voorwaarde van Babel was om zijn contract te verlengen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Clausule was onzin had ik gehoord.
Dan schieten we er nog 1 extra in in eindhoven. Geen probleem.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk toch nog 1 doelpuntje te kort komen voor de Landstitel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |