abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:50:39 #51
52871 Blight
Supersized.
pi_50852411
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:48 schreef S-Two het volgende:

[..]

vanwaar de edit?
Nutteloze post en bovendien reageerde ik verkeerd omdat ik een bericht van Robar verkeerd begreep.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50852939
Ik ben eigenlijk wel erg blij hoe de transferperiode tot nu toe verloopt.

Voor Sneijder is nog altijd geen goed bod geweest en Huntelaar en Babel hebben beiden gezegd dat ze bij Ajax blijven komend seizoen.

Als dat zo blijft hebben we een prachtig team volgend jaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:10:37 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50853077
Klopt, buiten Valencia is er verder nog nooit concrete interesse in Wesley Sneijder geweest. Daarbij werden Barcelona, Manchester United en Bayern München in het verleden weleens met Sneijder, maar alledrie de clubs hebben inmiddels vele miljoenen (wellicht hun hele budget) uitgegeven aan andere spelers. De kans is dus een stukje groter geworden dat Wesley Sneijder nog een jaar bij Ajax blijft, zou echt wereldnieuws zijn!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50853186
Er komt zo gewoon opeens in 1 keer een club voor Wesley en hij is weg
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50853197
Als het zo blijft hebben we onze beste selectie sinds jaren. Kwart- of halve finale Champions League moet mogelijk zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:16:40 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50853253
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef denthemen het volgende:
Er komt zo gewoon opeens in 1 keer een club voor Wesley en hij is weg
Maar welke club? Het moet wel een club met geld en uitstraling zijn, ik zie hem niet voor veel Ponden naar West Ham United of Aston Villa gaan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50853354
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

En Montana, ik weet ook wel zeker dat hij niet blijft. Het liefst zie ik hem naar een buitenlandse club vertrekken, maar dat wil hij zelf niet. Logisch dat Ajax een beetje dwars ligt, want je maakt zo de concurrentie alleen maar sterker. Perez is voor elke (Nederlandse) club een aanwinst.
Daar denken ze bij Ajax toch anders over. Zelfs bij een vertrek van Sneijder is Perez rijp voor het grof vuil, met z'n karige invalbeurtjes. Het is wel typerend dat de enige waardering die Perez ooit van Ajax heeft gekregen in z'n transfersom ligt.
Woo-loo-loo!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:20:00 #58
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50853366
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef koningdavid het volgende:
Als het zo blijft hebben we onze beste selectie sinds jaren. Kwart- of halve finale Champions League moet mogelijk zijn.
Dat zeggen we nu al jaren

Wel staat het vast dat we op papier de beste selectie sinds jaren hebben. helaas speel je voetbal nog steeds op gras
Jawel, je keek.
pi_50853417
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:20 schreef jna het volgende:

[..]

helaas speel je voetbal nog steeds op gras
Niet altijd.
pi_50853625
OFFTOP: Mag ik even mijn groot groot groot ongenoegen uiten over het volgende bericht!
quote:
De KNVB heeft besloten het niet meer te accepteren als spelers uitkomend voor een vertegenwoordigend team van de voetbalbond met een andere vlag zwaaien dan die met de Nederlandse kleuren erop. Dit als reactie op de actie van enkele voetballers zaterdag tijdens de wedstrijd Jong Oranje tegen Servië.

Enkele voetballers, waaronder Boy Waterman, Royston Drenthe, Ryan Donk en Gianni Zuiverloon liepen toen met Surinaamse vlaggen over hun schouders. Onder andere Foppe de Haan liet weten hier niet blij mee te zijn.

Directeur Henk Kesler liet in De Telegraaf zijn reactie horen. “Wij als KNVB scharen ons vierkant achter bondscoach Foppe de Haan, die de actie van zijn spelers als ongepast ervoer. Natuurlijk hebben wij begrip voor een spontane emotionele actie. Alleen ging dit veel verder en bleven de Surinaamse vlaggen om de spelers gedrapeerd en stonden sommigen er zelfs mee in de erehaag voor de Servische spelers en bij de prijsuitreiking door Michel Platini.”

“Het kwam over als showtime: zo van even laten zien wat ik allemaal durf. Daar hebben wij bij de KNVB heel veel moeite mee. Dergelijke uitingen horen niet bij Oranje thuis, welk Oranje we ook op pad sturen. In de toekomst zullen we het niet meer accepteren, van geen enkele speler van een vertegenwoordigend team.”

Ook Foppe de Haan en alle andere bondscoaches zijn inmiddels van de maatregel op de hoogte gesteld. “Foppe zal erop terugkomen bij die jongens en hen duidelijk maken dat we hier niet van zijn gediend. Internationals kunnen met twee vlaggen wapperen: de Nederlandse driekleur rood, wit, blauw. Daarmee kan iedereen zich identificeren. Of met een vlag van de organisatie zijnde UEFA of FIFA.”
Vind het diep triest!
pi_50853672
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
OFFTOP: Mag ik even mijn groot groot groot ongenoegen uiten over het volgende bericht!
[..]

Vind het diep triest!
Toch vind ik het gepaster dat ze met Nederlandse vlaggen zwaaien.
Willen ze met bv een Surinaamse vlag zwaaien, gaan ze maar in Suriname voetballen.Stel je voor dat Charisteas met een Ajax vlag door de Kuip gaat lopen.
pi_50853720
. knvb .
pi_50853756
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Toch vind ik het gepaster dat ze met Nederlandse vlaggen zwaaien.
Willen ze met bv een Surinaamse vlag zwaaien, gaan ze maar in Suriname voetballen.Stel je voor dat Charisteas met een Ajax vlag door de Kuip gaat lopen.
juist; mensen idententificeren zich met Oranje als een 'Nederlands' elftal, geen Surinaamse invasie. Als ze zo graag met Surinaamse vlaggen zwaaien moeten ze maar voor Suriname uitkomen.
pi_50853765
Terecht.

Zoals Aminben al ergens zei:
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:22 schreef AminBen het volgende:
Jammer, geen Bakkal (Marokkaanse) De Ridder(Israelische), Medunjanin (Bosnie) en Maduro (Antillen) met vlaggen

Had Jenner geen Duitse roots? Foppe zelf geen pompebleade om zijn nek bij Platini?
Zou een leuk zootje worden
pi_50853798
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef toma het volgende:

[..]

juist; mensen idententificeren zich met Oranje als een 'Nederlands' elftal, geen Surinaamse invasie. Als ze zo graag met Surinaamse vlaggen zwaaien moeten ze maar voor Suriname uitkomen.
Dat kan dus niet.

Maar goed, ik heb niet zoveel problemen met die vlaggen. Het Nederlandse voetbal heeft veel te danken aan Suriname, dan moet je ook niet te moeilijk doen of dit soort dingen.
pi_50853905
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat kan dus niet.

Maar goed, ik heb niet zoveel problemen met die vlaggen. Het Nederlandse voetbal heeft veel te danken aan Suriname, dan moet je ook niet te moeilijk doen of dit soort dingen.
Het gaat er gewoon om dat ze voor Oranje uitkomen, dus zwaaien ze maar met Nederlandse vlaggen.
En het heeft dan ook niets met discriminatie te maken.
pi_50853969
Maar is dat nu wel zo dan? Waar maakt men zich druk om? Wie kan mij nou vertellen wat er mis is met de surinaamse vlaggen?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:40:47 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_50854035
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maar is dat nu wel zo dan? Waar maakt men zich druk om? Wie kan mij nou vertellen wat er mis is met de surinaamse vlaggen?
Het was jong ORANJE, niet jong Suriname. De vlagkeuze was dus verkeerd.

Lijkt me toch niet zo heel moeilijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_50854067
Misschien dat iemand jou dat wel kan vertellen, maar waarom staat dit in een Ajax topic?
Woo-loo-loo!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:42:17 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50854080
Och, als we volgend jaar Europees kampioen worden ( ) dan mogen ze van mij met twintig verschillende vlaggen lopen zwaaien, lekker belangrijk.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:43:17 #71
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50854109
Als ze een bankoveral plegen zijn het allochtonen...
Als ze iets goed doen voor Nederland mogen het geen allochtonen zijn

Die jongens zijn gewoon trots op hun roots.
Jawel, je keek.
pi_50854146
[/offtopic]

19 augustus: De Graafschap - Ajax
26 augustus: Ajax - SC Heerenveen

02 september: Ajax - FC Groningen
15 september: Heracles Almelo - Ajax
23 september: AZ - Ajax
30 september: Ajax - VVV-Venlo

07 oktober: Sparta Rotterdam - Ajax
20 oktober: Ajax - NEC
28 oktober: FC Utrecht - Ajax

04 november: Ajax - Roda JC
11 november: Feyenoord - Ajax
25 november: Ajax - Vitesse

02 december: Ajax - NAC Breda
08 december: Willem II - Ajax
16 december: Ajax - PSV
23 december: Excelsior - Ajax
26 december: Ajax - FC Twente
30 december: VVV-Venlo - Ajax

Winterstop

13 januari: Ajax - AZ
20 januari: NEC - Ajax
23 januari: Ajax - FC Utrecht
27 januari: Vitesse - Ajax

03 februari: Ajax - Feyenoord
10 februari: Roda JC - Ajax
17 februari: Ajax - Sparta Rotterdam
24 februari: NAC Breda - Ajax

02 maart: Ajax - Excelsior
09 maart: PSV - Ajax
16 maart: Ajax - Willem II
23 maart: FC Twente - Ajax
29 maart: SC Heerenveen - Ajax

06 april: Ajax - De Graafschap
13 april: FC Groningen - Ajax
20 april: Ajax - Heracles Almelo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:44:50 #73
82589 S-Two
barba macacu
pi_50854154
Ja, en nu maar weer over ons aller Ajax. Die discussie wordt maar ergens anders gevoerd.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_50854209
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Het gaat er gewoon om dat ze voor Oranje uitkomen, dus zwaaien ze maar met Nederlandse vlaggen.
En het heeft dan ook niets met discriminatie te maken.
Precies.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:48:01 #75
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50854298
Lekkere serie wedstrijden trouwens:

27 januari: Vitesse - Ajax
03 februari: Ajax - Feyenoord
10 februari: Roda JC - Ajax
24 februari: NAC Breda - Ajax
09 maart: PSV - Ajax
23 maart: FC Twente - Ajax