Zie hem ook het liefst naar het buitenland gaan en anders naar een SCH of FCT, want ik ben bang dat als hij naar PSV of (in mindere mate) Feyenoord gaat, hij persoonlijk voor successen gaat zorgen daar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, ik weet ook wel zeker dat hij niet blijft. Het liefst zie ik hem naar een buitenlandse club vertrekken, maar dat wil hij zelf niet. Logisch dat Ajax een beetje dwars ligt, want je maakt zo de concurrentie alleen maar sterker. Perez is voor elke (Nederlandse) club een aanwinst.
Toch vind ik het jammer dat Kenneth weer zijn mond niet kan houden. Ach, hij zal de druk op Ajax wel willen vergroten op deze manier. Spijtig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom op zeg Perez, is toch logisch dat Ajax je niet zomaar laat gaan![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:53 schreef Cordoba32 het volgende:
Laat hem naar psv gaan... Dan zetten we Davids op hem tijdens de JC schaal.... Is hij gelijk out tot de winterstop....
Ik word ook een beetje simpel van die hele soap ja.quote:
Waarom Koeman uberhaupt vindt dat het halen van een aanvaller noodzakelijk is, is me een raadsel. Hij maakt mij niet wijs dat PSV opeens aanvallend en avontuurlijk gaat voetballen.quote:Ronald Koeman smeekt om Kenneth Perez
Op: 26-06-2007 Op: 07:31 Door: Marlin den Boer
Ronald Koeman blijft nog steeds hopen op de komst van Kenneth Perez. Volgens Koeman moet PSV alles op alles zetten om Perez te halen, ook al zijn de onderhandelingen nu stukgelopen. Perez zelf wacht af. "Als het niet rond komt, is alles weer open", zegt hij in het AD.
"Ik geef bij PSV constant aan dat ik graag zou zien dat Kenneth naar ons komt. Ik heb begrepen dat Ajax een hoger bedrag vraagt dan in eerste instantie het geval was. Maar ik zit natuurlijk niet bij de onderhandelingen en ik ga ook niet over het budget", zegt Koeman.
De komst van een aanvaller is volgens Koeman bittere noodzaak. "We moeten ons nog steeds versterken in aanvallend opzicht. Als het echt niet lukt met Kenneth, dan moeten we op zoek naar iets anders. Al wordt het dan waarschijnlijk wel een speler die minder houvast biedt dan Kenneth Perez", realiseert hij zich.
Dat zou een perfecte deal zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:24 schreef Blight het volgende:
Als ze Aissati nou eens in de deal zouden betrekken.
Denk niet dat ze hem laten gaan, ook al zou het een geweldige ruildeal zijn!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:15 schreef Robar het volgende:
Aissati, daar ben ik nu echt fan van, ik zou hem gelijk halen . . .
Hoe bedoel je?quote:Ennuh, welke award Montana?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem laten gaan, ook al zou het een geweldige ruildeal zijn!
[..]
Hoe bedoel je?
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef Sethje het volgende:
Ben je blij met je award MONTANA ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, echt vet. Die gemiste landstitel kan me nu echt niets meer schelen!![]()
Mag ik je feliciteren ergens mee?quote:
Oh, ok. Dacht dat je het cynisch bedoelde, naar aanleiding van mijn avatar. Maar goed, ik heb dus de Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan) gewonnen (check), vandaar al die felicitaties.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef Robar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mag ik je feliciteren ergens mee?
Gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, ok. Dacht dat je het cynisch bedoelde, naar aanleiding van mijn avatar. Maar goed, ik heb dus de Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan) gewonnen (check), vandaar al die felicitaties.
Ow nog gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh, ok. Dacht dat je het cynisch bedoelde, naar aanleiding van mijn avatar. Maar goed, ik heb dus de Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan) gewonnen (check), vandaar al die felicitaties.
vanwaar de edit?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |