ik wacht op een actie!quote:
quote:
quote:
Bedoel je Mehter?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat ottomaanse muziek, en dan die trommels!
die ene link naar dat militaire muziek jaquote:
wil je erover praten?quote:
quote:
sure, morgen heb ik nog ruimte over..9 uur?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
gratis een sessie?
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die ene link naar dat militaire muziek ja
oehquote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Als het goed is ben ik over. Nog één cijfer dat kut ging.
Jij bent lief vandaag.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef Emel het volgende:
[..]
oehSuper!! ik ben trots op je
![]()
volgende keer beter![]()
Iyi çalismalar.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij bent lief vandaag.![]()
Haha, maar ik moet nog één ding leren dus ik ben weer weg.![]()
wat gaat de tijd hard zeg..quote:
Dankjewel! Om 4 uur is mijn wiskunde bekend.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iyi çalismalar.
Insallah sinifi geçersin kardes.![]()
Zit je wéér te internetten op je werk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:02 schreef Emel het volgende:
[..]
wat gaat de tijd hard zeg..
over 3,5 uur naar huis![]()
Nou, succes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dankjewel! Om 4 uur is mijn wiskunde bekend.
Af en toe pauzeren om mijn concentratie op peil te houden, anders word ik gekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zit je wéér te internetten op je werk?![]()
![]()
![]()
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:16 schreef Chav het volgende:
Ik heb vanochtend mn ticket geboekt!!! 16-07 Amsterdam-Kayseri 13-08 Istanbul-Amsterdam!
Yehhhhh!
(waarom sta ik niet in de op)
kan,hoeft niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:27 schreef type_29 het volgende:
is een koerd ook een turk?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef IHVK het volgende:
4.3, maar ik ben over.![]()
Heb nog één herkansing trouwens..
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef IHVK het volgende:
Hopelijk wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
yeahhh, goed gedaan
ben blij voor je
herkansing komt wel goedik ga voor je duimen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef -scorpione- het volgende:
Ik heb een foto van trigger kunnen vinden:
altijd voorde 5.5 gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef IHVK het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:09 schreef -scorpione- het volgende:
Ik heb een foto van trigger kunnen vinden:
[afbeelding]
zonder dollen, hij heeft toch gewoon foto's in zijn fobo gehad? Die heeft iedereen toch gezien of waren dat weer nepfoto's, is het er zo één?
![]()
is dat trig?quote:
gelukkig val ik niet op zulk uiterlijkquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:37 schreef saban het volgende:
Wat gaan jullie snel!!
quote:
Jep. En je hebt het niet meer koud.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gezellig zo..vuurtje in het Turkentopic.
neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. En je hebt het niet meer koud.![]()
![]()
Je smaak voor muziek is wel erg conservatief.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef Emel het volgende:
http://youtube.com/watch?v=s7xGXFYlxWo
Mahsun Kırmızıgül - Kardeşlik Türküsü
dit is voor jullie
Turken op FOK! #100quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef dvdfreak het volgende:
zo halen we de 100 niet
ook mooi maar wat jij conservatief noemt, vind ik ook leukquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je smaak voor muziek is wel erg conservatief.
Ik geef de voorkeur aan zoiets of zoiets.
Vooral die eerste is echt geniaal..
Dat ligt maar net aan de stemming aan de sfeer. Ik vind toch dat een Tatlises en Kirmizigul wel af en toe gewoon leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:40 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je smaak voor muziek is wel erg conservatief.
Ik geef de voorkeur aan zoiets of zoiets.
Vooral die eerste is echt geniaal..
Kirmizigul is zowiezo pauperquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan de stemming aan de sfeer. Ik vind toch dat een Tatlises en Kirmizigul wel af en toe gewoon leuk zijn.![]()
Hoe wil jij het liefst vermoord worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef Emel het volgende:
Ik ga een serieuze vraag stellen jongens. Hoe willen mannen het liefst gedumpt worden?
huh?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe wil jij het liefst vermoord worden?
Nou, niet gedumpt willen worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef Emel het volgende:
Ik ga een serieuze vraag stellen jongens. Hoe willen mannen het liefst gedumpt worden?
Ik stel een serieuze vraag. Iemand afwijzen is altijd klote, het blijft moeilijk. Ik blijf te aardigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is toch geen manier hoe jij graag vermoord wilt worden?
Hmm, blauwtje laten lopen is voor jou een synoniem aan dumpen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik stel een serieuze vraag. Iemand afwijzen is altijd klote, het blijft moeilijk. Ik blijf te aardig![]()
ik zeg toch, niet correct geformuleerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, blauwtje laten lopen is voor jou een synoniem aan dumpen?
een vasthoudend type afwijzen. Nee, niet laten lijdenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:17 schreef saban het volgende:
Wil je ze juist laten lijden of niet? Ik begrijp je niet helemaal
Vertellen dat je al iemand op het oog hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:18 schreef Emel het volgende:
[..]
een vasthoudend type afwijzen. Nee, niet laten lijden
Of dát je al iemand hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:18 schreef saban het volgende:
[..]
Vertellen dat je al iemand op het oog hebt
Neuh, helpt nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:18 schreef saban het volgende:
[..]
liegen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:18 schreef saban het volgende:
[..]
Ja mensen, get a life...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:14 schreef Triggershot het volgende:
De paupers die btw roepen dat ik een foto moet plaatsen zijn zelf de mensen die het vertikken om een foto te plaatsen, djeez get a life.
Emel dat is niet liegen liegenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:20 schreef Emel het volgende:
ik ga niet liegen
avond ja..hoezo?quote:
Dan moet je hard wezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef Emel het volgende:
maar ik heb niemand op het oog.
het is liegen en dat past niet bij mij
Ook niet doen, liegen is nooit gerechtvaardigd als je ook niet wilt dat mensen tegen je liegen, ongeacht de omstandigheden, brengt ook onnodig verwarring op, gewoon eerlijk zijn, je anders voordoen dan je bent maakt jou per direct al niet waard voor betreffende.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:22 schreef Emel het volgende:
maar ik heb niemand op het oog.
het is liegen en dat past niet bij mij
dat is zo hardquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef saban het volgende:
[..]
Dan moet je hard wezen.
Je bent mijn type niet, je bent niet iemand die ik wil en zoek, donder opdaaag
![]()
En moet je zo openbaar gooien? Ik zei het prive.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef Emel het volgende:
hij is aan het doordrammen.....weken lang
grapjasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En moet je zo openbaar gooien? Ik zei het prive.![]()
okquote:
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook niet doen, liegen is nooit gerechtvaardigd als je ook niet wilt dat mensen tegen je liegen, ongeacht de omstandigheden, brengt ook onnodig verwarring op, gewoon eerlijk zijn, je anders voordoen dan je bent maakt jou per direct al niet waard voor betreffende.
jajaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:25 schreef saban het volgende:
[..]
Liegen wil je niet, hard zijn wil je ook niet.
Moeilijk hoor
geprobeerd, misluktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Probeer 'we could still be friends!'
weet ik, hij wordt alleen maar gekker op me..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:27 schreef cikolata het volgende:
[..]
Als je hem aan het lijntje houdt is het uiteindelijk nog erger
ja!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef saban het volgende:
Emel, morgen wel of geen tijd?
zal mijn best doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk over zijn, heeft hij igg een nuchter beeld.
dan fantaseert hij dat het nog wat kan wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef Emel het volgende:
[..]
weet ik, hij wordt alleen maar gekker op me..
ik geef hem niet eens hoop..ik bewaar afstand enzo
dat is niet relevant, begrijp me niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef eens wat meer 8ergrond info, Hollands, allochtoon, religie?
Jero?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef Emel het volgende:
hij zegt vanavond: je bent ook gek op me, alleen wil je het niet toegeven.
echt een vasthoudend type zeg
Al danwel komt het niet door de gehouden afstand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef cikolata het volgende:
[..]
dan fantaseert hij dat het nog wat kan worden
frustrerendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef cikolata het volgende:
[..]
dan fantaseert hij dat het nog wat kan worden
quote:
Wellicht niet voor jou, maar wel als je inhoudelijk advies wiltquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is niet relevant, begrijp me niet verkeerd
dankje B.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wellicht niet voor jou, maar wel als je inhoudelijk advies wilt
nee johquote:
Ik ken hem he?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Emel het volgende:
[..]
dankje B.![]()
ik moet zelf gewoon eerlijk zijn, that's all
quote:
Ken ik betreffende individu die jou nog eventuele dilemma's zal aanbrengen die jij gebruikt als lijdend probleem in je vraagstuk?quote:
doet er niet toe lijkt me of jij hem wel niet kentquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken ik betreffende individu die jou nog eventuele dilemma's zal aanbrengen die jij gebruikt als lijdend probleem in je vraagstuk?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Emel het volgende:
[..]
doet er niet toe lijkt me of jij hem wel niet kent![]()
nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Ey Türk kadını!
Birinci vazifen bulaşık, çamaşır ve kocana sahip çıkmaktır.
Mevcudiyetinin yegane temeli budur. Kocan en kıymetli hazinendir.
Seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek kaynanan, kaynatan
ve gorümcelerin olabilir. Birgün evliliğini kurtarmak mecburiyetine düşersen,
vazifeye atılmak için bulaşık ve çamaşırı düşünmeyeceksin. Bu durum elektriğin
ve suyun kesildiği anda ortaya çıkabilir. Evliliğine tecavüz etmek isteyen
kaynanan, kaynatan ve görümcelerin hayatta emsali görülmemiş bir galibiyetin
mümessili olabilirler. Hayatta kılıbık kocan, zor bir ihtimalde olsa, başka
karılara göz dikmiş olabilir. Aileniz fakru zaruret içinde harap ve bitap
düşmüş olabilir.
Ey asil Türk kadını. İşte bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen
yuvanı kurtarmaktır.
Anasının kuzusu olan kocanı adam etmek senin elindedir.
İhtiyaç duyduğun merdane, dolabın sol üst köşesinde saklıdır.![]()
Ken je The Turks Today van Andrew Mango? 'Een geschiedenis van het moderne Turkije' van Erik Jan Zurcher lijkt me ook wel goed. De schrijver is docent bij de studie Turks in Leiden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef Kebab het volgende:
Hallo mensen ik ben op zoek naar boeken over Turkije. Ik wil het land beter begrijpen en daarom wil ik lezen over de geschiedenis, geloof, cultuur, taal, politiek enz. enz.. Ik heb al wat op Amazon/BOL rondgezocht en wat leuke boeken gevonden, maar wilde het hier toch even vragen.
Heeft iemand aanraders? De boeken moeten wel in het Nederlands of Engels zijn.
![]()
Yazik, kreeg je geen eten op je bordquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:59 schreef cikolata het volgende:
[..]
Ken je The Turks Today van Andrew Mango? 'Een geschiedenis van het moderne Turkije' van Erik Jan Zurcher lijkt me ook wel goed. De schrijver is docent bij de studie Turks in Leiden.
Verder heb ik bij mijn studie het boekje 'Turkije' uit de KIT landenreeks gebruikt
Istanbul en de wereld van het Ottomaanse Rijk - Bernard Lewisquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef Kebab het volgende:
Hallo mensen ik ben op zoek naar boeken over Turkije. Ik wil het land beter begrijpen en daarom wil ik lezen over de geschiedenis, geloof, cultuur, taal, politiek enz. enz.. Ik heb al wat op Amazon/BOL rondgezocht en wat leuke boeken gevonden, maar wilde het hier toch even vragen.
Heeft iemand aanraders? De boeken moeten wel in het Nederlands of Engels zijn.
![]()
mijn vader is ook zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef Chav het volgende:
Waarom, o waarom is die vent van mij zo langzaaaaaaaaaaaam? Mn ticket kan morgen voor het laatst betaald worden en het enige wat ik hoor is, jaaaaaaaa yavas lan (ben een kiz maar goed), ik doe het.
(Turkse) mannen....................
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Chav het volgende:
Ach, die van mij komt een kwartier voordat zn vlucht vertrekt op schiphol, werd ie met zo`n karretje naar de gate gereden![]()
Ik kan me er soms zo aan ergeren (en er later om lachen hoor)
Ga een maandje in een Turks dorp leven en je bent genezen van stressquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:16 schreef Chav het volgende:
Hehehe, erg he! Hij vertrekt zondag met de auto (ik kom 2 weken later ivm toetsenweek). Wedden dat IK zaterdagavond kan gaan stressen om die koffer (die dan dus nog niet ingepakt is!) Ik krijg nu al hoofdpijn
Dan kun je over de buren gaan roddelen en teveel eten kokenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:25 schreef Chav het volgende:
Ja, we gaan gezellig naar Cayiralan. Na 3 dagen ben ik dood van verveling![]()
Nieuw onderwerp, ik heb vanaf vandaag mijn stage erop zitten en heb een 5,8 gekregen (HBO stage). Aminakoyim lannnnquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef dvdfreak het volgende:
.............
ach jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef Tavukbogu het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp, ik heb vanaf vandaag mijn stage erop zitten en heb een 5,8 gekregen (HBO stage). Aminakoyim lannnn
ach jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:01 schreef dvdfreak het volgende:
weer stil
WTF? Dat is echt tien minuten van ons dorp.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:25 schreef Chav het volgende:
Ja, we gaan gezellig naar Cayiralan. Na 3 dagen ben ik dood van verveling![]()
Voor zover ik dat had.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga morgen op vakantie.
Hakkınızı helal edin.![]()
goeie reis, prettige vakantiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga morgen op vakantie.
Hakkınızı helal edin.![]()
Haha, misschien zien we elkaar wel! Je komt ook uit Rdam zie ik (dadelijk kennen we elkaar, haha). Woon je in dat dorp waar die hamam is?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
WTF? Dat is echt tien minuten van ons dorp.
We gaan daar altijd shoppen (er valt zoveel te shoppen enzo) omdat er geen winkels zijn in Sobecimen.
![]()
Er zijn geen publieke voorzieningen in ons dorp. Alleen maar veel te grote huizen van Almancilar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:07 schreef Chav het volgende:
[..]
Haha, misschien zien we elkaar wel! Je komt ook uit Rdam zie ik (dadelijk kennen we elkaar, haha). Woon je in dat dorp waar die hamam is?
Sobecimen, waar ligt dat? Ik ken wel Buyuk en Kucuk Sobecimen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
WTF? Dat is echt tien minuten van ons dorp.
We gaan daar altijd shoppen (er valt zoveel te shoppen enzo) omdat er geen winkels zijn in Sobecimen.
![]()
jij ook al!quote:
Moet je een keer in Cayiralan vragen, daar weten ze het wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:35 schreef Kebab het volgende:
[..]
Sobecimen, waar ligt dat? Ik ken wel Buyuk en Kucuk Sobecimen.
dan ga je tochquote:
"leen" je toch van je moederquote:
ja hallo, daar zijn ze voorquote:
sinds wanneer?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
als je < 18 jaar bent
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hadj.
Denk het niet, die is mijn boek een het lezen natuurlijk dus daar is ze nog wel eventjes zoet meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:39 schreef saban het volgende:
Emel, kom je vandaag of morgen nog online?
I need herquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:43 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Denk het niet, die is mijn boek een het lezen natuurlijk dus daar is ze nog wel eventjes zoet mee![]()
Heel misschien uit, geen zin eigelijk maar soms moet het hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:53 schreef skippy22 het volgende:
Wat gaan julie vanavond doen fok vrindjes
De kroeg in zuipen naar andere kroeg hobbelen onderweg joint roken weer kroeg in zuipen Thuis proberen te komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:58 schreef saban het volgende:
[..]
Heel misschien uit, geen zin eigelijk maar soms moet het he![]()
En jij?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:03 schreef Baret het volgende:
armeen meld.![]()
Ohnee wacht verkeerde topic......![]()
Ik kom ook met je mee! Waar woon jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
De kroeg in zuipen naar andere kroeg hobbelen onderweg joint roken weer kroeg in zuipen Thuis proberen te komenZoiets word het denk ik
Zo erg is het niet meerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Chav het volgende:
Net mn vriend uitgezwaaid, ik hoop dat ie niet al teveel stress krijgt langs die oostblokgrenzen.
Ligt eraan. Het zal nog helemaal niet druk zijn onderweg.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef Chav het volgende:
Hij is alweer in of bijna Bulgarije, hij verwacht vannacht in Istanbul aan te komen!
Rijd hij nou zo snel of is dat normaal?
Hij moest eerst nog zn oom ophalen en de koffers enz in de auto stampen dus hij is pas s`avonds laat gaan rijden en nu dus al in Bulgarije! Ze rijden wel om de beurt.
Ze moeten ook eten, wc plegen. Ook kan er een ongeluk gebeurd zijn. Vandaar dat ik 80km/u namquote:Op zondag 1 juli 2007 18:56 schreef Chav het volgende:
Ik denk dat ie 23:45 ofzo met zn oom is gaan rijden (is een gok hoor) dus dan is hij 19 uur onderweg. Ik denk dat ie wat harder rijdt dan 80km (of zijn de wegen zo slecht dat je niet harder kan?) Hmmm, zo raar is het dus niet? Ik vond het zo snel
dan moet je tijdens het laagseizoen gaanquote:
je ziet hier goed hoor meneer kalayciquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:03 schreef Baret het volgende:
armeen meld.![]()
Ohnee wacht verkeerde topic......![]()
gooi zelf er meteen een nieuwe band inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:24 schreef skippy22 het volgende:
Ga zo eerst proberen m,n band te plakken Weet iemand hoe dat![]()
ach nee joh, mijn broers zijn een paar weken terug nog gegaan zaten binnen 2 dagen in turkije, geen enkele probleem ondervondenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef Chav het volgende:
Net mn vriend uitgezwaaid, ik hoop dat ie niet al teveel stress krijgt langs die oostblokgrenzen.
as alwaysquote:Op maandag 2 juli 2007 00:19 schreef dvdfreak het volgende:
druk he
lag toen ook helemaal dubbelquote:Op maandag 2 juli 2007 00:29 schreef dvdfreak het volgende:
leuke film vooral dat hitler stukje
15-7 denk ikquote:Op maandag 2 juli 2007 00:39 schreef dvdfreak het volgende:
wanneer op vakantie?
nog plaats in de auto voor 1?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:15 schreef ACT-F het volgende:
Nog 2 weken en dan rijd ik samen met mijn broer die kant op. Tekirdağ / İstanbul here i come![]()
pitten? je bent toch bikkel!? gewoon in 1 ruk doorrijden man!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja 2 plaatsen achterin, maar die gebruik ik om te kunnen pitten![]()
Nee hoor, zit stuurbekrachtiging opquote:Op maandag 2 juli 2007 18:20 schreef Emel het volgende:
Gaan er nog zoveel mensen met de auto? Lijkt me zwaar.
quote:
No way! Levensgevaarlijk. Daarvoor heb ik teveel ongelukken gezien langs de weg van landgenoten die soms letterlijk aan de grens zeiden dat ze wel even snel op hun bestemming konden zijn met hun BMW/Mercedes/...vul maar in. Gewoon lekker minimaal 1 nachtje slapen onderwegquote:Op maandag 2 juli 2007 18:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
pitten? je bent toch bikkel!? gewoon in 1 ruk doorrijden man!me broer en broertje hebben het in 1 rit gehaald naar isparta, is 800 km vanaf istanbul en dat zonder achterbank
![]()
"kapikuleye kadar uyumak yok, hadi!!!"
veiligheid boven alles iddquote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
No way! Levensgevaarlijk. Daarvoor heb ik teveel ongelukken gezien langs de weg van landgenoten die soms letterlijk aan de grens zeiden dat ze wel even snel op hun bestemming konden zijn met hun BMW/Mercedes/...vul maar in. Gewoon lekker minimaal 1 nachtje slapen onderweg![]()
Arslan sutu getirquote:Op maandag 2 juli 2007 17:15 schreef ACT-F het volgende:
Nog 2 weken en dan rijd ik samen met mijn broer die kant op. Tekirdağ / İstanbul here i come![]()
Ja ik ookquote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik denk dat ik maar met een tankwagen terugkom ofzo![]()
Beter dan Tekirdağ Rakısı kun je niet krijgenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef saban het volgende:
Helaas heeft Tekirdag geen Yeni RakiDus moet het maar Tekirdag rakisi zijn, ook lekker
Ja, da's Rakı wat net gekocht is. Als je het een paar jaar laat liggen dan is het Eski Rakı.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:53 schreef Emel het volgende:
yeni raki?
hoe kan dat nou?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef saban het volgende:
Helaas heeft Tekirdag geen Yeni RakiDus moet het maar Tekirdag rakisi zijn, ook lekker
nee man, kwam em ergens tegenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelf gemaakt? Zo ja: mooi gemaakt! Zo niet, mooi!
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, da's Rakı wat net gekocht is. Als je het een paar jaar laat liggen dan is het Eski Rakı.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:57 schreef saban het volgende:
* saban heeft misschen straks 50 vakantiedagen per jaar![]()
Flesje open draaien en voor de helft in een longdrinkglas gieten. Daarna bijvullen met water en je hebt melk, maar dan anders. Neem er een koud glas water erbij, je weet maar nooit waar het goed voor isquote:
ok, maar is dit nou lekker?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Flesje open draaien en voor de helft in een longdrinkglas gieten. Daarna bijvullen met water en je hebt melk, maar dan anders. Neem er een koud glas water erbij, je weet maar nooit waar het goed voor is![]()
is gewoon dropquote:
alsof ik verstand heb van ICTquote:
ik lust wel dropquote:
Komen we wel uit. Ik weet bijvoorbeeld al wat de minimum en wat de maximum isquote:Op maandag 2 juli 2007 19:00 schreef Emel het volgende:
[..]
alsof ik verstand heb van ICT![]()
ik heb alleen verstand van GGZ CAO
Zolang je niet opstaat merk je er niks van, maar sta je op ....dan val je omquote:Op maandag 2 juli 2007 19:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het smaakt naar anijs en het is een behoorlijk sterke drank. Hou je van sterke drank?
jawel, ik vind het wel lekkerquote:Op maandag 2 juli 2007 19:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het smaakt naar anijs en het is een behoorlijk sterke drank. Hou je van sterke drank?
Ok danquote:Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef saban het volgende:
[..]
Komen we wel uit. Ik weet bijvoorbeeld al wat de minimum en wat de maximum is
1451/2133 zo even uit mn hoofd
sowieso moet ik niet op nuchtere maag wat gaan drinken.quote:
komt goed, in reeks 68.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:59 schreef erwinbey het volgende:
kan ik op de lijst.
ben 1/4de turk en mijn achternaam is bey.
Als je het te snel drinkt en/of op een nuchtere maag, ja dan wel. Zorg dat je er iets te eten bij hebt zoals beyaz peynir of suikermeloen.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:02 schreef Emel het volgende:
[..]
jawel, ik vind het wel lekker![]()
word je wel snel dronken van of niet?
ik ga het proberen, ben benieuwdquote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je het te snel drinkt en/of op een nuchtere maag, ja dan wel. Zorg dat je er iets te eten bij hebt zoals beyaz peynir of suikermeloen.
Dacht ik ook, totdat ik op een turks forum kwamquote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Emel het volgende:
maar, vrouwen drinken toch geen raki? lijkt me alleen iets voor mannen.
Bij ons, leeftijdsgenoten onderling, maakt het niet uit. In de buurt van ouderen zie ik de dames minder snel Rakı drinken.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:06 schreef Emel het volgende:
maar, vrouwen drinken toch geen raki? lijkt me alleen iets voor mannen.
hababam?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef saban het volgende:
[..]
Dacht ik ook, totdat ik op een turks forum kwam
respect voor ouderen hequote:Op maandag 2 juli 2007 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij ons, leeftijdsgenoten onderling, maakt het niet uit. In de buurt van ouderen zie ik de dames minder snel Rakı drinken.
stoer achternaamquote:Op maandag 2 juli 2007 18:59 schreef erwinbey het volgende:
kan ik op de lijst.
ben 1/4de turk en mijn achternaam is bey.
ik zal overleggen met mijn ICT vriendenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou het stoer vinden als je nuchter zou blijven na een grote fles Rakı![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |