Oh jaloers, voor mij pas volgende zomer weer. Het schijnt nu een graadje of vijftig te zijn en de burgemeester heeft de noodtoestand afgekondigd. Voor de tweede achtereenvolgende keer...quote:
Ach 50 graden, Istanbul begint toch 'snachts pas te levenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:28 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Oh jaloers, voor mij pas volgende zomer weer. Het schijnt nu een graadje of vijftig te zijn en de burgemeester heeft de noodtoestand afgekondigd. Voor de tweede achtereenvolgende keer...
Nog maar 2 dagen! Iyi yolculuklar alvastquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ga aanstaande zaterdag (30 juni).![]()
![]()
Jep, ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:37 schreef cikolata het volgende:
[..]
Nog maar 2 dagen! Iyi yolculuklar alvast
Cok guzel ederim, nerede Istanbul'da?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ga aanstaande zaterdag (30 juni).![]()
![]()
En in het SAS hotel wat zowat naast die moskee ligt is het ook goed toevenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef Dogbreath het volgende:
Een van de leukste plaatsen van Istanbul vind ik Ortakoy, onder de eerste brug en met een moskee in het water. Veel eettentjes, elke dag markt en een prachtig uitzicht![]()
Bedoel je 'Çok güzel derim'?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:40 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Cok guzel ederim, nerede Istanbul'da?
Als je met het vliegtuig in Turkije arriveert (in mijn geval in Istanbul) moet je voor je door de douane gaat een visum van 10 euro per persoon kopen. Zal bij een grensovergang die je per auto of camper passeert dan ook wel zo zijn?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:12 schreef student_van_het_leven het volgende:
Heb je voor Turkije (hoofdzakelijk Istanbul) een visum oid nodig? ik ga met een camper o.a. naar Istanbul!
okay thanks!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Als je met het vliegtuig in Turkije arriveert (in mijn geval in Istanbul) moet je voor je door de douane gaat een visum van 10 euro per persoon kopen. Zal bij een grensovergang die je per auto of camper passeert dan ook wel zo zijn?
Inderdaad, mijn Turks is belabberd, moeilijke taal ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je 'Çok güzel derim'?
Atatürk Hava Limani.![]()
Vorig jaar zat ik in Mavi guesthouse, pal naast de Aya Sophia. Erg goedkoop, supervriendelijke mensen en een relaxete sfeer. Faciliteiten zijn minder, maar niet hopeloos. http://www.maviguesthouse.com/quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:16 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik wil in september/oktober een stedentrip naar Istanbul gaan maken. Heeft iemand tips qua reisorganisaties en hotels? Thanks!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:57 schreef mcwops het volgende:
and up (tvp) want volgende week ben ik er ook voor een paar dagen.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over een paar uur vertrek ik die kant op![]()
Dan pas?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veel plezier.Graag horen we je reactie wanneer je weer terug bent.
Weer is goed, beetje als een nederlandse lente. Stad is erg mooi. Aziatische kant, waar we verblijven, heeft tot nu toe mn voorkeur met zn (vis)markt ed.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mag ook nu hoor.Hoe is het daar in Istanbul?
Hele mooie foto's.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iskender
[ afbeelding ]
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
6
[ afbeelding ]
7
[ afbeelding ]
8
[ afbeelding ]
9
[ afbeelding ]
10
[ afbeelding ]
11
[ afbeelding ]
12
[ afbeelding ]
13
[ afbeelding ]
14
[ afbeelding ]
15
[ afbeelding ]
16
[ afbeelding ]
17
[ afbeelding ]
18
[ afbeelding ]
19![]()
Er is een shuttlebus, havas http://www.havas.com.tr/en/otobus_istanbul_saw.asp onderaan de paginaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:23 schreef Doekes het volgende:
Ik ga vrijdag naar Istanbul. Het vliegtuig landt op Sabiha Gokcen. Hoe kom ik goedkoop en makkelijk naar mijn hotel in de wijk Beyoglu? Is een taxi de enige optie? Ik begrijp dat een taxi vanaf dit vliegveld nogal prijzig is. Iemand die weet wat dat kost?
harikaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Iskender
[ afbeelding ]
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
6
[ afbeelding ]
7
[ afbeelding ]
8
[ afbeelding ]
9
[ afbeelding ]
10
[ afbeelding ]
11
[ afbeelding ]
12
[ afbeelding ]
13
[ afbeelding ]
14
[ afbeelding ]
15
[ afbeelding ]
16
[ afbeelding ]
17
[ afbeelding ]
18
[ afbeelding ]
19![]()
Ik was snachts van Ataturk naar Aziatische centrum (nabij stadion) zo'n 100 lira kwijt. Prijs wel vast van te voren vastgesteld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:23 schreef Doekes het volgende:
Ik ga vrijdag naar Istanbul. Het vliegtuig landt op Sabiha Gokcen. Hoe kom ik goedkoop en makkelijk naar mijn hotel in de wijk Beyoglu? Is een taxi de enige optie? Ik begrijp dat een taxi vanaf dit vliegveld nogal prijzig is. Iemand die weet wat dat kost?
Ik zou als je er weinig ervaring mee hebt toch naar het reisbureau gaan, ook omdat ze daar gelijk de beschikbaarheid van dingen kunnen zien en je alles duidelijk en helder uit kunnen leggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:38 schreef Leep het volgende:
Ik wil heel graag volgend jaar lente naar istanbul!
Maar ik heb eigenlijk heel weinig (geen) ervaring met reizen boeken :$
Kan ik het best naar een reisbureau gaan of iets via internet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |