omdatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:45 schreef XL het volgende:
Ik vind hem een held, sinds zijn concert.
Fuck...quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef Curiosity het volgende:
Vanavond op Veronica om 23:35 - 02:20 concert registratie van Justin.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?!?!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:35 schreef Cracka-ass het volgende:
DVD is trouwens online te vinden.
Wow hoe vetquote:Op maandag 26 november 2007 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9PRKMyrC3ps
Kanye en Justin![]()
Supervette DVDquote:
Sweetquote:
Ja, dat laatste spreekt me ook wel aan, bij FS/LS ook al. Maakt het toch net iets andersquote:Op donderdag 14 maart 2013 03:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet zeggen ik vind het een vet album. Veel lange nummers met meerdere segmenten zoals we het nog kennen van FutureSex/LoveSounds.
Heel erg briljant jaquote:
Had jou hier niet echt verwacht, weer iets anders dan het Indie-geweldquote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef Norrage het volgende:
Vooral dat Spaceship Coupe is echt een bruut nummer
Af en toe waag ik mij in de meer "commercielere" muziek. Vaak als het R&B of hiphop gerelateerd isquote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Had jou hier niet echt verwacht, weer iets anders dan het Indie-geweld
Ben het nu aan het kijken, echt geweldigquote:
Ik las het net op Twitter iddquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben het nu aan het kijken, echt geweldig
quote:Justin Timberlake bevestigt tweeluik album
The 20/20 Experience, het nieuwe album van Justin Timberlake, is inderdaad een tweeluik. De zanger bevestigde maandag tijdens de releaseparty van de plaat dat er een tweede deel verschijnt.
"De geruchten zijn waar", zei Timberlake volgens The Hollywood Reporter tegen het publiek.
Vervolgens vertelde de 32-jarige zanger, die zich de laatste jaren vooral bezighield met zijn acteercarrière, dat The 20/20 Experience pas de eerste helft is.
Wanneer het tweede deel van The 20/20 Experience verschijnt, verklapte Timberlake niet. The Roots-drummer Questlove onthulde op zijn website dat het tweede deel van The 20/20 Experience in november verschijnt.
Op dat schijfje zouden nog eens tien nieuwe nummers van Timberlake staan. "Tien nummers nu, tien nummers later. Dat is twintig", schreef Questlove, die geregeld met Timberlake optrekt.
The 20/20 Experience is het derde soloalbum van Timberlake, die wereldberoemd werd met boyband 'N Sync. De plaat is de opvolger van Future Sex/Love Sounds, dat in 2006 verscheen.
http://www.nu.nl/muziek/3(...)-tweeluik-album.html
Dit filmpje kijk ik de laatste dagen minstens een keer per dag. Wát een performance, echt heel vet. En het nieuwe album is ook gewoon weer heel tof.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |