Zei de linkse schutterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:18 schreef Sidekick het volgende:
Jammer dat het FB-topic van Akkersloot dicht is, nu gaan we offtopic in dit kwaliteitstopic.
He he. Eindelijk word pro-islam als extreem-rechts erkend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:12 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Och, de moordenaar van Theo van Gogh kwam toevallig wel uit de extreem-rechtse hoek.
Zei? Waarom praat je over mij in de verleden tijd? Is dat een doodverwensing?quote:
Ja het betreffende nu dikgedrukt. Wie weet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:53 schreef Slarioux het volgende:
[Tsjonge. Moeilijk zeg. Ik begon toch niet over de holocaust. Het hele bericht op NOS teletekst ging toch over het feit dat Majoor Bosshart "joodse" kinderen hielp tegen de Jodenvervolging (is dus holocaust, snuggere ).]
Dat weet ik wel, maar dat zegt nog niks over mijn punt. Je begint over de holocaust, niet omdat het in het bericht stond, want de relevantie tussen mijn post en de activiteiten van de majoor in de oorlog is nul. Dat er in het bericht wordt gerefereerd aan de oorlog (en niet aan de holocaust, hooguit indirect) heeft niks te maken met jouw plotselinge inbrenging van de holocaust. Dus probeer het nog eens.
Ja sinds wanneer zijn doodsverwensingen eigenlijk toegestaan op dit forum ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:18 schreef Sidekick het volgende:
Jammer dat het FB-topic van Akkersloot dicht is, nu gaan we offtopic in dit kwaliteitstopic.
Dat is wat anders. Misschien dat je dan om andere redenen vervolgd werd. Net zoals jehova's.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:36 schreef Zemi77 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kon ik als Nederlander in WO II gewoon roepen dat ik me tot het Jodendom had bekeerd en dan was er niets aan de hand. Dan kwamen er geen gestapoachtige figuren om me naar een kampje te brengen?
Ben je Joods? Nee, wel joods. Ah dan is het goed, prettige dag nog verder![]()
Heb ik toch liggen pitten in de geschiedenisles![]()
Ik had je al gewaarschuwd in een PM dat dit zou gaan gebeuren. Ik vind dat je een rectificatie-topic in FB moet openen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef Akkersloot het volgende:
Ik heb van de grote baas Danny (?-2007) zelfs een waarschuwing voor een ban gekregen.
Ja is goed. Die slaan we wel over. Nu de rest nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:30 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja het betreffende nu dikgedrukt. Wie weet.![]()
En terecht. Je was al eens eerder gebanned meen ik mij te herinneren?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik heb van de grote baas Danny (?-2007) zelfs een waarschuwing voor een ban gekregen.
Ah, maar dan klopte het teletekstbericht toch? Immers de beste vrouw verstopte joodse kinderen, omdat die anders vervolgd werden. Dit zijn dan kinderen die actief de joodse religie beoefenen. We hebben immers net vastgesteld dat deze kinderen ook gevaar liepen naar een gaskamertje te gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Misschien dat je dan om andere redenen vervolgd werd. Net zoals jehova's.
Ook kinderen van jehova's ("Jehova getuigen") ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:08 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Ah, maar dan klopte het teletekstbericht toch? Immers de beste vrouw verstopte joodse kinderen, omdat die anders vervolgd werden. Dit zijn dan kinderen die actief de joodse religie beoefenen. We hebben immers net vastgesteld dat deze kinderen ook gevaar liepen naar een gaskamertje te gaan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef JoeRokocoko het volgende:
Mogen we dit topic ook kapen met foto's van geile naakte wijven?
Sterker nog ze zou ook wel eens zowel niet joodse als niet Joodse kinderen kunnen hebben geholpen. Wie weet wat er allemaal tussen zat. Feit blijft dat ze onderscheiden is voor haar hulp aan joodse kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ook kinderen van jehova's ("Jehova getuigen") ?
Maar het klopt dus niet. Want behalve joodse kinderen (van gelovige joden dus) zullen er ook wel zeker Joodse kinderen van niet joodsgelovige ouders onder hebben kunnen zitten.
Voor hulp aan kinderen van niet-joodsgelovige Joden is er geen onderscheiding ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef Zemi77 het volgende:
Sterker nog ze zou ook wel eens zowel niet joodse als niet Joodse kinderen kunnen hebben geholpen. Wie weet wat er allemaal tussen zat. Feit blijft dat ze onderscheiden is voor haar hulp aan joodse kinderen.
Tering, wat ben je nu dom aan het lullen. Ze heeft een onderscheiding gekregen omdat ze mensen geholpen heeft. Een aantal was joods, een ander aantal was Joods en weer een ander aantal was iets anders. Van een joodse organisatie krijgt ze een onderscheiding hiervoor met de nadruk op HAAR omdat ze onbaatzuchtig mensen geholpen heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:59 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voor hulp aan kinderen van niet-joodsgelovige Joden is er geen onderscheiding ?
Et tu, Brute?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef Monidique het volgende:
desiredbard ? - 2007
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |