bol.com zeker die verkoopt soms voor bijna dubbele bedragen...quote:Op maandag 25 juni 2007 20:49 schreef Michiel72 het volgende:
Goedkoopste en beste: www.bangcd.com
Alle CD's 6,99 pond (10,5 euro) inclusief verzenden. Die Nederlandse toko's als Bol en FRS zijn veeeeeeeeeeel te duur!
Met dvdpacific, wat hetzelfde bedrijf is. Dat is bijna standaard de goedkoopste dvd shop op het internet, en ook die met het grootste assortiment. Dat lid worden is trouwens helemaal niet dubieus, want bij zowat iedere site moet je je eerst registreren voordat je kunt bestellen. Iig is t een aanrader, anders zou ik het ook niet aanraden.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef Michiel72 het volgende:
Hoe is je ervaring met Pacific?
Beetje dubieus dat je lid moet worden...
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef Estolan het volgende:
amazon.com, ook voor dvd's erg handig
Elk nadeel heeft z'n voordeel... De dollar staat nu natuurlijk wel aantrekkelijk laag..!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
't Enige nadeel is dat het uit Florida moet komen, zoals ik al zei.
ja daarom is t ook zo goedkoop voor ons.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft z'n voordeel... De dollar staat nu natuurlijk wel aantrekkelijk laag..!
Ik heb eens wat prijzen zitten vergelijken, en ik ben verrast. Amazon.com is lang niet zo duur als ik dacht (ik heb ooit alleen iets van de engelse site besteld). Veel dingen zijn er goedkoper dan bij dvdpacific, maar omgekeerd ook. Verzendkosten liggen echter wel een stuk hoger; 2,50 per cd/dvd, tegen 1 dollar bij dvdpacific.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
iig niet voor dvd's, nieuwer, sneller en goedkoper
Bij een beetje gerenommeerd bedrijf? Nee. Creditcards zijn een van de veiligste manieren om online te betalen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Hebben jullie nooit "moeite" of twijfels om je credit card nummer te geven?
Niet echt. Wat litpho zegt. En als ik de keus heb kies ik voor Paypal of Ideal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:07 schreef LennyKravitz het volgende:
Hebben jullie nooit "moeite" of twijfels om je credit card nummer te geven?
goedkoopquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:06 schreef asdqert het volgende:
ben zelf nogal fan van Shopbusters, hebben echt gigántisch veel, heb er goeie ervaringen mee en zijn nog ns goedkoop ook![]()
987851 Radiohead - Hail To The Thief 1 ¤ 7,95 ¤ 7,95quote:
de meeste nieuwe cd's zijn 15-20 euroquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef asdqert het volgende:
[..]
987851 Radiohead - Hail To The Thief 1 ¤ 7,95 ¤ 7,95
verzendkosten ¤ 1,95
Totaalbedrag ¤ 9,90
Noem ik toch goedkoop, nu ik zo even kijk issie nu weer duurder dan 8e, maar voor minder dan 10e klaar en de cd nog thuisgestuurd krijgen ook vind ik![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |