Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 2 Hpa verschil = strafpunt eraf
Welkomquote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef SlimShady het volgende:
de balans kan worden opgemaakt neem ik aan?
Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 1 Hpa verschil = strafpunt eraf
Feliquote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet je zeker dat het klopt??Ik zat vooral met mijn neerslag behoorlijk naast etc
als dit wel klopt damn, dan zag ik dit niet aankomen
daar heb ik toch al geen verstand van, dus daar vul ik standaard iets tussen de 1000 en 1020 inquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef Drugshond het volgende:
Luchtdruk is moeilijker gemaakt ....
Je wil me m'n wekelijkse aftrekpuntje door de neus boren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef Drugshond het volgende:
Luchtdruk is moeilijker gemaakt ....
Zo wordt het weer iets eerlijker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je wil me m'n wekelijkse aftrekpuntje door de neus boren?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef i2Them2 het volgende:
Tijd gaat veel te snel. Was nog niet eens klaar. Toch snel maar wat ingevuld.
tdf?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeikert je voorlaastste post was in [TdF], tijd zat me dunkt.
Zal ik je wat vertellen, ik kijk de kaarten niet eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:25 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
tdf?![]()
Toen waren de nieuwste kaarten nog niet binnen![]()
. En ik kon pas om 23:45 beginnen met de voorspelling
. Heb nu gewoon de laatste punten van Speedy overgenomen, zonder te kijken naar de kaarten.
inderdaad jaquote:Op zondag 29 juli 2007 13:10 schreef ItaloDancer het volgende:
aloa gaat zo hard winnen vandaag.
ItaloDancer gaat zo hard laatste worden vandaag.
![]()
14 mm tussen 8 uur gisterenochtend en 8 uur vanochtend. Maar ik denk niet dat er gisteren zoveel is gevallen, het meeste lijkt me vannacht.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:18 schreef aloa het volgende:
[..]
inderdaad ja![]()
Hoeveel regen is er inmiddels gevallen?
De temperatuur is nu alweer aan het zakken.![]()
Dat is niet helemaal eerlijk om te zeggen, want zijn temperatuursvoorspelling is ook uitstekend, veel beter dan wie dan ookquote:Op maandag 30 juli 2007 20:23 schreef Drugshond het volgende:
Aloa maakt een wilde gok met een hoge neerslag die uitkwam. En daardoor met stip op #1 kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |