Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 2 Hpa verschil = strafpunt eraf
Welkomquote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef SlimShady het volgende:
de balans kan worden opgemaakt neem ik aan?
Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 1 Hpa verschil = strafpunt eraf
Feliquote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet je zeker dat het klopt??Ik zat vooral met mijn neerslag behoorlijk naast etc
als dit wel klopt damn, dan zag ik dit niet aankomen
daar heb ik toch al geen verstand van, dus daar vul ik standaard iets tussen de 1000 en 1020 inquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef Drugshond het volgende:
Luchtdruk is moeilijker gemaakt ....
Je wil me m'n wekelijkse aftrekpuntje door de neus boren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef Drugshond het volgende:
Luchtdruk is moeilijker gemaakt ....
Zo wordt het weer iets eerlijker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je wil me m'n wekelijkse aftrekpuntje door de neus boren?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:01 schreef i2Them2 het volgende:
Tijd gaat veel te snel. Was nog niet eens klaar. Toch snel maar wat ingevuld.
tdf?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeikert je voorlaastste post was in [TdF], tijd zat me dunkt.
Zal ik je wat vertellen, ik kijk de kaarten niet eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:25 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
tdf?![]()
Toen waren de nieuwste kaarten nog niet binnen![]()
. En ik kon pas om 23:45 beginnen met de voorspelling
. Heb nu gewoon de laatste punten van Speedy overgenomen, zonder te kijken naar de kaarten.
inderdaad jaquote:Op zondag 29 juli 2007 13:10 schreef ItaloDancer het volgende:
aloa gaat zo hard winnen vandaag.
ItaloDancer gaat zo hard laatste worden vandaag.
![]()
14 mm tussen 8 uur gisterenochtend en 8 uur vanochtend. Maar ik denk niet dat er gisteren zoveel is gevallen, het meeste lijkt me vannacht.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:18 schreef aloa het volgende:
[..]
inderdaad ja![]()
Hoeveel regen is er inmiddels gevallen?
De temperatuur is nu alweer aan het zakken.![]()
Dat is niet helemaal eerlijk om te zeggen, want zijn temperatuursvoorspelling is ook uitstekend, veel beter dan wie dan ookquote:Op maandag 30 juli 2007 20:23 schreef Drugshond het volgende:
Aloa maakt een wilde gok met een hoge neerslag die uitkwam. En daardoor met stip op #1 kwam.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Min: 13.0 - werkelijk 13.8
Max: 24.2 - werkelijk 28.6
Zon: 5.8 - werkelijk 11.8hr
Neerslag: 0.5mm - werkelijk 0.0
Windrichting: 185 - werkelijk 138
Kracht: 2.5m/s - werkelijk 3.6
Druk: 1017.0 - werkelijk 1014.0
Kortom, ik zal wel laatste wordenalleen met de tmin zat ik beetje goed, voor de rest huilie.
Waarom post je het dan nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:54 schreef i2Them2 het volgende:
Min. 12.1
Max. 22.9
Zon. 5.5 uur
Neerslag. 3.1
Windrichting. 218
Kracht. 2.7
Druk. 1014.9
Had 'm sinds 22:30 al klaar staan in een apart venster. Maar toch weer vergeten...![]()
Hij wil stiekum toch effe wachten op de weather update van 00.30 uurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom post je het dan nietsoms snap ik je echt niet
Omdat ik nog ff wilde wachten en ook nog wat anders te doen had. En toen ik me PC wil afsluiten zag ik dat ik 't weer eens vergeten wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom post je het dan nietsoms snap ik je echt niet
Doe gewoon voortaan voorspellen of zet een wekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Omdat ik nog ff wilde wachten en ook nog wat anders te doen had. En toen ik me PC wil afsluiten zag ik dat ik 't weer eens vergeten was. Volgende keer beter
![]()
Lol als hij daar elke keer op moet wachten, dan hoeft hij ook niet mee te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij wil stiekum toch effe wachten op de weather update van 00.30 uur
Ben nogal lui jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe gewoon voortaan voorspellen of zet een wekkersommige mensen zijn echte mafkezen
![]()
[..]
Mwah zondagavond 23 uur mag het ook nog losgaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:41 schreef aloa het volgende:
Het lijkt erop, dat het zondag droog blijft. Bijna iedereen heeft neerslag voorspeld.![]()
GFS voorspelt anders een bak water in de nacht van zondag op maandag. Kan dus net zo goed een paar uurtjes eerder wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:13 schreef kepler het volgende:
de regen is nu helemaal verdwenen uit de kaarten
en het wordt nog warmer ook
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:13 schreef kepler het volgende:
de regen is nu helemaal verdwenen uit de kaarten
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:24 schreef ItaloDancer het volgende:
GFS voorspelt anders een bak water in de nacht van zondag op maandag. Kan dus net zo goed een paar uurtjes eerder worden![]()
Vorige uitslag aangepast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Er klopt iets niet in het plaatje, er zijn twee nummers 2 maar Frutsel is natuurlijk geen #2![]()
Zit wel iets in.,quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:23 schreef ItaloDancer het volgende:
Eindelijk nummer 3 voor kepler![]()
Wat misschien nog verbeterd kan worden trouwens: de marge van neerslag om een aftrekpunt te verdienen is 0.1 mm. Ik zou de marge groter maken (0.5 mm bv), tenzij het droogblijft oid (want dat is natuurlijk veel makkelijker te voorspellen). Of wordt dat te ingewikkeld?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |