Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 2 Hpa verschil = strafpunt eraf
Bijzonder klein ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:25 schreef INViCTuS het volgende:
Ik 5e ditmaal. Wel erg kleine verschillen zeg.
Afgunst.... pure afgunst.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:05 schreef ItaloDancer het volgende:
En oh, schrijf m'n naam eens goed voor het huidige topic![]()
Idd. Die van de luchtfruk is helemaal easy. Die zou je wel wat moeilijker kunnen maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd door dat bonussysteem lijkt het wel een weer-fruitautomaat.
Ach, de uitzondering bevestigt de regelquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef Drugshond het volgende:
ik ben de enigste met een afwijkende windvoorspelling.
- En daar scoor ik meestal niet slecht op -
Ah, dan reserveer ik alvast de laatste plaatsquote:Op zondag 1 juli 2007 12:04 schreef kepler het volgende:
er is nu 6 mm gevallen in de ochtend tot 08:00 uur, min temp is 16.3 geweest
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef kepler het volgende:
frutsel, niet in het gesloten topic je voorspelling posten
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:43 schreef Frutsel het volgende:
Krijg je als iemand je de verkeerde link stuurt
Hij zou toch stoppen met die voorspellingen of niet...?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:40 schreef Drugshond het volgende:
Uitslag staat in de OP. Weer die speedmans.
Wind wisten we.... ik wist het al voordat ik excel aanklikte.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef kepler het volgende:
ik zit er elke keer wel flink naast ;')
Vooral met de wind en temp
terwijl ik toch elke keer op KNMI en wetterzentrale kijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wind wisten we.... ik wist het al voordat ik excel aanklikte.
Ik wordt steeds beterquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:40 schreef Drugshond het volgende:
Uitslag staat in de OP. Weer die speedmans.
En deze keer dik gewonnen.
Nu niet meerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:41 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hij zou toch stoppen met die voorspellingen of niet...?![]()
Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 2 Hpa verschil = strafpunt eraf
Als het al woensdag was geweest hadden we nul deelnemers slimmerdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:07 schreef i2Them2 het volgende:
Hebben we nu maar 1 deelnemer?
O nee. Het is nog maar net dinsdagBier en onweer
![]()
![]()
duurt dat lang?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef Drugshond het volgende:
Als mijn kater voorbij is, werk ik alles wel uit.
Ja maar die vallen niet echt op hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef Drugshond het volgende:
Zijn de PM's wel doorgekomen ?
Nee hoor.... er zijn genoeg weersites met verwachtingen voor aanstaande zondag. De vraag is alleen welke gegevens je ziet zitten en een beetje natte vingerwerk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef SlimShady het volgende:
dit is toch puur gokken?
Drugshond heeft het vaakst gewonnen (4x). Echter, sinds ItaloDancer mee is gaan doen heeft Drugshond nooit meer kunnen winnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef SlimShady het volgende:
dit is toch puur gokken? wie heeft het vaakst gewonnen?
Ja maar als er niets valt dan ben je nog niet kansloos. Als je 10,5 uur zon hebt voorspeld en het is de hele dag bewolkt, dan lig je er wel 100% zeker uitquote:
Idd. Voor zondag worden er nogal wat onweersbuien verwacht, probleem is, dat dit nog niet heel precies te zeggen is, maar ik hou hier wel rekening mee, daarom dus een redelijk hoge neerslagsom, want het zou er best wel eens dik boven kunnen komen, of dik onder. Zon zit er wel dik in, alleen de vraag is: Hoeveelquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:04 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar als er niets valt dan ben je nog niet kansloos. Als je 10,5 uur zon hebt voorspeld en het is de hele dag bewolkt, dan lig je er wel 100% zeker uit![]()
Ach, meedoen is belangrijker dan winnen nietwaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:48 schreef kepler het volgende:
netjes
ik kom bijna nergens in voor
doe eens statistieken voor de slechtste voorspelling van de windrichting
Ik schijn tegenwoordig niet meer te mogen winnen.quote:Metallica . King Nothing
Wish I may
Wish I might
Have this I wish tonight
Are you satisfied?
Dig for gold
Dig for fame
You dig to make your name
Are you pacified?
All the wants you waste
All the things youve chased
Then it all crashes down
And you break your crown
And you point your finger, but theres no one around
Just want one thing
Just to play the king
But the castles crumbled and youre left with just a name
Wheres your crown, king nothing?
Wheres your crown?
Hot and cold
Bought and sold
A heart as hard as gold
Yeah! are you satisfied?
Wish I might, wish I may
You wish your life away
Are you pacified?
All the wants you waste
All the things youve chased
Then it all crashes down
And you break your crown
Just want one thing
Just to play the king
Wheres your crown?
Huh!
(spoken)
Wish I may, wish I might
Have this wish, I wish tonight
I want that star, I want it now
I want it all and I dont care how
Careful what you wish
Careful what you say
Careful what you wish you may regret it
Careful what you wish you just may get it
Then it all crashes down
And you break your crown
Just want one thing
Just to play the king
Wheres your crown?
Oh, youre just nothing
Wheres your crown king nothing?
Oh, youre just nothing
Absolutely nothing
Off to never, never land
Godver de godver.......quote:Op maandag 16 juli 2007 17:52 schreef kepler het volgende:
uuhm ik wil niet vervelend zijn
maar de min-temp was 13.5 °C Jij hebt de gemiddelde temp genomen
Tja, toch wel respect hoor.... tegen een spel pokerspelers / internet anarchisten / amateur weer-prutsers keer op keer een voorspelling in de buurt van de 8-the hole leggen is wel een gave op zich.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |