jezwéédschquote:
True...quote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef worldpimber het volgende:
Jeez zeg, Tomb Raider. Wat een bullshit film![]()
alsof het verhaal er toe doetquote:Op maandag 25 juni 2007 21:04 schreef worldpimber het volgende:
Jeez zeg, Tomb Raider. Wat een bullshit film![]()
Keurig lurken zo als het hoortquote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef Stay-Fun het volgende:
Ben d'r weer bij hoor!
(ff bewijzen dat ik lees he...)
Zie jequote:Op maandag 25 juni 2007 21:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]Neh, echt spannend was het ook niet
Mjah, zelfs jij zou je vriendin voorzien van een goed pak slaag als ze zoveel onzin zou acteren.quote:
Zie OPquote:Hoe blaast je ZX12 ?
Foto dan!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef Stay-Fun het volgende:
Ben d'r weer bij hoor!
(ff bewijzen dat ik lees he...)
Bwooaaaap is relaxed iddquote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, zelfs jij zou je vriendin voorzien van een goed pak slaag als ze zoveel onzin zou acteren.![]()
[..]
Zie OP![]()
Bwooaaapp
Is dat zo erg danquote:
Waar wil je een foto van dan -XX- ?quote:
Ow niet gezienquote:Op maandag 25 juni 2007 21:40 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Die laatste smiley staat er niet voor niks!![]()
Gaaf!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
Waar wil je een foto van dan -XX- ?
Webcam is ook beschikbaar hoor...
Kets me d'r maar bij op MSN... kan je me wild zien gaan op Feel Good INC. van Gorillaz
steven punt heinsius apeNkringelding nl punt comstor punt com
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
Kets me d'r maar bij op MSN... kan je me wild zien gaan op Feel Good INC. van Gorillaz
Nouja, tis toch wel verstandig als ze hem wel op heeft. Zou zonde zijn als er een krasje op het hoofdje komtquote:
Ehmz...quote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef Snelwagen het volgende:
Blegh, geen ingredienten meer om een milkshake te maken![]()
dingdingdingdingquote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef Stay-Fun het volgende:
Dude!!! Je maakt een grapjequote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef Snelwagen het volgende:
Kwil hem zo graag kopen, maarja kwil ook een 690![]()
http://www.1dayfly.nl/![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dude!!! Je maakt een grapje???
Zeg jaaaaaaaaaaa, zeg ja!![]()
![]()
Das toch prachtigquote:SlamMan is een nieuwe manier van trainen, die gebaseerd is op plezier. Het biedt alles wat je nodig hebt in een work-out. ... aerobic conditietraining... spier vorming ... en een unieke methode om stress te verliezen. Hij is uitdagend, hij is leuk, hij is vriendelijk, hij is ongelooflijk effectief en hij is goed geprijsd.
Foto van jou mit uwe bikkkeeeeequote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef Stay-Fun het volgende:
Tja... inmiddels is het geen Gorillaz meer... maar Jack Johnson... wel leuke muziek, maar niet bepaald wild gaan...
Enneh... wat moet ik posten dan?
Magnetron, koelkast en broodrooster heb ik al...quote:Op maandag 25 juni 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
dingdingdingding [afbeelding] We've got a winner [afbeelding]
Knutsel er zelf een.quote:
Mjah, tot nu toe maar 1 keer afgeragd, maar het gaat als een tierelier.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Bwooaaaap is relaxed idd![]()
Doet ie ook boggies boeken
Zeg -XX-quote:
Wattevak, haha die rechterquote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
Ik krijg maar aparte dingen als ik op Stayfun google![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef Snelwagen het volgende:
Kwil hem zo graag kopen, maarja kwil ook een 690![]()
http://www.1dayfly.nl/![]()
Ja maar, ja maaaaar ik lees zelden terug menn!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:51 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
Zeg -XX-
Je moet wel ff lezen he... heb nou al een aantal keer gemeld dat ik nog steeds in Dubai zit... (en dus geen bike bij de hand heb). 30 juni kom ik naar huis, 1 juli nieuwe (tweedehands) bike (Triumph Trophy 1200) ophalen... zal daarna foto's maken en online knallen!
Oeiiii, voorzichtig mennnquote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, tot nu toe maar 1 keer afgeragd, maar het gaat als een tierelier.![]()
Wel ff een bijna glijertje gemaakt op KB Badhoevedorp. Iets met een nat wegdek aan het einde van de lus, en nee, ik was niet rondes aan het rijden![]()
Mejeh boh, als er nou meetings waren konden we ff flink p0bbe![]()
![]()
![]()
Jah net als iBOOD en de dagknaller van speurders.nlquote:Op maandag 25 juni 2007 21:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geeft die site elke dag een andere aanbieding?
Dingdingdingdingquote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef Stay-Fun het volgende:
Willen jullie zo graag zien hoe ik eruitzie dan?
kets me d'r bij op MSN (zie vorige pagina) krijg je realtime webcam beelden.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:51 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
Zeg -XX-
Je moet wel ff lezen he... heb nou al een aantal keer gemeld dat ik nog steeds in Dubai zit... (en dus geen bike bij de hand heb). 30 juni kom ik naar huis, 1 juli nieuwe (tweedehands) bike (Triumph Trophy 1200) ophalen... zal daarna foto's maken en online knallen!
Ook leuk om te wetenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:55 schreef Snelwagen het volgende:
Jah net als iBOOD en de dagknaller van speurders.nl
En uwes was er nietquote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef -XX- het volgende:
Oeiiii, voorzichtig mennn![]()
![]()
![]()
Er was pas een meeting!!!!!!!!! , uwe gelieve broedke was er ook nog.![]()
![]()
True, mn laatster nutteloze aankoop was die bestuurbare helicopter.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ook leuk om te weten
Goed voor de impulsaankoop ratio.
TJa, nog 3 weken en dan ben ik wel klaar met mijn tuin. HEb ik ook weer meer tijdquote:Op maandag 25 juni 2007 21:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, tot nu toe maar 1 keer afgeragd, maar het gaat als een tierelier.![]()
Wel ff een bijna glijertje gemaakt op KB Badhoevedorp. Iets met een nat wegdek aan het einde van de lus, en nee, ik was niet rondes aan het rijden![]()
Mejeh boh, als er nou meetings waren konden we ff flink p0bbe![]()
![]()
![]()
WTF, anders ben je ff lelijk aan het rijdenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En uwes was er niet![]()
![]()
Kwam deze kutkneus laatst nog tegen..Komt het je een beetje bekend voor?
http://media.putfile.com/boereknallehAan de galg met die gozer.
Boh, waar gaat deze lekkre rooie rakker aan de slag danquote:Op maandag 25 juni 2007 21:58 schreef Makster het volgende:
TJa, nog 3 weken en dan ben ik wel klaar met mijn tuin. HEb ik ook weer meer tijdGa dan wel weer mee...
Owja en een andere baan, dus binnenkort sowieso 2 weken vrij voor mijn vakantie naar Barcelona en dan daarna nog 3 weken werken en een kleine maand vrij voor dat ik bij mijn andere werkgever begin![]()
En dan mijn auto verkopen en van dat geld een RS 250 kopen
![]()
quote:
sie meelquote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Boh, waar gaat deze lekkre rooie rakker aan de slag dan
Het is toch een tweetaktquote:
Ik was er wel!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En uwes was er niet![]()
![]()
Kwam deze kutkneus laatst nog tegen..Komt het je een beetje bekend voor?
http://media.putfile.com/boereknallehAan de galg met die gozer.
Niet geluisterd of het een 2 of 4 takt is, het gaat er om dat je 2 takt niet moet dissenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Het is toch een tweetakt![]()
Nog eens luisteren dan maar![]()
Edit:
Aan het begin duidelijke viertakt brul, eind beetje vaag
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:11 schreef -XX- het volgende:
Zoete kersen, jammie..![]()
Eigenlijk fantaseer ik dat ze zoet zijn!, want ze zijn eigenlijk best zuur.![]()
Een 250 of 500 tweetakt is zeker weten bruut, een 125 vind ik niet echt de moeiste waard. Maar zou best leuk kunnen wezen....quote:Op maandag 25 juni 2007 22:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet geluisterd of het een 2 of 4 takt is, het gaat er om dat je 2 takt niet moet dissen![]()
![]()
2 takt is erg stoerTenminste, vind ik dan.
![]()
Eenschquote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een 250 of 500 tweetakt is zeker weten bruut, een 125 vind ik niet echt de moeiste waard. Maar zou best leuk kunnen wezen....
Alleen het geluid vind ik vooral op lage toeren erg jammer. Maarja lage toeren rijden met een tweetakt is sowieso jammer, poken met zon ding
Wtf, nog posten ook!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef Stay-Fun het volgende:
Moest even heel hard zoeken hoor (heb niet zoveel foto's van mijzelf) maar heb er één gevonden.
Deze pic is van begin januarie toen ik nét in Dubai was... (ben inmiddels een héél stuk bruiner)
bij mijn rechteroor zie je vaag op de achtergrond de Burj el Arab (dat befaamde 7 sterren hotel)
[afbeelding]
Een CR500 klinkt echt wel vet met weinig toeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:13 schreef Snelwagen het volgende:
Een 250 of 500 tweetakt is zeker weten bruut, een 125 vind ik niet echt de moeiste waard. Maar zou best leuk kunnen wezen....
Alleen het geluid vind ik vooral op lage toeren erg jammer. Maarja lage toeren rijden met een tweetakt is sowieso jammer, poken met zon ding
Dude!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een CR500 klinkt echt wel vet met weinig toeren.
En zeker zonder demper.![]()
![]()
Fans van Stay Fun opgelet.![]()
[afbeelding]
Hoe staat het met de bouw van Burj Dubai?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef Stay-Fun het volgende:
Tja die foto op het strand...
Mijn dinnetje is twee keer hier in Dubai geweest, op kosten van de zaak, en haar collega's geloofden haar niet... dus wou ze per sé een foto met de Burj el Arab op de achtergrond...
't kwam er steeds maar niet van, dus moesten we op de laatste avond (nacht eigenlijk) nog ff gauw een taxi nemen naar de Burj.. en van alle pics (waren er totaal 12) was dit de beste...
dus...
Nicequote:Op maandag 25 juni 2007 21:58 schreef Makster het volgende:
[..]
TJa, nog 3 weken en dan ben ik wel klaar met mijn tuin. HEb ik ook weer meer tijdGa dan wel weer mee...
Owja en een andere baan, dus binnenkort sowieso 2 weken vrij voor mijn vakantie naar Barcelona en dan daarna nog 3 weken werken en een kleine maand vrij voor dat ik bij mijn andere werkgever begin![]()
En dan mijn auto verkopen en van dat geld een RS 250 kopen
![]()
So what fuck het milieuquote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef -XX- het volgende:
Bij mij flitste het nog door me hoofd om een rd 350 of 500 te kopen![]()
Maar het schijnen flinke zuipers te zijn!![]()
Je liet me al schrikken.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:46 schreef Stay-Fun het volgende:
BZ ja... BN ... nee...
(BZ = Bekende Zeeuw)
Gelieve aan te sluiten in rij 3 achter Riet, RichardGie en Kratjuhquote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
LOL Bazzie...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelieve aan te sluiten in rij 3 achter Riet, RichardGie en Kratjuh
Don't we all.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef Stay-Fun het volgende:
(of ze moet het met de mijne willen doen... dan is het anders).
En dat gebouw is ook wel op de hoogtequote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef Stay-Fun het volgende:
Je bent op de hoogte Snelwagen...
here you go...
[afbeelding]
Brandweer vrouwquote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
LOL Bazzie...
Ik heb een meissie.... 10 jaar verkering... rijdt motor, is brandweer vrouw, mooi, sexy... enz...
Maak je geen zorgen... TOTAAL geen interesse in andere vrouwen dan de mijne... (of ze moet het de de mijne willen doen... dan is het anders).
Ziet er goed uitquote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef Stay-Fun het volgende:
Nog maar een pic dan...
Mijn meissie!
Afblijven mannen!!! (kijken mag though)
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=&model=&keywords=&min_pr=6000&max_pr=7000&transmissionid=&fuel=&colour=&body=&min_year=&max_year=&min_mileage=5000&max_mileage=200000&accsry=9&accsry=3&distance=&postcode=&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&sort=9&id=200723294540868
Zal ik em kopen?![]()
Te oud voor 95% van mij?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, nice push ups, maar ik denk te oud voor 95% van de 19 jarige fokkers hier.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha... ook zonder bh is ze prima hoor!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, nice push ups, maar ik denk te oud voor 95% van de 19 jarige fokkers hier.
![]()
Bijnaquote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Stay-Fun het volgende:
Tjeezes Bazzie... ben jij van 88...
... broekie...
Mag jij al brommer rijden?
picssssssssss!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
hahaha... ook zonder bh is ze prima hoor!!!
hahahahaha..... ze is 25, bijna 26.
Had laatst nog dat ze ging stappen, vroeg een 19 jarige aan haar hoe oud ze was... 25 zei ze... 'ooh.. ik ben pas 19' zei die pipo... ach... voel je nix van zei ze...
Vervolgens vroeg hij d'r telefoon nummer... helaas... die krijg je niet...
't is zo'n topper!
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Stay-Fun het volgende:
Had laatst nog dat ze ging stappen, vroeg een 19 jarige aan haar hoe oud ze was... 25 zei ze... 'ooh.. ik ben pas 19' zei die pipo... ach... voel je nix van zei ze...
't is zo'n topper!
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:41 schreef Stay-Fun het volgende:
hahaha Beach... die zijn alleen voor mij... (en zeer naaste vrinden...)
bij de MC meet in Zeeland mag je d'r in et echt bekijken... ze rijdt immers ook... (motor).
Je mag ook nog proberen d'r bh uit te lullen... maar knappe vent als het je lukt.
Hmmm.. dat soort dingen zeggen en veel pics posten deed ik vroeger ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Stay-Fun het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:41 schreef Stay-Fun het volgende:
Je mag ook nog proberen d'r bh uit te lullen... maar knappe vent als het je lukt.
Welk punt probeer je te maken Worldbeater?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hmmm.. dat soort dingen zeggen en veel pics posten deed ik vroeger ook.
Heeel vroeger.
In 2003/4/5.![]()
Dat jij later veel tijd aan editten kwijt bentquote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
Welk punt probeer je te maken Worldbeater?
Zedenpolitie?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
Ach ja, zedenpolitie op je dak(ja via Fok!), edit, edit, edit. Alles verweten wordt wat je hier post.
Het leven is goed.![]()
Dus ik laat niet meer zo snel het achterste van mijn tong zien.
Het spontane en dwaze gaat er wel af zo.![]()
![]()
Als je na je eerste meet HIV hebt, een nier kwijt bent en een paar weken moeilijk loopt weet je bij wie je moet zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 23:47 schreef Stay-Fun het volgende:
Ik ga helemaal niets editten...
edit is zo zwak....
Zedenpolitie? voor wat?
Ik weet heel goed wat ik wel en niet mag plaatsen van mijn meisje...
Niet lullig bedoelt verder, maar dan moet die kerel wel echt heel dronken zijn geweest. Want als 19 ziet ze dr toch echt niet uitquote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
't is zo'n topper!
Qua lichaam is ze strakker dan menig 19 jarige.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:53 schreef Snelwagen het volgende:
Niet lullig bedoelt verder, maar dan moet die kerel wel echt heel dronken zijn geweest. Want als 19 ziet ze dr toch echt niet uit.
Verder prima heur![]()
En op een oude fiets.....
Ja ook dan menig 14 jarige maar over wie dat nou wat zegtquote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qua lichaam is ze strakker dan menig 19 jarige.![]()
Zie ik zo even voor de vuist weg met weing informatie. Maar ja kennersoog enzo.![]()
El Cheapo zonder open dakkie. En zonder onderhoud.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
Zedenpolitie?![]()
En dan nog steeds een Stratus rijden
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:57 schreef Stay-Fun het volgende:
again... LOL @ Worldbeater... & tevens een thnx.
Je bent erbij op de Zeeland meet begrijp ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is wel eens een MC'er opgestapt wegens dit soort opmerkingen.
De edits waren niet van de lucht, gesoufleerd door zijn vriendin.![]()
![]()
![]()
![]()
(keertje omgekeerde wereld)
Affijn, ik ga echt pleite, want gisteren was het ook al half2, en straks weer errug vroeg@7.00.
En ik heb geen 9 man personeel in Dubbeldam.![]()
Achja, er is genoeg moois op leeftijdquote:Op maandag 25 juni 2007 23:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Qua lichaam is ze strakker dan menig 19 jarige.![]()
Zie ik zo even voor de vuist weg met weing informatie. Maar ja kennersoog enzo.![]()
Weet je dat wel zo cker, Zeeland, pekel is in the air. En aangezien je altijd nogal zuinig op je bikes bentquote:
Jammer joh,dat je je zo slecht laat informerenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gelieve aan te sluiten in rij 3 achter Riet, RichardGie en Kratjuh
Jah gelukkig staat dat goed in verband met elkaar....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:17 schreef Krijgdekouwekoorts het volgende:
[..]
Jammer joh,dat je je zo slecht laat informeren.Misschien dat je het nog eens tot verkeersregelaar schopt
.
www.kvk.nl ???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah gelukkig staat dat goed in verband met elkaar....
Mooi dat jij zo snel conclusies hieruit trekt, weet je wat jij zou moeten doen?
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat jij later veel tijd aan editten kwijt bent
Waarom denkt toch iedereen dat ik moet editten????quote:
Koop een Slamman, zo val je geen onschuldige mensen lastigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Stay-Fun het volgende:
Ja.... 't is echt tijd om de binnenkant van mijn ogen te gaan bekijken....
half drie...
Godver... moet er om 7 uur weer uit...
You guys... it's all your fault....
(I need SOMEONE to blame).
Dat denk ik niet, wou slechts aangeven dat ik de post grappig vondquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef Stay-Fun het volgende:
[..]
Waarom denkt toch iedereen dat ik moet editten????
Valt helemaal niets te editten...
Jah mooi he....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Krijgdekouwekoorts het volgende:
Mooi,de Vrijdagmiddag rel is al in de nacht van Maandag op Dinsdag begonnen.Succes ermee..
Heb je die smilies speciaal voor mij gebruiktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:40 schreef Stay-Fun het volgende:
hahaha ok Hicham (deze keer goed geschreven huh)
't is je vergeven dan!
Tschüssquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:41 schreef Stay-Fun het volgende:
En nou ga ik écht naar bed.
mzzl!
Tot morgen!
Zal vast wel weer de eerste zijn in de ochtend...
Vind het nogsteeds een vaag verhaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Foktop voor Beach, rijschool die schade op leerling verhaald![]()
![]()
Misschien heeft Beach gewoon een rotkop?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Vind het nogsteeds een vaag verhaal![]()
Mja dan zou het duidelijk zijn natuurlijk....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien heeft Beach gewoon een rotkop?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja dan zou het duidelijk zijn natuurlijk....
Dan ben je als rijschoolhouder snel klaar is de keuze snel gemaakt. Mooie dames zouden kunnen betalen in natura, ff met de les een parkeerplaatsje op![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Of hij begint altijd over GTST te praten tijdens het lessen, zo'n leerling zou ik ook liever kwijt dan rijk zijn@Beach
![]()
<< slapen [afbeelding]
Als BazzieK zich als inspecteur van politie een beetje had in laten lichten dan had hij geweten dat richardgie met een vriendin en twee kinderen zit en niet op een relatie met XX uit isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah mooi he....
Facinerend vind je niet, ik zou er uren over na kunnen denk hoe dat toch allemaal zo zou kunnen. Maarja uiteindelijk kom je erachter dat toch alles relatief is....
Dus als je een vriendin en 2 kinderen hebt is het onmogelijk om sex te hebben met een ander...?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:54 schreef Krijgdekouwekoorts het volgende:
[..]
Als BazzieK zich als inspecteur van politie een beetje had in laten lichten dan had hij geweten dat richardgie met een vriendin en twee kinderen zit en niet op een relatie met XX uit isondanks dat het een aardige,lieve meid is
.Vriendschap is wat anders
.
Als iemand mij nou kan vertellen wie deze homofiel is?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:54 schreef Krijgdekouwekoorts het volgende:
[..]
Als BazzieK zich als inspecteur van politie een beetje had in laten lichten dan had hij geweten dat richardgie met een vriendin en twee kinderen zit en niet op een relatie met XX uit isondanks dat het een aardige,lieve meid is
.Vriendschap is wat anders
.
je vriend rietvaarder ofzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als iemand mij nou kan vertellen wie deze homofiel is?Gaarne...
En tevens was het overduidelijk dat Richardgie alleen voor de meissies kwam, zo'n MF-despo
Vriendin, my ass
Wel een erg slechte naam voor een kloonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:35 schreef Krijgdekouwekoorts het volgende:
Mooi,de Vrijdagmiddag rel is al in de nacht van Maandag op Dinsdag begonnen.Succes ermee..
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:40 schreef Stay-Fun het volgende:
Kak... verslapen....
Het is nu ook nog droog hier, net wel dik terrorweer. Maar eerst maar eens douche en dan die hondquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:36 schreef Roderick2085 het volgende:
morge
gelijk maar ff de hond uitlaten... het is nu tenminste droog
fuck, nu al niet meer....
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef Stay-Fun het volgende:
Moest even heel hard zoeken hoor (heb niet zoveel foto's van mijzelf) maar heb er één gevonden.
Deze pic is van begin januarie toen ik nét in Dubai was... (ben inmiddels een héél stuk bruiner)
bij mijn rechteroor zie je vaag op de achtergrond de Burj el Arab (dat befaamde 7 sterren hotel)
Dude geloof mij, die gast gaat ontsnappen hoor. Dies netzo getatoeeerd als Micheal Scofield van Prisonbreak.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gedetineerde VS schiet bewaker dood
Vooral die tekst op zijn voorhoofdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dude geloof mij, die gast gaat ontsnappen hoor. Dies netzo getatoeeerd als Micheal Scofield van Prisonbreak.![]()
Kweenie, krijg aparte dingen als ik erop googlequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vooral die tekst op zijn voorhoofd"Property of Folerte" (of zoiets)
Zal Folerte zo'n beroemde zeepjes neger zijn
Gezien zijn poststijl denk ik dat het richardgie zelf is?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 05:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als iemand mij nou kan vertellen wie deze homofiel is?Gaarne...
En tevens was het overduidelijk dat Richardgie alleen voor de meissies kwam, zo'n MF-despo
Vriendin, my ass
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:40 schreef Stay-Fun het volgende:
Kak... verslapen....
Het is maar wat je chaos noemt, het is iig beter dan als jij, Bazziek en de overige brommersnotjes los gaan in de Fok!MCquote:
Want?quote:
Of hij gaat naar de stad om een hondenuitlaatservice te zoeken, aangezien het zulk klote weer is. Alleen kun je dan beter ff bellenquote:
Volgens mij heb jij zulke grote praatjes en irl ben je muisje muisjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Gezien zijn poststijl denk ik dat het richardgie zelf is?
[..]![]()
[..]
Het is maar wat je chaos noemt, het is iig beter dan als jij, Bazziek en de overige brommersnotjes los gaan in de Fok!MC
[..]
Want?
Waar BazzieKsseer je dat opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zulke grote praatjes en irl ben je muisje muisje( op een wel toffe motor !! )
Euhm nee, een crossbaan is toch echt een stuk mooierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef -XX- het volgende:
En dan verlang je erg naar een crossbrommert!![]()
![]()
![]()
Hij schaadt mijn en bazzie's ego.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar BazzieKsseer je dat op
Zijn motor is wel tof, een Z1000 ook![]()
True!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Euhm nee, een crossbaan is toch echt een stuk mooier![]()
Net alle CD's van ultra lounge gedownt![]()
Bledder!!!!!quote:
nou, bijvoorbeeld omdat de winkels geen engelse ponden aannemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Gezien zijn poststijl denk ik dat het richardgie zelf is?
[..]![]()
[..]
Het is maar wat je chaos noemt, het is iig beter dan als jij, Bazziek en de overige brommersnotjes los gaan in de Fok!MC
[..]
Want?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
True!Just takeeeeeee the wOoOooptiedooooOooOoooeeee
![]()
Brommersnotjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef -XX- het volgende:
Bledder!!!!!![]()
Bewaar die details voor je mennn![]()
![]()
![]()
![]()
BETERquote:LAATSTE SCHOOLDAG ACHTER DE RUG.
Goed planquote:misschien een wekeendje duitsland boeke mit meine snorfietske!![]()
![]()
![]()
1'tje rijdt dan voorop en de ander achteropquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Goed planals je reisgenoten zoekt weet ik nog wel 1 (of 2
) zéér betrouwebare allochto(o)n(en)
Toch maar eens ene youtube acount aanmaken danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een goede lounge ergens in huis![]()
Wietcappuchino'tje dr bij, beetje chillen![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Toch maar eens ene youtube acount aanmaken dan![]()
I'm a ridahquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zulke grote praatjes en irl ben je muisje muisje( op een wel toffe motor !! )
Goed planquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef -XX- het volgende:
misschien een wekeendje duitsland boeke mit meine snorfietske!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen gezien je hoge leeftijd van 2007 jaar
ik ben 21quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen gezien je hoge leeftijd van 2007 jaar
ik ben eerder geborenquote:
Okquote:
Zal wel een prettig sfeertje hangen de volgende lessenquote:oja en nog over de schade; ik ben ernaar toe gegaan en gedreigd met rechtsbijstand.
Toen hoefde het opeens niet meer en voor deze keer zou hij de schade betalen![]()
ik kan het altijd nog over GTST gaan hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:43 schreef hicham het volgende:
[..]
OkMaar waarom was je verbaasd dan
[..]
Zal wel een prettig sfeertje hangen de volgende lessen![]()
Hmmm,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben eerder geboren![]()
oja en nog over de schade; ik ben ernaar toe gegaan en gedreigd met rechtsbijstand.
Toen hoefde het opeens niet meer en voor deze keer zou hij de schade betalen![]()
Jullie kunnen elkaar ook gewoon negeren!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kan het altijd nog over GTST gaan hebben![]()
Je hebt wel erg lekker weer om motor te rijden sinds je bike hebtquote:
Bij de kawadealer mennn!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:17 schreef ikookhier het volgende:
Ik dacht een proefrit te maken op een Z750 black abs.![]()
maar er zijn nergens demobike's beschikbaar![]()
Heb net heel NH aan de lijn gehad,quote:
NOoOHhhh en ennnnnnnnn zaanstad en ennnnn die in zaandam dan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb net heel NH aan de lijn gehad,en bij m'n gesprekken een alias gebruikt
![]()
Moet je er vette jus bij doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zit teveel water in, veel goedkoper uit de kraan
En daarbij kun je niet van alleen kip leven![]()
jup wat over gelezen in een of ander motorbladquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:39 schreef -XX- het volgende:
Jajaaaaa zekeerrr leuke fiets van bmw!
[afbeelding]
[afbeelding]
Doh!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Moet je er vette jus bij doen!
Haha nou ikke wel hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
NOoOHhhh en ennnnnnnnn zaanstad en ennnnn die in zaandam dan!
Indeedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef BazzieK het volgende:
Stay-Fun
Richardgie
Vandaag weer een proeve gehaald
Sta op de fucking voorpagina van de streekafdeling van het Brabants-Dagblad
het gevoel overheerstquote:
Hell noquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Indeed![]()
Indeed![]()
GEFELICITEERD![]()
![]()
Scannehhhh die krant!!!!![afbeelding]
Kan iemand dit even inscannenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef BazzieK het volgende:
Sta op de fucking voorpagina van de streekafdeling van het Brabants-Dagblad
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef Geerd het volgende:
Sjees lang dagje 4.30 op morgen ook weer.
Werken heerlijk![]()
![]()
Niet met foto gelukkig, stukje over mijn harde werkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan iemand dit even inscannen![]()
![]()
![]()
Bazziek gecontroleerd![]()
Nouwja werken eerst 2,5 uur heen rijden(slapen dus) 8 tot 10 keer in en uitstappen en weer 2,5 uur terug(slapen)quote:
zoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nouwja werken eerst 2,5 uur heen rijden(slapen dus) 8 tot 10 keer in en uitstappen en weer 2,5 uur terug(slapen)
Bijrijder is nog niet zo zwaar:P
ontkennen is zo 1872quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet met foto gelukkig, stukje over mijn harde werk
wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:22 schreef hicham het volgende:
Goed planals je reisgenoten zoekt weet ik nog wel 2 (of 3
Ben je thuisquote:
lekkerquote:
dan heb je 4 cq. 6 handen voor handenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:43 schreef -XX- het volgende:
Massage.
shit vergetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef -XX- het volgende:
Waar blijf je dan ikookhier!![]()
![]()
Damn!
Lees ik nu pas een vacature voor werken tijdens gp tt assen..![]()
![]()
Snel ingevuldkijken of ik nog op tijd ben.!
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
shit vergetenik zat porno te kijken
![]()
En wat moet je dan doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef -XX- het volgende:
Waar blijf je dan ikookhier!![]()
![]()
Damn!
Lees ik nu pas een vacature voor werken tijdens gp tt assen..![]()
![]()
Snel ingevuldkijken of ik nog op tijd ben.!
![]()
Beetje rondlopen door het publiek met een bak vol snoep/drinkgoed.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:05 schreef koffiekoekje het volgende:
En kan die Hazes niet gewoon een keer dood met zijn pleuris muziek...... o wacht
......
...
..
.
Houd het dan nooit op
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
dat pak moet ik ook hebben briljant![]()
jaaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
dat pak moet ik ook hebben briljant![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:19 schreef -XX- het volgende:
Anoniem says:
Anoniem says:
Anoniem says:
Nathan "Waar een wil is, is een weg. op de mijne zijn wegwerkzaamheden." says:
21quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef -XX- het volgende:
NOG EEN PAAR
neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef BazzieK het volgende:
Morgen TT kaartjes kopen, hopelijk blijft het een beetje droogNog mensen die niet als tribunehuppelkutje naar de TT gaan?
Neem je me mee in je rugtasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef BazzieK het volgende:
Morgen TT kaartjes kopen, hopelijk blijft het een beetje droogNog mensen die niet als tribunehuppelkutje naar de TT gaan?
ik ga ook!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef BazzieK het volgende:
Wedstrijd, moet werken tijdens de qual. En mee mag je heurquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Neem je me mee in je rugtasof in je zak!
..
Ga je naar de wedstrijd of qualificatie!?![]()
![]()
Chillll!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wedstrijd, moet werken tijdens de qual. En mee mag je heur![]()
Ben je zo zwaar dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Chillll!![]()
![]()
![]()
Tof!!!
Wel in een eastpack heDie hebben het sterkste stof.
Dat is minder! !!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:35 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hallo!
Km-teller kabel kapot.Kost 22 euro zo'n stom kabeltje.
Hartstikke zwaar mennnquote:
Just tryyyyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef Beach het volgende:
Ik ga zo slapen.
Voel me ziek zwak en misselijk![]()
En ik slaap al weken vreselijk slecht.
Toch maar minderen met de koffie.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:22 schreef hicham het volgende:
Goed planals je reisgenoten zoekt weet ik nog wel 2 (of 3
Forum Opties | |
---|---|