Ik gebruik het nog steeds en ben er ontzettend tevreden over! Ik koop het met 12 dozen tegelijk (iets goedkoper en voldoende voor een jaar). Als je een doos wilt proberen, dan moet je het maar ff zeggen, stuur ik er eentje aan je door!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
Ik schop deze even enorm omhoog
Alle Litter Pearl gebruikers uit dit topic, zijn jullie er mee doorgegaan?
Of hebben jullie inmiddels nog iets beters gevonden?
Ik wil ook zoiets gaan proberen maar ik weet niet welke te kopen!
En toen jullie overstapten van je oude vulling naar die Pearls, stapten de katten zonder problemen over?
Nee joh geklief! Ik ga vanmiddag even in de dierenspeciaalzaak hier in het durp kijken of ze het toevallig hebben, of iets dat er erg op lijkt. En dan duimen dat Boor het ook een goed idee vindt!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog steeds en ben er ontzettend tevreden over! Ik koop het met 12 dozen tegelijk (iets goedkoper en voldoende voor een jaar). Als je een doos wilt proberen, dan moet je het maar ff zeggen, stuur ik er eentje aan je door!
Ik had in de kattenren een teiltje gezet met wat tuinaarde (omdat op dat moment net de laatste kattenbakvulling in de verschoonde bak binnen was gegaan) en daar ging hij ook gewoon braaf op piesenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan je voorspellen dat hij het eerst een beetje eng vindt. Omdat het ietsjes meer geluid maakt dan andere vullingen. En dat ie vreemd achterom kijkt, omdat zijn plasje meteen verdwijnt
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:24 schreef Marloes het volgende:
*kick*
Ben de stinkende kattenbak helemaal beu dus ga ook maar eens litter pearls proberen! (of vitakraft, maar dat is hetzelfde toch?).
Zijn er inmiddels al weer meer mensen met ervaringen?
Rechtstreeks die bak in mikken en niet vermengen met het oude grit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:25 schreef Marloes het volgende:
Nog een vraagje
Doen jullie er ook een krant onder of kan het rechtstreeks de bak in?
Nog steeds. Kek spul.quote:Op donderdag 27 maart 2008 04:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij gebruiken ook Litter Pearls, totaal geen geuren ed, helemaal geweldig. Laatste keer de 10 dozen voor 18 euro t stuk gekocht
Ik las hier in het topic dat je het ook elke dag goed moet doorroeren zodat de gele korrels zich mengen met de witte, misschien is dat het?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geweldig (geen vieze luchtjes) maar toch doe ik iets fout denk ik.
Misschien toch een krant er onder, want al na een week moet ik het eigenlijk verversen. Oke, ik had niet gedacht er echt een maand mee te doen zoals op de zak stond, maar een week of twee toch wel eigenlijk
Schep de poepjes er keurig uit, maar al na een korte tijd is de onderste laag helemaal 'doorweekt' en blijft dus dan wel nat. Ook bij het verschonen is dat goor, want die natte laag blijft dan aan de bak plakken
Ja misschien doe ik dat niet goed genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:32 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik las hier in het topic dat je het ook elke dag goed moet doorroeren zodat de gele korrels zich mengen met de witte, misschien is dat het?
Je moet het echt mengen hoor Greys.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien doe ik dat niet goed genoeg
Ik vond het een vies idee, al die gele korrels bovenop juist. Maar misschien moet ik daar ff doorheen en ziet het er viezer uit dan dat het is
Ben benieuwd of je er dan langer mee doet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja misschien doe ik dat niet goed genoeg
Ik vond het een vies idee, al die gele korrels bovenop juist. Maar misschien moet ik daar ff doorheen en ziet het er viezer uit dan dat het is
Gewoon de inhoud van die hele bak met je poepschepje door elkaar roggelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
Oh nou, dan ga ik dat toch wat vaker doen
Dus echt vanaf de bodem gewoon naar boven graven enzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |