abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51651123
Bedankt voor de tips maar ik heb gelukkig een dierenwinkel in de buurt kunnen vinden die ze wel verkoopt. Ik kreeg er de vorige keer zelfs een stoer blik bij waar wel twee verpakkingen in passen.

En je hebt gelijk: Limburg is 'neet breit maar laaaaaaaiiiink'.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 juli 2007 @ 09:16:38 #52
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_51651303
Wij hebben dus een buitenkat en sinds wij in Ierland wonen is ze helemaal verzot op hele dagen buiten hangen. Kan ook niet anders gezien de eindeloze ruimte die ze nu heeft (20 kilometer achter ons huis alleen maar heidegrond) en wij hebben derhalve een nutteloze kattenbak in huis staan. die ene keer per maand dat ze erop gaat omdat wij net niet in de buurt zijn om de deur op tijd open te doen is te verwaarlozen. Maar wel fijn dat ie er voor die ene keer per maand dan staat. Anders zou het in huis liggen

Ik koop dus het goedkoopste spul dat ze hier hebben om in die bak te doen en doe met een zak een half jaar.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Admin vrijdag 20 juli 2007 @ 09:50:21 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51652039
Oké, ik ben na jaren kattenbakkorrel uitprobeerder verschrikkelijk sceptisch over alle nieuw, nieuw, nieuw zaken, maar zag een zak van dat spul staan bij de dierenwinkel ( van Vital) en heb het eens meegenomen.
Voor die 5 euro nog wat kan ik me geen buil vallen.

Bevindingen:
Met veul katten ben ik nu aan de derde dag bezig met dat spul,
met de hitte zelfs van de afgelopen dagen: géén geurtjes
Drolletjes opscheppen: geen probleem
Ik deed de kattenbak altijd bedekken met een krant: niet meer nodig
De ietwat langharige katten: geen vieze pootjes meer
Tot dusver: puikend spul!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51652087
Zie je nou.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Admin vrijdag 20 juli 2007 @ 09:54:37 #55
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51652161
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:51 schreef Jarno het volgende:
Zie je nou.
Weet je hoeveel "wonder"spul er de afgelopen jaren op de markt is gegooid?!

Dit lijkt een beetje op het spul dat in het incontinentiemateriaal zit ( verpleging)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51652196
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Weet je hoeveel "wonder"spul er de afgelopen jaren op de markt is gegooid?!

Dit lijkt een beetje op het spul dat in het incontinentiemateriaal zit ( verpleging)
't Zijn gewoon vochtslurpers. Zit overal in tegenwoordig, vergelijkbaar met die kleine zakjes silica die wel eens in nieuwe spullen zitten om de boel droog te houden ook.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juli 2007 @ 10:21:21 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51652918
Maandverband voor katten, dat is het!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51652993
Inderdaad!

Moet je voor de grap eens een klein beetje water eroverheen gooien. Sissen dat het doet! En niks geen water meer terug te vinden hoor.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:01:34 #59
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_51654132
De Schleckerversie kan ik hier in de winkel niet vinden... Iemand inmiddels al geprobeerd? Dan weet ik of ik t online kan bestellen...!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:18:32 #60
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_51671133
Ik vond het er ook vies uitzien, daarom gebruik ik het niet, maar het schijnt wel te werken.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  zondag 22 juli 2007 @ 00:13:15 #61
331 Merel
Be here now.
pi_51707493
Ik heb de Schleckerversie besteld, en het is precies hetzelfde spul als ik eerder van een duurder merk had: witte korrels met af en toe een blauwe ertussen.

Ik had overigens 5 zakken en een berg kattenvoer besteld. Ze hebben slechts 3 zakken geleverd, en de rest én de rekening zijn ze vergeten! Maar ik kreeg mooi wel gratis griesmeelpap en twee dingen waarvan ik vermoed dat ik ze als snijplankjes kan gebruiken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 22 juli 2007 @ 10:33:45 #62
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_51712366
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:13 schreef Merel het volgende:
Ik heb de Schleckerversie besteld, en het is precies hetzelfde spul als ik eerder van een duurder merk had: witte korrels met af en toe een blauwe ertussen.

Ik had overigens 5 zakken en een berg kattenvoer besteld. Ze hebben slechts 3 zakken geleverd, en de rest én de rekening zijn ze vergeten! Maar ik kreeg mooi wel gratis griesmeelpap en twee dingen waarvan ik vermoed dat ik ze als snijplankjes kan gebruiken

En hoe lang duurde het bij jou voor het geleverd werd>? Ik heb ook die korrels gekocht online, maar er stond nergens wanneer en op welke termijn ik ze kan verwachten...

DIe foute levering belooft wel veel goeds
  zondag 22 juli 2007 @ 22:55:13 #63
331 Merel
Be here now.
pi_51733209
Nou, de paketten waren bij de buren afgegeven maar er was geen briefje bij mij in de bus gedaan, dus ik wist pas dat het bezorgd was toen de buurvrouw dat kwam melden. Maar volgens mij was het na 2 of 3 dagen bezorgd

Heb een mailtje gestuurd over de missende spullen en rekening, kijken of ze een leuke oplossing gaan verzinnen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_51736172
Hij werkte wel kwa absorberen alleen de katten vonden het niet zo geweldig haha. Want als er korrels inzitten kunnen ze er makkelijker in staan dan deze ronde variant.
pi_51775581
Ik heb die pearls laatst gebruikt voor één kat, en heb het gisteren na ongeveer 2 weken verschoond (2 weken korter dan op de verpakking staat). En die bak was me toch een partijtje goor! Terwijl ik elke dag de drollen eruit schep en alles omroer. Onderin zat zo'n hele plakkaat half geabsorbeerde/opgedroogde pis, ieuw!! Qua geur heb ik ook geen verschil gemerkt met andere kattenbakvulling, en voor mijn gevoel zit er ook veel te weinig in zo'n verpakking, het is zo'n dun laagje.
Nee, ik vind het niks, ik heb weer gewoon de houtkorrels gekocht. Dan maar wat vaker verschonen.
pi_51777041
Je moet de bak elke dag heel goed doorroeren (je moet gele korrels zien verschijnen). Dan mengen de natte korrels zich met de droge en absorbeert hij beter.
Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat de bank dan zo snel zo vies was.
pi_51777111
Ik heb hier een zak van het goedkoopste merk van de Super de Boer staan. Witte zak met een euroteken erop. Werkt op zich prima. De bak blijft toch vrij reukloos gelukkig. Elke ochtend schep ik de drollen eruit. Maar het nadeel is inderdaad wel dat de kat met de korrels gaat spellen die ernaast gevallen zijn. Het is een kitten van 13 weken. Ik heb hem nog maar een week, dus hoelang ik met 1 zak korrels doe is nog niet te zeggen.

Ik had achteraf ook beter een kattebak met een deurtje kunnen kopen in plaats van zo'n badkuip achtig geval wat ik nu heb, want af en toe vliegen de korrels de bak uit.

Dat kalkprobleem komt me bekend voer. 1 muur in de woonkamer is rood geverfd en daarop staan aan de onderkant nu witte pootafdrukjes van de kat. Bovendien staan er ook overal pootafdrukjes op het laminaat.

Ik moet de volgende keer dan toch maar eens naar een ander soort korrels kijken.
Ik las wel ergens dat je het beste bij 1 merk korrels kunt blijven.

Even offtopic, aangezien hier meer katteeigenaren zijn. Twee vraagjes. De kat luistert nu nog niet naar z'n naam: Felix. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ie dat wel doet? Ik heb alwel een zakje van die snoepjes gekocht om hem daarmee te trainen, maar het lukt nog niet echt.

Wanneer kan een kat naar buiten? Hij is nu 13 weken.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:17:14 #68
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_51777369
Van die naam: gewoon geduld hebben, hij luistert er vanzelf wel naar. Als ie op zn naam reageert een snoepje geven. Ik heb nog nooit echt moeite gedaan om een naam aan te leren bij de katten die ik heb gehad en ze luisteren en toch vanzelf naar.

Wanneer ze naar buiten mogen: geen idee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 juli 2007 @ 11:19:48 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51777441
Je kat mag best naar buiten, maar zorg wel dat het veilig voor hem is en blijf er de eerste keren bij. Die kleintjes kruipen in de meest onmogelijke hoekjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52219267
we hebben nu een hele fijne variant van dit spul: nullodor ..

is echt héél fijn dus je hebt echt minimale uitloop (hier dan iig) en het zit er nu vanaf zaterdag in en het is nauwelijks geel. en het lijkt wel of de ontlasting nog droger is als je het eruit haalt.

super. een zak is 1.5 kg (een kat, een zak, een maand) en we hebben twee zakken erin gegooid voor twee katten maar dat is echt best veel. erg ligt een enorme laag in nu
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 augustus 2007 @ 07:38:09 #71
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52219278
Mijn kater vindt het niet fijn.
Nu heb ik iets anders geprobeerd, dat je ook niet hoeft te vervangen, maar dat ruikt dan weer vies.
Ik ga denk ik maar gewoon weer voor de klontvormende korrels.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_52219280
ja als je kat het niet wilt houdt het op...

gelukkig zijn die van ons vrij makkelijk blijkt nu
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:04:07 #73
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_52239140
Ik heb nu sinds een week een zak van dat spul van de schlecker erin zitten AS clean pro heet het geloof ik, en het werkt tot nu toe prima, kan makkelijk de drollen eruit scheppen en het stinkt (nog) niet..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:22:41 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57487925
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 07:34 schreef DarkElf het volgende:
we hebben nu een hele fijne variant van dit spul: nullodor ..

[ afbeelding ]

is echt héél fijn dus je hebt echt minimale uitloop (hier dan iig) en het zit er nu vanaf zaterdag in en het is nauwelijks geel. en het lijkt wel of de ontlasting nog droger is als je het eruit haalt.

super. een zak is 1.5 kg (een kat, een zak, een maand) en we hebben twee zakken erin gegooid voor twee katten maar dat is echt best veel. erg ligt een enorme laag in nu
Ik heb deze ook maar eens besteld, ik ben heel benieuwd! Eigenlijk om 2 redenen, ik vind klontvormende korrels ook fijn maar ik sjouw me een breuk. Een zak van 10 kilo 3 hoog optillen is echt een opgave voor me. Bovendien heb ik weinig tijd en zin om elke week die bak helemaal leeg te gooien...ik ben benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aventura op 19-03-2008 22:41:07 ]
  zondag 23 maart 2008 @ 19:20:17 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57564178
Het zit er nu een paar dagen in en ik ben tot dusver heel tevreden! Weinig stank (normaalgesproken stinkt de hele huiskamer als ze een drol leggen). Zo te zien wordt alle nattigheid geabsorbeerd. Drollen drogen helemaal uit en kunnen dan zo in het toilet. Dus geen gedoe meer met pedaalemmerzakjes vol drollen. Hopelijk blijft het echt 3 tot 4 weken zo fris. Als dat gebeurt, dan hoef ik nooit meer wat anders.
pi_57564752
wij zijn er nog steeds dik tevreden mee

wij verwisselen het elke week/anderhalve week maar dat is omdat ik dat wil en niet omdat het persé nodig is (ben een zeur , twee katten en vind die gele korrels jakkie om te zien na een week/anderhalf) maar dan nog; prefect spul , geen stof, geen luchtjes...

ideaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 23 maart 2008 @ 19:51:26 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57564870
Ja, die gele kleur moet ik ook aan wennen. Ik probeerde het eerst een beetje apart te houden van de witte korrels, maar je moet het juist mengen om zo optimaal te kunnen laten absorberen. Ik ruik het verder niet en ik heb ook niet het idee dat de poesjes het niet fijn vinden. (Zo nee, dan laten ze dat wel merken, door elders hun behoefte te doen ).
pi_57565358
tvp. Gebruik steeds biocat, de laatste tijd lijkt het wel of de samenstelling is veranderd, zodoende op zoek naar een vergelijkbaar product.
  zondag 23 maart 2008 @ 20:53:09 #79
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_57566211
Iedereenm (Nouja bijna iedereen) klinkt hier wel erg tevreden over.. Misschien moet ik het dan ook proberen. Al heb ik niet echt bijzondere ervaringen met andere "bijzondere" kattenbakvulling..
pi_57576184
Wij hebben voor ons langharig monstertje in wording ook van die witte korrels met blauwe stukjes er tussen. In een heerlijk knalroze zak, met als zin één kat, één maand..

En het werkt fijn Mooie klompjes drollen die je kunt scheppen, en reukloos
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_57577763
Tja, op de FelCan dag aan de universiteit Utrecht pasgeleden werd tijdens een lezing door prof Gruffydd-Jones over hygiene in verband met infectieziekten/parasieten/darmproblemen bij katten de vraag gesteld wat die man nu van Litter Pearls vond, en hij raadde het af om kattenbakvulling zo lang te laten liggen, dat vond hij een heel slecht idee.
pi_57580649
Even een soort van TVP..keb nog geen idee wat voor kattenbakvulling ik mijn aanstaande 2 katten moet geven. De fokster zei wel dat die pearls gevaarlijk spul kan zijn als ze het binnenkrijgen...dus ik moet eerst maar es weten hoe de katten zich gedragen, of ze niet allesvreters zijn ofzo
(:
pi_57581204
Ik hou het bij biofresh.

Ik heb litter pearls gehad. Ten eerste was ik niet gecharmeerd van de gele drek die er na twee weken op de bodem bleek te liggen en waar gewoon een chemische geur vanaf kwam. Erg ongezond leek me dat maar goed misschien komt dat omdat ik het te weinig gemengd heb denk ik nu ik dit topic doorgelezen heb.
Maar het ergste vond ik dat mijn twee kittens het toch echt wel het hele huis door wist te lopen aan hun pootjes en dat ik kon zuigen wat ik wilde, het viel nauwelijks op op mijn laminaat en ik dus elke ochtend vloekend met mijn blote voeten op die korrels trapte.
De biofresh korrels zie ik tenminste liggen en kan ik goed opruimen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 27 maart 2008 @ 04:30:27 #84
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57640259
Wij gebruiken ook Litter Pearls, totaal geen geuren ed, helemaal geweldig. Laatste keer de 10 dozen voor 18 euro t stuk gekocht
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 27 maart 2008 @ 04:45:01 #85
104871 remlof
Europees federalist
pi_57640262
Gewoon houtkorrels, een zak per maand ongeveer, works for me.
pi_57641609
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef nein het volgende:
Even een soort van TVP..keb nog geen idee wat voor kattenbakvulling ik mijn aanstaande 2 katten moet geven. De fokster zei wel dat die pearls gevaarlijk spul kan zijn als ze het binnenkrijgen...dus ik moet eerst maar es weten hoe de katten zich gedragen, of ze niet allesvreters zijn ofzo
Fokkers gebruiken bij jonge kittens in het begin ook nog geen klontvormende kleikorrels omdat ze als ze klein zijn overal wel een hapje van willen nemen. Als ze 13 weken zijn is dat meestal toch wel over gelukkig, maar dat zal de fokster je tegen die tijd wel kunnen vertellen.
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:30:18 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57641633
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 04:45 schreef remlof het volgende:
Gewoon houtkorrels, een zak per maand ongeveer, works for me.
Je hebt zeker een buitenkat? als ik dat een maand zou laten liggen zou het een allesverzengende kletsnatte drab zijn.
Update over Nullodor: nog steeds zijn beide bakken helemaal droog. Ik ruik na een week niks, dat was met Biokat's wel anders. Enige wat ik doe is dagelijks poepjes scheppen en roeren.
pi_57641689
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
. Ten eerste was ik niet gecharmeerd van de gele drek die er na twee weken op de bodem bleek te liggen en waar gewoon een chemische geur vanaf kwam.
sorry maar als er drek ligt is dat toch te wijten aan jouw opruimwerkzaamheden die eventjes falen... wij hebben dat de eerste dagen ook wel eens gehad maar dan hadden we minder goed geschept (gerold want we hebben zo'n rolding) dan anders en als je dat goed doet en het goed door elkaar husselt is er niets aan de hand

(uitlopen is vervelend, daar gebruiken wij zo'n matje voor, werkt prima aangezien het meeste daarop ligt en niet in mijn huis
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:35:53 #89
150152 Queen_Bee
pi_57641711
Sowieso gele drek, t blijft een WC hoor Wat verwacht je dan, bloemetjes?
I'm super sonic man
pi_57641730
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Sowieso gele drek, t blijft een WC hoor Wat verwacht je dan, bloemetjes?
die krijg je vast wel als je lang genoeg wacht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:56 #91
150152 Queen_Bee
pi_57641742
quote:
Op donderdag 27 maart 200809:37 schreef DarkElf het volgende:

[..]

die krijg je vast wel als je lang genoeg wacht [afbeelding]
wheheh
I'm super sonic man
pi_57641873
Lezen is ook een kunst, ik zeg toch duidelijk....
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ten eerste was ik niet gecharmeerd van de gele drek die er na twee weken op de bodem bleek te liggen en waar gewoon een chemische geur vanaf kwam. Erg ongezond leek me dat maar goed misschien komt dat omdat ik het te weinig gemengd heb denk ik nu ik dit topic doorgelezen heb.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_57641973
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lezen is ook een kunst, ik zeg toch duidelijk....
[..]
sjacherijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:42:48 #94
104871 remlof
Europees federalist
pi_57646579
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je hebt zeker een buitenkat? als ik dat een maand zou laten liggen zou het een allesverzengende kletsnatte drab zijn.
Update over Nullodor: nog steeds zijn beide bakken helemaal droog. Ik ruik na een week niks, dat was met Biokat's wel anders. Enige wat ik doe is dagelijks poepjes scheppen en roeren.
Nope, binnenkat. En ik schep om de paar dagen de drollen ook gewoon uit de bak. En om de twee weken flikker ik de hele inhoud weg.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 10:47:19 #95
163650 Greys
pi_70604933
Ik schop deze even enorm omhoog

Alle Litter Pearl gebruikers uit dit topic, zijn jullie er mee doorgegaan?
Of hebben jullie inmiddels nog iets beters gevonden?
Ik wil ook zoiets gaan proberen maar ik weet niet welke te kopen!

En toen jullie overstapten van je oude vulling naar die Pearls, stapten de katten zonder problemen over?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70609806
Ik heb hier nog steeds een kattebak staan met litter pearls. En dan bedoel ik letterlijk wat er staat; hij wordt namelijk niet meer gebruikt. Poes die de bak gebruikte is overleden en kater doet zijn ding in de tuin. Maar ik laat hem toch staan, softie die ik ben.

Mijn katten stapten trouwens probleemoos over destijds.
pi_70609877
wij gebruiken nog steeds nullodor.. alleen is de pers met nierproblemen zo ontzettend veel aan t plassen tegenwoordig dat we hem wel vaker verschonen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 13:26:50 #98
163650 Greys
pi_70610104
Dank Cat, softie! (Begrijpelijk hoor!)

DE, kan je dat bij gewone dierenspeciaalzaken kopen, dat Nullodor? Ga ik dat eens proberen denk ik, kijken of Boor dat blieft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70610156
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef Greys het volgende:
Dank Cat, softie! (Begrijpelijk hoor!)

DE, kan je dat bij gewone dierenspeciaalzaken kopen, dat Nullodor? Ga ik dat eens proberen denk ik, kijken of Boor dat blieft
wij kopen het in Barendrecht jaja lekker in de buurt.

Maar online kan je vast wel vinden waar je t kan kopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 15:13:32 #100
163650 Greys
pi_70614272
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wij kopen het in Barendrecht jaja lekker in de buurt.

Maar online kan je vast wel vinden waar je t kan kopen
Oh als het echt niet anders kan is Barendrecht niet eens zo ver van Rotjeknor
Dan ga ik gewoon met mijn Smart even een paar zakkenéén zak halen
Maar ik ga eens kijken online! Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')