Ik heb hier een zak van het goedkoopste merk van de Super de Boer staan. Witte zak met een euroteken erop. Werkt op zich prima. De bak blijft toch vrij reukloos gelukkig. Elke ochtend schep ik de drollen eruit. Maar het nadeel is inderdaad wel dat de kat met de korrels gaat spellen die ernaast gevallen zijn. Het is een kitten van 13 weken. Ik heb hem nog maar een week, dus hoelang ik met 1 zak korrels doe is nog niet te zeggen.
Ik had achteraf ook beter een kattebak met een deurtje kunnen kopen in plaats van zo'n badkuip achtig geval wat ik nu heb, want af en toe vliegen de korrels de bak uit.
![]()
Dat kalkprobleem komt me bekend voer. 1 muur in de woonkamer is rood geverfd en daarop staan aan de onderkant nu witte pootafdrukjes van de kat. Bovendien staan er ook overal pootafdrukjes op het laminaat.
Ik moet de volgende keer dan toch maar eens naar een ander soort korrels kijken.
Ik las wel ergens dat je het beste bij 1 merk korrels kunt blijven.
Even offtopic, aangezien hier meer katteeigenaren zijn.
![]()
Twee vraagjes. De kat luistert nu nog niet naar z'n naam: Felix. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ie dat wel doet? Ik heb alwel een zakje van die snoepjes gekocht om hem daarmee te trainen, maar het lukt nog niet echt.
Wanneer kan een kat naar buiten? Hij is nu 13 weken.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.