Doe je het nou met opzet?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef Retarded het volgende:
2. Godfather, The
4. Se7en
6. Léon
8. Aliens
10. Sin City
16. Goodfellas
18. Silence of the Lambs, The
25. Star Wars: Episode V-The Empire Strikes Back
26. Reservoir Dogs
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zou je de films willen vetmaken, en geen films uit duels willen weghalen? Dat telt een heel stuk makkelijker.
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Probeer niet te stemmen door titels uit duels te verwijderen. Dat kost mij veel extra tijd bij het tellen.
Ik denk het welquote:
Het einde is juist het minste van de hele film. Zeker bij herkijken bleek de film veels te veel op dat trucje te leunen imho.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef Timo20 het volgende:
* Ron Dudderie
14. Usual Suspects, The - Clockwork Orange, A vanwege het WTF?!?! einde
Het is vrij gebruikelijk dat een film leunt op de essentie van z'n eigen plot.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het einde is juist het minste van de hele film. Zeker bij herkijken bleek de film veels te veel op dat trucje te leunen imho.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef NRH het volgende:
2. Godfather, The - Forrest Gump
Moeilijk, maar aangezien ik G2 iets beter vond, ga ik voor de originaliteit van FG
Heb precies het tegenovergestelde. RfaD raakte mij heel erg.quote:13. V for Vendetta - Requiem for a Dream
V is mijn held, Requiem is nou zo'n film die mij op geen enkele manier raakt. Makkelijke beslissing dus
ACO is erg goed, dus de kans is natuurlijk best aanwezig.quote:14. Usual Suspects, The - Clockwork Orange, A
Clockwork heb ik vorige week gekocht, maar moet hem nog kijken. Al denk ik niet dat hij US zal gaan verslaan
Idd, maar the Shining is imo de betere film.quote:15. One Flew over the Cuckoo's Nest - Shining, The
Jack is beter in de eerstgenoemde
quote:16. Lock, Stock & Two Smoking Barrels - Goodfellas
Allebei ietwat overgewaardeerd naar mijn bescheiden mening
Niet overdrijven hé.quote:25. Star Wars: Episode V-The Empire Strikes Back - Shawshank Redemption, The
Shawshank is perfect, prachtige film. Finale waardig
Misschien rammelt heel het plot dus wel imo.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk dat een film leunt op de essentie van z'n eigen plot.
Ja, daar staat de film om bekend.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Misschien rammelt heel het plot dus wel imo.
Chielquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Eitje.
2. Godfather, The - Forrest Gump![]()
5. Cidade de Deus - Apocalypse Now
12. Life of Brian - Schindler's List
26. Reservoir Dogs - Citizen Kane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |