Doe je het nou met opzet?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef Retarded het volgende:
2. Godfather, The
4. Se7en
6. Léon
8. Aliens
10. Sin City
16. Goodfellas
18. Silence of the Lambs, The
25. Star Wars: Episode V-The Empire Strikes Back
26. Reservoir Dogs
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zou je de films willen vetmaken, en geen films uit duels willen weghalen? Dat telt een heel stuk makkelijker.
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Probeer niet te stemmen door titels uit duels te verwijderen. Dat kost mij veel extra tijd bij het tellen.
Ik denk het welquote:
Het einde is juist het minste van de hele film. Zeker bij herkijken bleek de film veels te veel op dat trucje te leunen imho.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef Timo20 het volgende:
* Ron Dudderie
14. Usual Suspects, The - Clockwork Orange, A vanwege het WTF?!?! einde
Het is vrij gebruikelijk dat een film leunt op de essentie van z'n eigen plot.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het einde is juist het minste van de hele film. Zeker bij herkijken bleek de film veels te veel op dat trucje te leunen imho.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef NRH het volgende:
2. Godfather, The - Forrest Gump
Moeilijk, maar aangezien ik G2 iets beter vond, ga ik voor de originaliteit van FG
Heb precies het tegenovergestelde. RfaD raakte mij heel erg.quote:13. V for Vendetta - Requiem for a Dream
V is mijn held, Requiem is nou zo'n film die mij op geen enkele manier raakt. Makkelijke beslissing dus
ACO is erg goed, dus de kans is natuurlijk best aanwezig.quote:14. Usual Suspects, The - Clockwork Orange, A
Clockwork heb ik vorige week gekocht, maar moet hem nog kijken. Al denk ik niet dat hij US zal gaan verslaan
Idd, maar the Shining is imo de betere film.quote:15. One Flew over the Cuckoo's Nest - Shining, The
Jack is beter in de eerstgenoemde
quote:16. Lock, Stock & Two Smoking Barrels - Goodfellas
Allebei ietwat overgewaardeerd naar mijn bescheiden mening
Niet overdrijven hé.quote:25. Star Wars: Episode V-The Empire Strikes Back - Shawshank Redemption, The
Shawshank is perfect, prachtige film. Finale waardig
Misschien rammelt heel het plot dus wel imo.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk dat een film leunt op de essentie van z'n eigen plot.
Ja, daar staat de film om bekend.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Misschien rammelt heel het plot dus wel imo.
Chielquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Eitje.
2. Godfather, The - Forrest Gump![]()
5. Cidade de Deus - Apocalypse Now
12. Life of Brian - Schindler's List
26. Reservoir Dogs - Citizen Kane
Daar kan ik niet over oordelen: heb `m pas 1 keer gezienquote:Op maandag 25 juni 2007 23:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het einde is juist het minste van de hele film. Zeker bij herkijken bleek de film veels te veel op dat trucje te leunen imho.
Dat hoop ik toch niet, dat Shawshank Redemption in de finale komtquote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef NRH het volgende:
25. Star Wars: Episode V-The Empire Strikes Back - Shawshank Redemption, The
Shawshank is perfect, prachtige film. Finale waardig
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:44 schreef Timo20 het volgende:
Dat hoop ik toch niet, dat Shawshank Redemption in de finale komt
Beweer je nu dat Shawshank niet voor het grote publiek is???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef ruudbackus het volgende:
En het verhaal ijzersterk verfilmd is. Het is een soort film als Remains of the day. Ook geweldig maar niet bepaald voor het grote publiek
Tuurlijk, Shawshank is een obscure, kleine film, een pareltje voor de fijnproever. Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Shawshank niet voor het grote publiek is???![]()
Dan zal ik 'm wel verwarren met een gelijksoortige titel van Darabont met Robbins en Freeman in de hoofdrol gebaseerd op een boek van Stephen King met 262.546 votes en een rating van 9.2 op IMDb. Ken je die?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Shawshank is een obscure, kleine film, een pareltje voor de fijnproever. Wist je dat niet?
Bij mijn weten lees ik goed en staat er dat het een soort film is als Remains of the Day, toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kunnen jullie niet lezen? Remains of the day is niet voor het grote publiek.
Ja, maar dan compleet anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef ruudbackus het volgende:
En het verhaal ijzersterk verfilmd is. Het is een soort film als Remains of the day.
Laurenzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:31 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Chiel![]()
En toch nog overal de verkeerde films kiezen![]()
Ik neem aan dat hier de stem naar Casablanca gaat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Hare het volgende:
23. Casablanca[b] - Paths of Glory
24. [b]Buono, il brutto, il cattivo, Il - Kill Bill Vol. 2
Was ik weer eens
Jepquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef NRH het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hier de stem naar Casablanca gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |