zielige reaktie van jou zeg.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Heel simpel, omdat ze letterlijk neukt voor dekking en zich gedraagt als een hoer, ze wordt alleen betaald in 'tijd in de villa' ipv met geld
huubje moest dr om lachen ja, dennis probeerde huub nog te jenne maar hij bleef kalm en wist wel beter.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef CoT het volgende:
Dennis pakte Huub gister wel mooi aan, Huubje deed gelijk niks meer
+1...begint ie te huilen vermoed ik.....'t jochie....quote:Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef Rotterdammert het volgende:
ik zit eigelijk te wachten op iemand aan de telefoon die dennis helemaal afkraakt
Geweldig, wat een held ook , die Dennis, eeuwig met zijn handen in zijn zak.quote:
Behalve voor Dennis, mag hier ook wel een boete voor komen trouwens.quote:
je kijkt wel door een zeer gekleurde brilquote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef CoT het volgende:
Dennis pakte Huub gister wel mooi aan, Huubje deed gelijk niks meer
Als Huub een ander wijf had om te neuken, was Lieke in no time verleden tijdquote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat ze al wat had met Huub voordat ze miljonair was doet natuurlijk niet ter zake? Oh wacht even... dat was natuurlijk om miljonair te worden. En nu ze het is neukt ze met Huub om miljonair te blijven. Nu snap ik het. Lijkt me simpeler om te zeggen dat ze neuken met Huub gewoon lekker vindt.
Dat BAN groepje graaft hun eigen graf....quote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Sev het volgende:
Voor de mensen die alles vanochtend gemist hebben (waaronder ik)
http://youtube.com/watch?v=nnPW2jH0lm4
Ik ben benieuwd, ga nu zelf ook ff kijken..
Je bent me net voor. Wilde dat net ook zeggen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve voor Dennis, mag hier ook wel een boete voor komen trouwens.
Ik vind Lieke ook een toppertje, hoe zij haar vrouwtje staat t.o rest..... echt petje af (jammer dat ze af en toe zo kan zeuren)quote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zij is een van de weinige daar trouwens die tegen Jaap en brian opdurft.
Beide laf tegenover vrouwen
moet je even op VOL posten, die gaan meteen een belactie opstarten om brian af te krakenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef BuffyJan het volgende:
Morgen zijn Brain en Amandel te gast bij Coen en Sander op 3fm. Sander zei dat hij Brain de normaalste bewoner vindt![]()
kijk dan ff de eerste 7.30 minuten, Huub gaat bijna jankend op de trap zittenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
je kijkt wel door een zeer gekleurde bril
Hoerenmadame misstaat Natasja niet, als je ziet hoe ze Amanda stuurt.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:37 schreef MissSomebody het volgende:
Hhahaahha Elly heeft het over een sextent...lol en dan Natasia als gastvrouw...en dan heet het de Prammenclub...die Elly..![]()
![]()
Dennis: Jaap kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uitquote:
Jammer dat ik geen filmpjes kijk, dit is echt vuile terror!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve voor Dennis, mag hier ook wel een boete voor komen trouwens.
Heeft die dat gezegd?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dennis: Jaap kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit kleed dr uit![]()
![]()
![]()
ik geloof er nix van.... volgens mij geven ze echt om elkaarquote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef CoT het volgende:
[..]
Als Huub een ander wijf had om te neuken, was Lieke in no time verleden tijd
Als ouder moet dit echt te erg zijn om naar te kijken. Ik klom over het hek.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
Als ik Lieke's vader was haalde ik haar vanavond nog op. Dat zou mijn vader iig wel hebben gedaan. Dat is toch niet om aan te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |