met lieke is helemaal niets mis, ik heb steeds meer respect voor haar, en ik denk dat huub ook steeds meer door begint te krijgen hoe sterk zij isquote:
Lieke is een kuthoer met kleine/geen tietenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lieke is top. En houdt zich zeer sterk
Vooral niet als je dan je voormalige vrienden gaat aanvallen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
[..]
het is eigenlijk net als bij Eric, mensen accepteren het niet als je zomaar van
groepje switched en dat is bij Jaap ook zo.
Even voor de duidelijkheid, waarom is ze een kuthoer?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef CoT het volgende:
[..]
Lieke is een kuthoer met kleine/geen tieten
Ja, hij zegt toch niets ergs terug... dan geeft hij gauw de telefoon aan Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef Rotterdammert het volgende:
ik zit eigelijk te wachten op iemand aan de telefoon die dennis helemaal afkraakt
Heel simpel, omdat ze letterlijk neukt voor dekking en zich gedraagt als een hoer, ze wordt alleen betaald in 'tijd in de villa' ipv met geldquote:Op maandag 25 juni 2007 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, waarom is ze een kuthoer?
Drs. toch!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:27 schreef DrsH het volgende:
Wat een randdebiel die Dennis hij is zelfs niet in staat zijn eigen dates te bellen, Jaap moet iedere keer het nummer draaien. Daarbij komt dat hij ook weinig creatief is in het intervieuwen van de meiden kortom holle vaten klinken het hardst
'k Vind het echt een nerd... hij weet zich al dagen geen houding te geven en kan ook niet uit z'n woorden komen.. weinig humor bléééghquote:Op maandag 25 juni 2007 19:30 schreef Desii het volgende:
wat een slecht telefoongesprek van Dennis.
Huub en Japio deden het veeeel leuker
Jij hebt echt een Lieke obsessiequote:
Helemaal mee eens. Zij is een van de weinige daar trouwens die tegen Jaap en brian opdurft.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
met lieke is helemaal niets mis, ik heb steeds meer respect voor haar, en ik denk dat huub ook steeds meer door begint te krijgen hoe sterk zij is
ja volkomen mee eens, en deze kan heel wat hebben zoals vanacht en vanochtendquote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
met lieke is helemaal niets mis, ik heb steeds meer respect voor haar, en ik denk dat huub ook steeds meer door begint te krijgen hoe sterk zij is
dat is huub en japio's stylo. dennis is overduidelijk heel anders. ik vind het tot nu toe gewoon normaal gaan. waarschijnlijk wil hij ook een 'normaal' gesprek voeren. de insteek van japio en huub was heel anders. ik geef toe dat t enorm grappig was maar moet dennis dat nu na-apen dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:30 schreef Desii het volgende:
wat een slecht telefoongesprek van Dennis.
Huub en Japio deden het veeeel leuker
Ik erger me gewoon aan haarquote:Op maandag 25 juni 2007 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een Lieke obsessie![]()
![]()
![]()
Je hebt vandaag denk ik 10 berichten geschreven over Lieke, met kotssmileys erachter.![]()
Inderdaad hij gedraagt zich wel helemaal als het mannetje, zo'n typetje die buiten stoer gaan doen tegen individuele voorbijgangers terwijl hij in een groepje staat (dan wel wat durven roepen tegen meisje)... maar hier kan hij zich inderdaad totaal geen houding geven.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:32 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Vind het echt een nerd... hij weet zich al dagen geen houding te geven en kan ook niet uit z'n woorden komen.. weinig humor blééégh
Dat ze al wat had met Huub voordat ze miljonair was doet natuurlijk niet ter zake? Oh wacht even... dat was natuurlijk om miljonair te worden. En nu ze het is neukt ze met Huub om miljonair te blijven. Nu snap ik het. Lijkt me simpeler om te zeggen dat ze neuken met Huub gewoon lekker vindt.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Heel simpel, omdat ze letterlijk neukt voor dekking en zich gedraagt als een hoer, ze wordt alleen betaald in 'tijd in de villa' ipv met geld
precies. Zijn enige sterkte is dat velen daar bang voor hem zijn (terror) maar dat is ook gelijk zijn zwakte.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:32 schreef Tissik het volgende:
Kortom, een pact met Jaap is niets waard. De woorden die Jaap uitspreekt, hebben geen betekenis. Jaap had met zowel Huub als met Lieke afzonderlijk een pact. Ondanks dat, keert hij zich zonder blikken of blozen tegen hen, en sluit een ander pact met Dennis. Het pact met Dennis, is net zo min waard. Jaap is gewoon een onbetrouwbaar sujet. Op een bepaald moment in het spel, gaat hem dat de kop kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |