Tnx, zal de kant en klaar maaltijd zo ff klaar makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eet zestraks maar ff kijken welke spullen de container inkunnen...
merlijn is 23+ ja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Merlijn is toch ouder als 23 of is dat Genux? Zijn we nog nooit heen geweest, moet wel mooi zijn!
Zijn al tijdje niet meer in Hengelo geweest (lees: jaar ofzo al niet meer)
Merliin komen we dan toch niet binnen, hebben niet een ouderziende blikquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
merlijn is 23+ ja...
Genux is 20+ maar de laatste tijd vragen die iedereen om hun ID, meenemen dan dus...
deldenerstraat... als je vanaf pleintje langs merlijn loopt dan links aan de overkant van de "drukke" straat.. bij de muziekschool weetjewel!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Merliin komen we dan toch niet binnen, hebben niet een ouderziende blik!
Waar zit Genux precies? Bij Pleintje ofzo toch?
Heb altijd id mee dus geen probleem!
![]()
neequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
deldenerstraat... als je vanaf pleintje langs merlijn loopt dan links aan de overkant van de "drukke" straat.. bij de muziekschool weetjewel!!
Uuh neej haha.. Welke richting loop je dan op?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
deldenerstraat... als je vanaf pleintje langs merlijn loopt dan links aan de overkant van de "drukke" straat.. bij de muziekschool weetjewel!!
ok wacht... richting EUROSNACK (eetgelegenheden ken je zeker wel he... kerels..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uuh neej haha.. Welke richting loop je dan op?![]()
K weet me god niet waar Merlijn is![]()
Kan ik jou niet voor een avondje lenen? hahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ok wacht... richting EUROSNACK (eetgelegenheden ken je zeker wel he... kerels..)
dan loop je dus langs Jeruzalem van de shoarma... en dan dus die "drukke" straat... ga je links en is het aan de overkant van de straat.......
en anders koop je maar een plattegrond/tom tom hoor
Zow tof, wat mis ik die middelbare schoolquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Rumille het volgende:
Biw.
Morgen en overmorgen sportdagen.
Oftewel
Sudoku (morgen), over koord lopen (morgen )en een of ander stom circus-cirquit afleggen (overmorgen).
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zow tof, wat mis ik die middelbare school![]()
![]()
Yeah men, wij waren tenminste nog bikkelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ook
sudoku op een sportdag... wij moesten tenminste nog voetballen, basketballen en rugby-en...
en ja vrouwen rugby is gevaarlijk![]()
ik stel me nu echt levend sudoku voor... net zoiets als levend ganzenbordquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yeah men, wij waren tenminste nog bikkels![]()
Je hebt een blauwtje gelopen of was er geen flikker aan waardoor je zo vroeg thuis bent?quote:Op donderdag 28 juni 2007 03:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik stel me nu echt levend sudoku voor... net zoiets als levend ganzenbord
stappen was leuk maar ik ben weer eens te vroeg thuis.... pff...![]()
![]()
Ikke niet, lekker om half 10 gaan slapenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
ik lag er weer eens te laat in. ik ga echt naar de klote van zo'n week
quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je hebt een blauwtje gelopen of was er geen flikker aan waardoor je zo vroeg thuis bent?
Mogguh![]()
Neej, weet ik nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kom zeg ik loop nooit blauwtjes (kerels komen maar naar mij toe weetjewel...
)
maar was wel heel leuk maar mijn lieve klasgenootjes waren moe enzo...
goedemorgen![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kom zeg ik loop nooit blauwtjes (kerels komen maar naar mij toe weetjewel...
)
maar was wel heel leuk maar mijn lieve klasgenootjes waren moe enzo...
goedemorgen![]()
ik ben niet zo'n versierder... vind ik zonde van de tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, weet ik niet.. Ken je niet
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Goedemorgen
Maar dan moet je je klasgenootjes nog iets meer leren
dat heb ik ook. toen ik nog geen vriendin had vond ik bier drinken belangrijker dan allemaal rare dingen doen om zo'n meid te versieren. als ze dronken genoeg waren kwamen ze vanzelf welquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n versierder... vind ik zonde van de tijd(ja erg) ga liever lol trappen met vriendinnen enzo...
[..]
ach jaaa... zaterdag de schade weer inhalen...
jaja ondertussen maar je postcount oprikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ewww een dubbelpost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |