dat zorgt er wel voor dat je je best doetquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Auuuuuwwww, dan ben je niet blij!
Maakt niet uit Dreétje!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oh ja sorry Roy!![]()
en ja pijnlijk... maar ik moest er wel heel hard om lachen...![]()
Roy heeft zojuist een nieuw spel uitgevondenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maakt niet uit Dreétje!!
Zouden ze eens bij jou moeten doen, met een bal of wat t ook wezen mag tegen je borsten aan. Wordt jij ook niet vrolijk van!
Dit was idd best hilarisch!
Nu alleen nog proefpersonenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Roy heeft zojuist een nieuw spel uitgevonden
mwah ik denk dat dat een stuk minder zeer doet als dat spelletje van die japanners...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maakt niet uit Dreétje!!
Zouden ze eens bij jou moeten doen, met een bal of wat t ook wezen mag tegen je borsten aan. Wordt jij ook niet vrolijk van!
Dit was idd best hilarisch!
Ik heb geen idee, heb geen tietjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mwah ik denk dat dat een stuk minder zeer doet als dat spelletje van die japanners...
gevonden:quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mwah ik denk dat dat een stuk minder zeer doet als dat spelletje van die japanners...
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee hoor, er ligt geen zooi/troep in, gewoon veel spullen
Was wel wat geweest voor het kijkcijferkanon Talpa.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zullen we dit spelletje ook op de nederlandse tv doen? Hilarisch!!
http://www.youtube.com/watch?v=aEKqU1fkYCI
quote:
Ooeeh geilquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stelletje gekken... is goed ik doe mee als jullie het ook doen!!!![]()
ik heb een hele rappe tong, dus pas maar opquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stelletje gekken... is goed ik doe mee als jullie het ook doen!!!![]()
Hengelo is ook dichtbij voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooeeh geil! Ga je stappen in Hengelo zat. Dré?
Hebben we iig al een plaats waar we t gaan doenquote:
jullie zetten jullie balletjes toch niet op het spel...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een hele rappe tong, dus pas maar op
[..]
Hengelo is ook dichtbij voor mij![]()
Ach, als je t niet probeert weet je ook niet wat t isquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jullie zetten jullie balletjes toch niet op het spel...
(letterlijk in dit geval...)
alsof jij je ballen wel op het spel gaat zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jullie zetten jullie balletjes toch niet op het spel...
(letterlijk in dit geval...)
tuurlijk...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, als je t niet probeert weet je ook niet wat t is!
Maar ga je nog stappen in Hengelooooo?
Mssn ook Hengelo een keerquote:
Merlijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mssn ook Hengelo een keer! Nog ff overleggen maar heb ik wel keer weer zin in.. Waar ga je altijd heen?
Merlijn is toch ouder als 23 of is dat Genux? Zijn we nog nooit heen geweest, moet wel mooi zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Merlijn![]()
en de 3 musketeers en genux.... jij?
Goed werk Rem! Zo ff etuuuuuuuuhquote:
eet zequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed werk Rem! Zo ff etuuuuuuuuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |