Inderdaad, je mag het ook wel vermelden als je minder leuke dingen moet doen. Vroeg alleen bewust naar leuke dingen om een deprimerende inslag te voorkomen. Stoffen enzo kan overigens ook nog wel redelijk meevallen als je er een beetje goede muziek bij hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom, en aangezien ik vandaag niks te doen heb in de categorie 'leuk' moet dit maar gebeuren...
Dan was SLB toch inderdaad wat ik dacht ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
SLB = StudieLoopbaanBegeleiding
en ik zal ook eens even kijken of er tennis op is, ook altijd wel leuk om te zien
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan was SLB toch inderdaad wat ik dacht ja.
ja want je kent jezelf nog niet hequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.
*zucht*
Ik herinner het allemaal ja, meest waardeloze gedoe dat ik kan herinneren van mijn CE-opleiding tot nu toe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.
*zucht*
Nee daar heb ik in 22 jaar nog nooit over nagedacht......quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja want je kent jezelf nog niet he
Nee... wel procesverslagen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik herinner het allemaal ja, meest waardeloze gedoe dat ik kan herinneren van mijn CE-opleiding tot nu toe.![]()
Heb je ook een projectgroep? Dan krijg je zeker ook nog wel peer assesment?![]()
Het klinkt in ieder geval al een stuk nuttiger al denk ik dat het ongeveer op hetzelfde neer komt. Moet je daarbij alleen de voortgang van het proces beschrijven of moet je ook de inbreng per persoon beoordelen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee... wel procesverslagen....
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval al een stuk nuttiger al denk ik dat het ongeveer op hetzelfde neer komt. Moet je daarbij alleen de voortgang van het proces beschrijven of moet je ook de inbreng per persoon beoordelen?
Maar goed, het maakt niet uit welke naam ze het geven. Het is en blijft een beetje overbodig... Alsof je jezelf niet zou kennen.![]()
oow diequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerel
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerel
Ben blij voor je dat je hem niet kent en hoop dat je het ook nooit zult kennen, het is namelijk beetje nutteloos gedoe. Al heeft volgens mij iedere studie wel zijn nutteloze kanten, of heb jij nooit wat nutteloos hoeven te doen?quote:
volgens mij was dat Projectmanagement van Gritquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.![]()
Roel gritquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.![]()
[..]
Ben blij voor je dat je hem niet kent en hoop dat je het ook nooit zult kennen, het is namelijk beetje nutteloos gedoe. Al heeft volgens mij iedere studie wel zijn nutteloze kanten, of heb jij nooit wat nutteloos hoeven te doen?![]()
standaardvoer in het 1e jaar bij Bedrijfseconomie...quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
tjah weinig keus he als het op je boekenlijst staat
1e jaar heb ik volgens mij gewoon zo goed als de hele boekenlijst gekocht terwijl ik de helft niet eens gebruikt heb. Die jaren erna maar eerst de colleges ingedoken en gekeken welke boeken echt noodzakelijk waren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Roel Grit heb ik nog thuis liggen. Kopen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Roel grit![]()
project en competentiemanagement.. zinloos gedoe idd
Staat trouwens op: "Bestseller; meer dan 100.000 exemplaren verkocht"
Zei je vanmorgen ook alquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga nu beginnen met het opruimen van m'n bureau, wish me luck
Nee!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Roel Grit heb ik nog thuis liggen. Kopen?![]()
Net ff gefitnessd![]()
Zet hem op!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga nu beginnen met het opruimen van m'n bureau, wish me luck
Goddomme, nu je t zegt. Met die gare vent iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee!
Was toch waarmee we ook die gesprekken met die Davids hadden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |