in september kan ik weer opnieuw dus valt mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hmm minder, moet je er nu ook een half jaar langer over doen dus?
Camping, als wat?
Dennenoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in september kan ik weer opnieuw dus valt mee.
op camping dennenoord in de buitendienst
daar lachen jullie elke keer weer om hequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dennenoord! Buitendienst, klanten ontvangen?
Tuurlijk, Dennenoord is toch ook een giller manquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daar lachen jullie elke keer weer om hepfff
goedemorgen![]()
nee geen klanten ontvangen. de gasten 's avonds en 's nachts int gareel houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dennenoord! Buitendienst, klanten ontvangen?
ben je wel eens op dennenoord geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Dennenoord is toch ook een giller man!
Goedemorgen zegt ze 5 minuten voor 12![]()
Jup, 1x 2 dagen. Stonden paar dames waar we bleven slapen daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je wel eens op dennenoord geweest?
ga er eens een week staan dan. dan weet je pas waar je over praatquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, 1x 2 dagen. Stonden paar dames waar we bleven slapen daar![]()
kan ik het alleen maar roerend mee eens zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga er eens een week staan dan. dan weet je pas waar je over praat![]()
Dennenoord is donders gezellig![]()
ik ben heel blij dat hij het doet, hoef ik het niet te doen hequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef Blawh het volgende:
Ik ben in tegenstelling tot de rest wel blij dat je plezier in je werkt hebt hoor Wouter.
Goedemiddag trouwens.
Dat klopt inderdaad als een bus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben heel blij dat hij het doet, hoef ik het niet te doen he
Hey Andrea!quote:Haii Bas!
nu ff CD-hoesjes uitprinten en uitknippen, straks ff afstoffen op zolder (krijg je als je vakantie hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Blawh het volgende:
Iemand nog leuke dingen op de planning staan voor vandaag? (Kan het me amper voorstellen met dit baggerweer.)![]()
ik ga stappenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Blawh het volgende:
Hey Andrea!
Iemand nog leuke dingen op de planning staan voor vandaag? (Kan het me amper voorstellen met dit baggerweer.)![]()
Ik weet niet wat voor jou de definitief van 'leuk' is, maar ik kan me wel leukere dingen voorstellen. Ik zou het eerder omschrijven als 'nuttige' dingen. Helaas zijn dat van die dingen die je altijd maar weer moet doen eens in de zoveel tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu ff CD-hoesjes uitprinten en uitknippen, straks ff afstoffen op zolder (krijg je als je vakantie hebt) en daarna m'n bureau+lades op- en uitruimen
daarom, en aangezien ik vandaag niks te doen heb in de categorie 'leuk' moet dit maar gebeuren...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor jou de definitief van 'leuk' is, maar ik kan me wel leukere dingen voorstellen. Ik zou het eerder omschrijven als 'nuttige' dingen. Helaas zijn dat van die dingen die je altijd maar weer moet doen eens in de zoveel tijd.
SLB, wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ga stappen![]()
verder bezig met SLB![]()
![]()
en jij?
SLB = StudieLoopbaanBegeleidingquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
SLB, wat houdt dat precies in?
Ik ga lekker op mijn luie gat zitten/ liggen en kijken of er zometeen nog wat live tennis (Wimbledon) op TV is. Als het daar alleen maar regent dan zap ik ik een beetje rond en huppel ik heen en weer tussen de TV en PC. Niet echt een boeiende dag dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |