ben je wel eens op dennenoord geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk, Dennenoord is toch ook een giller man!
Goedemorgen zegt ze 5 minuten voor 12![]()
Jup, 1x 2 dagen. Stonden paar dames waar we bleven slapen daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je wel eens op dennenoord geweest?
ga er eens een week staan dan. dan weet je pas waar je over praatquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, 1x 2 dagen. Stonden paar dames waar we bleven slapen daar![]()
kan ik het alleen maar roerend mee eens zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga er eens een week staan dan. dan weet je pas waar je over praat![]()
Dennenoord is donders gezellig![]()
ik ben heel blij dat hij het doet, hoef ik het niet te doen hequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef Blawh het volgende:
Ik ben in tegenstelling tot de rest wel blij dat je plezier in je werkt hebt hoor Wouter.
Goedemiddag trouwens.
Dat klopt inderdaad als een bus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben heel blij dat hij het doet, hoef ik het niet te doen he
Hey Andrea!quote:Haii Bas!
nu ff CD-hoesjes uitprinten en uitknippen, straks ff afstoffen op zolder (krijg je als je vakantie hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Blawh het volgende:
Iemand nog leuke dingen op de planning staan voor vandaag? (Kan het me amper voorstellen met dit baggerweer.)![]()
ik ga stappenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Blawh het volgende:
Hey Andrea!
Iemand nog leuke dingen op de planning staan voor vandaag? (Kan het me amper voorstellen met dit baggerweer.)![]()
Ik weet niet wat voor jou de definitief van 'leuk' is, maar ik kan me wel leukere dingen voorstellen. Ik zou het eerder omschrijven als 'nuttige' dingen. Helaas zijn dat van die dingen die je altijd maar weer moet doen eens in de zoveel tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu ff CD-hoesjes uitprinten en uitknippen, straks ff afstoffen op zolder (krijg je als je vakantie hebt) en daarna m'n bureau+lades op- en uitruimen
daarom, en aangezien ik vandaag niks te doen heb in de categorie 'leuk' moet dit maar gebeuren...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor jou de definitief van 'leuk' is, maar ik kan me wel leukere dingen voorstellen. Ik zou het eerder omschrijven als 'nuttige' dingen. Helaas zijn dat van die dingen die je altijd maar weer moet doen eens in de zoveel tijd.
SLB, wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ga stappen![]()
verder bezig met SLB![]()
![]()
en jij?
SLB = StudieLoopbaanBegeleidingquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
SLB, wat houdt dat precies in?
Ik ga lekker op mijn luie gat zitten/ liggen en kijken of er zometeen nog wat live tennis (Wimbledon) op TV is. Als het daar alleen maar regent dan zap ik ik een beetje rond en huppel ik heen en weer tussen de TV en PC. Niet echt een boeiende dag dus.
Inderdaad, je mag het ook wel vermelden als je minder leuke dingen moet doen. Vroeg alleen bewust naar leuke dingen om een deprimerende inslag te voorkomen. Stoffen enzo kan overigens ook nog wel redelijk meevallen als je er een beetje goede muziek bij hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom, en aangezien ik vandaag niks te doen heb in de categorie 'leuk' moet dit maar gebeuren...
Dan was SLB toch inderdaad wat ik dacht ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
SLB = StudieLoopbaanBegeleiding
en ik zal ook eens even kijken of er tennis op is, ook altijd wel leuk om te zien
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan was SLB toch inderdaad wat ik dacht ja.
ja want je kent jezelf nog niet hequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.
*zucht*
Ik herinner het allemaal ja, meest waardeloze gedoe dat ik kan herinneren van mijn CE-opleiding tot nu toe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
suffe opdrachtjes maken om je persoonlijkheid te ontdekken....... en je sterkte en zwakke verbeterpunten.
*zucht*
Nee daar heb ik in 22 jaar nog nooit over nagedacht......quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja want je kent jezelf nog niet he
Nee... wel procesverslagen....quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik herinner het allemaal ja, meest waardeloze gedoe dat ik kan herinneren van mijn CE-opleiding tot nu toe.![]()
Heb je ook een projectgroep? Dan krijg je zeker ook nog wel peer assesment?![]()
Het klinkt in ieder geval al een stuk nuttiger al denk ik dat het ongeveer op hetzelfde neer komt. Moet je daarbij alleen de voortgang van het proces beschrijven of moet je ook de inbreng per persoon beoordelen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Nee... wel procesverslagen....
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerelquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval al een stuk nuttiger al denk ik dat het ongeveer op hetzelfde neer komt. Moet je daarbij alleen de voortgang van het proces beschrijven of moet je ook de inbreng per persoon beoordelen?
Maar goed, het maakt niet uit welke naam ze het geven. Het is en blijft een beetje overbodig... Alsof je jezelf niet zou kennen.![]()
oow diequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerel
Roel Grit? Volgens mij heb ik wel zo'n boekje gehaald in het 1e of 2e jaar omdat hij op de boekenlijst stond. Kan me alleen niet herinneren dat ik het boekje ook daadwerkelijk gebruikt hebt. Maar zoals ik al zei wil in dat soort waardeloze dingen zsm vergeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja dat ja.. volgens de wijze methode van Dhr Grit. Mega irritante kerel
Ben blij voor je dat je hem niet kent en hoop dat je het ook nooit zult kennen, het is namelijk beetje nutteloos gedoe. Al heeft volgens mij iedere studie wel zijn nutteloze kanten, of heb jij nooit wat nutteloos hoeven te doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |