En er uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef Rumille het volgende:
Denk 7-4 in tiebreak.
Ach zonde....
Nog 1 setje winnen ^^.
Idd zonde, toch een talentje in de dopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoorde het net, balen man, zeker omdat je de eerst 2 sets wel pakt...
wat is een talantje??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:48 schreef Roycoooooo het volgende:
talantje
TYPO!!!!!!!quote:
jaah eeeuuuh, je kunt ook niet perfect zijn qua tennis op je 18e hequote:
Mogguhquote:
Ach, zolang t niet structureel gebeurd..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had me gister uurtje verslapen
achjah
hoe ist dan?
goedemorgenquote:
goed hoor, vandaag ff paar dingen op m''n kamer opruimen, en allemaal andere kleine klusjes doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe ist dan?
zie Stage SCquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Kleine maar vervelende klusjes zeker?![]()
Daar zit je nu inquote:
Whehe top.quote:
nee afstuderen voor vakantie gaat niet lukken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, zolang t niet structureel gebeurd..
Toppie, laatste weekje he. Daarna heerlijk weekje vakantie![]()
Jij al bijna klaar?
Hmm minder, moet je er nu ook een half jaar langer over doen dus?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee afstuderen voor vakantie gaat niet lukken.
en ik ga deel van deze vakantie doorwerken bij afstudeerbedrijf en andere helft op de camping
in september kan ik weer opnieuw dus valt mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hmm minder, moet je er nu ook een half jaar langer over doen dus?
Camping, als wat?
Dennenoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in september kan ik weer opnieuw dus valt mee.
op camping dennenoord in de buitendienst
daar lachen jullie elke keer weer om hequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dennenoord! Buitendienst, klanten ontvangen?
Tuurlijk, Dennenoord is toch ook een giller manquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
daar lachen jullie elke keer weer om hepfff
goedemorgen![]()
nee geen klanten ontvangen. de gasten 's avonds en 's nachts int gareel houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dennenoord! Buitendienst, klanten ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |