die layout is ergquote:Op maandag 25 juni 2007 17:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
De scriptie. Wat een verschrikkelijk mormel. Een pasgeboren geestelijk gehandicapte baby die je het liefst bij het vuil wilt zetten. Een Patrick die je graag kapot wilt jumpen. Een stuk gedrocht waarbij zelfs Piovan nog knap lijkt.![]()
1. Er komt geen eind aan
2. Chronisch writersblock
3. Domme artikelen waaraan je teveel tijd verspilt
4. Supervisors die je stuk bekritiseren terwijl ze er zelf niets vanaf weten
5. Deadlines
6. Bureaucratie m.b.t. de layout
7. Het gevoel dat ie niet op tijd afkomt, m.a.w.: daar gaat je zomervakantie.
Spui hier jullie gal over het schrijven van de scriptie![]()
Hulde voor deze medestaander. Ik pleur dat gedrocht zeker op de brandstapel wanneer deze af is. Let wel: dit is al mijn tweedequote:Op maandag 25 juni 2007 17:26 schreef Overlast het volgende:
Alberto: Amen! Je bent niet alleen. Wat een drama zeg. Gat-ver-damme. Als deze unit af is, dan gaat deze jongen aan het werk en dan zal ik geen scriptie, essay of wat dan ook maken voor de kat zijn viool.
Ave!
Oh en mijn begleidster komt uit Albanië en kan slecht engels en nederlands.....quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Lucky_Luuk het volgende:
- Scripties zijn gay
- Mijn zomervakantie gaat eraan
- Ik heb geen zin meer
- Ik heb wel zin om mijn computer kapot te schoppen
- Scripties zijn gay
- Mijn scriptie kost veel te veel werk
- Ik krijg er helemaal niets voor betaald
- Scripties zijn gay
JE TWEEDE!?!?!??!?!? bwhehheheequote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hulde voor deze medestaander. Ik pleur dat gedrocht zeker op de brandstapel wanneer deze af is. Let wel: dit is al mijn tweede![]()
Laat dat een wijze les zijn. In de maatschappij van het 'nu' is uiterlijk belangrijker dan inhoud.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:27 schreef freak1 het volgende:
die layout is erg
er zijn bij ons mensen geslaagd met een bagger verslag, maar een zo goede opmaak, dat ze toch slaagden
Waren ze maar gay, dan had ik er nog wat aan gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Lucky_Luuk het volgende:
- Scripties zijn gay
- Mijn zomervakantie gaat eraan
- Ik heb geen zin meer
- Ik heb wel zin om mijn computer kapot te schoppen
- Scripties zijn gay
- Mijn scriptie kost veel te veel werk
- Ik krijg er helemaal niets voor betaald
- Scripties zijn gay
Dirk, ik heb alleen een paper moeten schrijven van 30 pagina's omdat ze bij mij op school te lui waren om een scriptie door te lezen (hebben ze letterlijk gezegd). Luie donders, wel lekker makkelijk overigens.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:07 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
De scriptie. Wat een verschrikkelijk mormel. Een pasgeboren geestelijk gehandicapte baby die je het liefst bij het vuil wilt zetten. Een Patrick die je graag kapot wilt jumpen. Een stuk gedrocht waarbij zelfs Piovan nog knap lijkt.![]()
1. Er komt geen eind aan
2. Chronisch writersblock
3. Domme artikelen waaraan je teveel tijd verspilt
4. Supervisors die je stuk bekritiseren terwijl ze er zelf niets vanaf weten
5. Deadlines
6. Bureaucratie m.b.t. de layout
7. Het gevoel dat ie niet op tijd afkomt, m.a.w.: daar gaat je zomervakantie.
Spui hier jullie gal over het schrijven van de scriptie![]()
Scheer je weg naar Tweakers! Het gaat hier over studenten die met veel bloed, zweet en tranen een meesterproef opstellen die waarschijnlijk toch door niemand wordt gelezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef Spacehamster het volgende:
Dacht ff dat dit een thread was over code schrijven...maar nee het gaat over een luie donder die wil dat een ander zijn/haar huiswerk ff maakt....
Ga je schamen en ga aan de slag!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |