"Wah" en "ja" zijn hier regionaal geaccepteerd, "fysiek" binnen de studievereniging door iedereen gebezigdquote:Op maandag 25 juni 2007 16:57 schreef OA het volgende:
[..]
Dan luisteren de mensen erg slecht óf ze hebben een hele hoge acceptatiedrempel...![]()
Ik zou er al lang wat van gezegd hebben, al was het maar om je erop attent te maken!![]()
een minuut te vroeg, ontzettende ambtenaarquote:
Ja, ja!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:59 schreef MPG het volgende:
Heb ik nu trouwens een trend gezet ja?
quote:Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, ja!
Ik ben nu echt weg, ja.![]()
Of de fiets, van het fiets-van-de-zaak/instelling-planquote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Met het openbaar vervoer zeker, anders ben je geen echte ambtenaar natuurlijk
Sorry helemaal vergetenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Of de fiets, van het fiets-van-de-zaak-plan
Whehe.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Blijkbaar... maar het loopt ook tegen etenstijd he
Peter...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ter Aar
Dan ken je Peter vast ook wel... kerel met een bril
Nu naar het buitenland
Ik ga rode kool met appeltjes etenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef eer-ik het volgende:
ohja, ik zal dalijk effe een banner maken, en voor BX een smilie fixen
nu eerst lamskoteletten met nog iets eten
Nou pas?quote:
Schatje...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
JJ![]()
![]()
Hoe is het? Lang niet gesproken!
![]()
Ja gaat wel aardig, einde van het collegejaar, geen zin meer. Overmorgen herkansing en een onderzoeksverslag inleveren op vrijdagquote:Op maandag 25 juni 2007 19:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Schatje...![]()
..met mij alles super geweldig....
![]()
...jeweets..
..enzo...
..en met jou dan..??
![]()
Verschrikke-lijkquote:
hier ook wel geloof ikquote:
Beetje overdone deze smilie...quote:
Al een date geprikt?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier ook wel geloof ik
Beetje vage dag, maar 't gaat best goed.
Effe pleur pakken, brb.
ja, wie eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef OA het volgende:
[..]
Beetje overdone deze smilie...![]()
Wie die heeft bedacht...![]()
Zojuist achter de kiezenquote:
Heel mooi onweer iddquote:Op maandag 25 juni 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, wie eigenlijk
[..]
Zojuist achter de kiezen
't is hier trouwens echt zuur kutweer
Dikke onweer en brute regen enzulks, het zou ook gaan stormen vanavond/vannacht hoorde ik?
neukenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voor wat...???..ik wil het ook weten...!!!![]()
Heej lieverdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hier ook, ik brand bijna m'n kamer uitquote:Op maandag 25 juni 2007 19:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel mooi onweer idd
Nu weer kneitertje zonnig hier
Alhoewel ik niet BX ben, mis ik toch de rode blos op de wangetjesquote:Op maandag 25 juni 2007 19:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier ook, ik brand bijna m'n kamer uit
BrandX, zo naar genoegen?
[afbeelding]
ja, tyfus, weer dat probleemquote:Op maandag 25 juni 2007 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Alhoewel ik niet BX ben, mis ik toch de rode blos op de wangetjes
Tofquote:
dan moet je dat doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil ook van die smilies kunnen maken...![]()
ik ben op pc-gebied dus echt blond he..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moet je dat doen.
Ik heb het ook geleerd door gewoon wat aan te kloten
Dat deed ik ook een paar keer toen ik jou online zag komen op msn, maar toen werd je gewoon opnieuw aangemeldquote:
ja, dat kan goed iddquote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een paar keer toen ik jou online zag komen op msn, maar toen werd je gewoon opnieuw aangemeld
Aha, dus daar kan ik het aan herkennenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat kan goed idd
Als ik online sta op msn ben ik er niet
Ik sta nooit online namelijk.
ja, dat zou kunnen, maar ook met afwezig weet je dus nooit of ik er benquote:Op maandag 25 juni 2007 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, dus daar kan ik het aan herkennen
Maar je kunt ook 'op afwezig' opnieuw worden aangemeld!
Joe!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen, maar ook met afwezig weet je dus nooit of ik er ben
ANyway, ik ben effe weg
Nee via me mobieltje natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laptop mee? Of hypermoderne sportschool met pc's
Oh ja, natuurlijk!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Om te kijken of er geesten zijn denk ik
Muckiequote:
COquote:
Ook al FQR op je mobieltje!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee via me mobieltje natuurlijk [afbeelding]
Heej Muckiequote:
Mooiquote:
ik heb vandaag ook veel gedaan, maar ik moet nog steeds een paar dingen doen, dus ik ga voorlopig nog niet slapenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben fucking moe, vandaag veel gedaan dus ik ga zo slapen.
Ben nog niet helemaal wegquote:Op maandag 25 juni 2007 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook veel gedaan, maar ik moet nog steeds een paar dingen doen, dus ik ga voorlopig nog niet slapen
truste CO
Kan beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |