Superversie, mijn dank is groot!quote:Op zondag 16 september 2007 05:43 schreef Nonan het volgende:
5:43 is ook een mooie tijd om wespen op de appeltaart te posten! Hierbij!
http://rapidshare.com/fil(...)aart_-_Live.mp3.html
Jaa.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:03 schreef TeleluvR het volgende:
Het 'nieuwe' album helemaal gemist
Snel kopen maandag...
Overigens ben ik momenteel helemaal verliefd op de live-versie van wespen op de appeltaart van www.fabchannel.com : Erik op een Telecaster![]()
Heel dat optreden is briljant...quote:Op zondag 16 september 2007 09:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jaa.![]()
En lekker rommelig gespeeld ook, heel tof.
Klopt, en dan staat er in de map spinvis-diversen nog allerlei losse liedjes van hem... remixxen (zite swoon/at the cloes of everyday) en wat bijzondere liedjes die nu niet meer bijzonder zijn dankzij G&G (alles in de wind bijvoorbeeld).quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef kciR het volgende:
wtf! Volgens mij is jou collectie best compleet, zo te zien..
Gek!quote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef roeliooo het volgende:
[afbeelding]
En dat kun je zelf dus ook heel makkelijk allemaal rippen met van die opneem programma's. Kost wat tijd, MAAR dan heb je ook wat.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:02 schreef roeliooo het volgende:
[afbeelding]
En dat kun je zelf dus ook heel makkelijk allemaal rippen met van die opneem programma's. Kost wat tijd, MAAR dan heb je ook wat.
Haha dat is altijd cool.quote:Op zondag 23 september 2007 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Persoonlijk hoogtepunt vond ik toch wel de ook al zo gezellige signeersessie (posters) na afloop. Ik had als enige mijn Goochelaars en Geesten cd meegenomen, en er staat nu een schitterende tekst van Erik in.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |