IJs is onzin om naar te vragen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar bruine rum is fout en er hoort natuurlijk wel ijs bij, anders is het minder lekker.
Het is wel melkquote:Op maandag 25 juni 2007 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
A: het is geen melk
B: ijs wordt nooit als ingredient gerekend.
Nee, het is cream. Of room. Geen melk.quote:
Oke, ijs was ook niet zo belangrijk, maar die andere 3 wel. En cream was inderdaad ook goed geweest, maar melk kan ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
IJs is onzin om naar te vragen.
Dat bruine rum fout is, prima.
Ik maak 'm altijd met melk.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het is cream. Of room. Geen melk.
Ahhhhhhhh, wat ergquote:Op maandag 25 juni 2007 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
Welke rang had Majoor Bosshardt (die vandaag overleden is) eigenlijk binnen het Leger des Heils?
Omdat een Mexicaan die hem bedacht Ceasar heette. Caesar Cradini of zoiietsquote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef ChrisJX het volgende:
Omdat een Amerikaan die hem bedacht had in een tent werkte die Ceasar's heette?
Mierenueqerquote:Op maandag 25 juni 2007 21:43 schreef archgallo het volgende:
Het is Caesar, niet Ceasar.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Omdat een Mexicaan die hem bedacht Ceasar heette. Caesar Cradini of zoiiets
Ow, scusi.... Ik wist wel dat het in Tijuana was, waar hij die slade uitvond, vandaar dat ik dacht een mexicaanquote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef archgallo het volgende:
Volgens Wikipedia was die vent trouwens Italiaans, niet Mexicaans. Hij woonde wel in Mexico.
Iago +1quote:Op maandag 25 juni 2007 21:49 schreef Iago het volgende:
william booth
yepquote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Sint Petersburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |