abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50819012
mensen die roepen kut nederland en zich niet tot de nederlanders rekenen , veel van buitenlandse komaf (meeste gewoon hier geboren . waarom wat heeft nederland gedaan . je kunt naar school , je hebt een veilige land om in te leven, zoveel verzekeringen en bijstanden dat je eigenlijk (bijna) niet fout kan gaan, je kunt fappen hoeveel je wilt , lekkere wijven overal , uitgaan, doen wat je wilt.

maar dan toch "kut nederland" , hoogtepunt van landverraad nederlanders die er tussen staan en uitvoerige kut nederland wollah roepen . meeste allochtonen hier geboren , dat maakt je een nederlander van ( marokkaanse etc) afkomst , dus je bent nederlander , dus het gezeik integratie :'( , rot op man je bent hier geboren, is het teveel gevraagd om je plicht als burger te vervullen en uit de problemen te blijven.

maar als het er op aan komt , kunnen ze wel heel mooi terugvallen op nederlandse wetten en regels , :'( we worden gediscrimineerd , dan zijn ze ineens deel van nederland.

van mij mag je , je kleren uittrekken, school opzeggen , alles opgeven wat je hier gekregen hebt en naakt over straat rennen en roepen wat voor een trotse ( >insert afkomst<) je bent.

je hebt je eigen land verlaten , als je terug gaat wordt je gezien als toerist , nooit zal het worden als het zou moeten zijn, je bent een nederlander nu bij het nederlandschap horen plichten en die heb je te vervullen , anders pleeg je verraad , naar het land toe en naar andere mensen toe.

dus waar slaat dit hypocriete gedoe op "kut nederland"

als iemand zich aangesproken voelt of mensen kent die dit roepen , welke gedachten zit hier achter , waarom ?
is er een logische verklaring?
waarom moet de nederlandse samenleving ontgelden , omdat ze het niet kunnen opbrengen om basis-principes na te leven?

geen gebash en scheld topic van maken
  maandag 25 juni 2007 @ 13:54:40 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_50819056
je grammatica
Long live music.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:55:35 #3
182751 MisterO
wispelvurig
pi_50819092
Het weer is kut.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  maandag 25 juni 2007 @ 13:55:41 #4
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_50819101
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef MASD het volgende:
je grammatica
dat dus! na 5 regels opgehouden met lezen.... barbaar!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  maandag 25 juni 2007 @ 13:55:42 #5
131420 JacsReality
Wie dit leest heeft een snor..
pi_50819103
Ik ben Nederlander, maar vind Nederland ook kut tegenwoordig... what's new
pi_50819107
mij nederlands is slecht

de derde taal die ik leer give me a break

100% bosnier
pi_50819170
omdat het makkelijker is om andere de schuld te geven om niet je eigen fouten te hoeven inzien
  maandag 25 juni 2007 @ 13:57:26 #8
165512 MASD
Music is dead.
pi_50819175
het ligt gewoon aan het weer maakt iedereen depressief gewoon, daarnaast zijn wij te verwend waardoor wij door het minste al gaan klagen, check de sandstorm topics....
Long live music.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:57:57 #9
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_50819199
Kut
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_50819224
ja weer is kut
pi_50819276
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
mij nederlands is slecht

de derde taal die ik leer give me a break

100% bosnier
Allochtoon!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_50819299
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:59 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Allochtoon!
en ?
  maandag 25 juni 2007 @ 14:00:37 #13
182751 MisterO
wispelvurig
pi_50819308
En Nederland is gewoon lelijk. Het is niet voor niets dat iedereen in de vakantie wegvlucht naar andere landen
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_50819317
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:

[..]

en ?
Marokkaan!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_50819324
Nederland is kut gworden doordat niet Nederlanders hier gekomen zijn
pi_50819348
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef tlepel het volgende:
Nederland is kut gworden doordat niet Nederlanders hier gekomen zijn
!
  maandag 25 juni 2007 @ 14:01:52 #17
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_50819361
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef MisterO het volgende:
Het weer is kut.
There is no rehab for stupidity.
pi_50819365
Heb je hem weer met z'n gebash.
Ga eerst zelf eens naar school en neem een cursus nederlands.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:03:07 #19
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_50819426
Nederland !
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_50819474
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb je hem weer met z'n gebash.
Ga eerst zelf eens naar school en neem een cursus nederlands.
wou je zeggen dat ik ongelijk heb ? je eerste zin zeg je iets en de tweede maak je er zelf schuldig aan . inplaats van inhoudeloos te reageren kun je ook proberen mee te doen of niet dan hoef je ook niet te posten.

pi_50819595
me nederlands is slecht , omdat het langer duurt om te typen als ik goed probeer te doen en dan komt dit topic er nooit dus type ik alsof ik net nederlands heb geleerd.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:20:43 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50820185
Ik vind dat de TS gelijk heeft, men moet eens zichzelf niet als een zootje bange schapen gedragen zich verstoppend achter de bullshit van niet het recht in eigen hand mogen nemen, jezelf daarmee slaaf maken, want wie nemen wel het recht in eigen hand? De criminelen die zich niet nederlands kunnen gedragen. De politie doet of kan er niks tegen doen wegens de regeltjes, want met boetes los je niks op dan maak je de criminaliteit alleen maar erger, maar hey het houd elkaar in stand he.

De politiek is een zootje debielen dus daar hoef je al helemaal niet op te rekenen.

Zijn wij nou nederlanders? Trots op ons land of zijn wij bangerikken, zijn wij zwakkelingen? Zijn wij zielige mieren? Ik denk dat menig marokkaantje dat wel van ons vind, en ik geef die marokkaantjes groot gelijk, totdat we eens ter plekke onrecht en geescaleerd gedrag de smoor in meppen. tezamen.
Net als vroeger. Corrigerende tikken uitdelen met het hele volk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50820370
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind dat de TS gelijk heeft, men moet eens zichzelf niet als een zootje bange schapen gedragen zich verstoppend achter de bullshit van niet het recht in eigen hand mogen nemen, jezelf daarmee slaaf maken, want wie nemen wel het recht in eigen hand? De criminelen die zich niet nederlands kunnen gedragen. De politie doet of kan er niks tegen doen wegens de regeltjes, want met boetes los je niks op dan maak je de criminaliteit alleen maar erger, maar hey het houd elkaar in stand he.

De politiek is een zootje debielen dus daar hoef je al helemaal niet op te rekenen.

Zijn wij nou nederlanders? Trots op ons land of zijn wij bangerikken, zijn wij zwakkelingen? Zijn wij zielige mieren? Ik denk dat menig marokkaantje dat wel van ons vind, en ik geef die marokkaantjes groot gelijk, totdat we eens ter plekke onrecht en geescaleerd gedrag de smoor in meppen. tezamen.
Net als vroeger. Corrigerende tikken uitdelen met het hele volk.
  maandag 25 juni 2007 @ 14:36:01 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50820798
Mensen die nederland kut vinden zijn net zo goed inderdaad landveraders want wij nederlanders hadden het ooit goed, we hadden het ooit authentiek, we waren ooit nederland, en moet je nu zien volbloed nederlanders keren nederland de rug toe omdat criminele allochtone het verzieken, wat een schapenvolk zijn we zeg... en een allochtoon uit bosnie wil er wel wat tegen doen, en ik vind deze bosnier dan ook een volwaardig nederlander.

Zie je de marokkaantjes dat al doen trouwens? Nederland willen beschermen tegen het tuig? Nederland weer nederland maken? Maar jullie eten chips en kijken tv, drinken cola en elke keer als je een groepje marokkaantjes tegenkomt en je kijkt ze (per ongeluk) even aan en ze roepen "wat kijk je kaas, wil je klappen" dan loop je snel door, want jullie zijn bang.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_50820853
vuur met vuur bestrijden.

geweld tegen geweld, als we hun ego breken , de groepen die ze gevormd hebben opbreken.

ze naar een school/werk/stage sturen , na een goed gesprek, waar ze inzien dat ze verkeerd bezig zijn etc . zij blij, wij blij.

maar ik denk niet dat er heel veel mensen staan te springen om problemen op te lossen in nederland , en zeker niet voor nederland en zeker niet dat jullie opstaan in de naam van nederland en wat meer van jullie land houden.

ja het weer is kut , alles mag kut zijn , maar ik hou van mij kut-nederland , ik ben hier ik ga nergens heen , ik wil er wat beters van maken, mensen die me gaan bashen niks mis mee , maar dan kom met argumenten en draag iets bij aan het onderwerp, als ik het fout heb dan wil ik het graag horen, wordt me mening alleen beter van

wat is er mis met de mentaliteit tegenwoordig ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')