Die is te veel en vooral te lang gehyped om nog écht inpact te kunnen maken denk ik. Maar da's meer iets voor het Opge-topic.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Fakkelteit dat gaat overtreffen.
Ik vind 'tussen licht en lucht' echt behoorlijk tegenvallen... maar dat is denk ik weer een discussie voor een ander topicquote:Op maandag 2 juli 2007 18:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Tot nog toe is "Tussen licht en lucht" hét album van 2007 voor mij. Ik vraag me af of Fakkelteit dat gaat overtreffen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 11:53 schreef De_Brandweer het volgende:
het album staat op duvel zijn myspace.
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:21 schreef Brownietje het volgende:
www.myspace.com/duvelduvel
http://myspacemp3.org/Default.aspx - > typ duvelduvel in -> get songs -> kun je zo downlooien
Gewoon kopen!
quote:Op vrijdag 27 juli zal in Rotterdam de releaseparty van de nieuwste DuvelDuvel cd Puur Kultuur plaatsvinden. In het NAI (Nederlands Architectuurinstituut) kan je rond 20:00 terecht, exacte locatie vind je hier. Vroege bestellers van de cd via de Duvel site hebben inmiddels meer info gekregen. Het album valt inmiddels legaal op Duvel zijn Myspace te checken. bron: http://nlhiphop.nl/news.php?id=1504
Goed, zelfde geld voor 't album. Saaie beats, verder ook niet boeiend. Toch jammer.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vind die snippet totaal niet overtuigend.
edit; Wel benieuwd naar het album tho.
Is het album al uit dan?!quote:
Het album is al te luisteren op z'n myspacequote:
ahh, thanx! Ik zal em eens luisteren...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:19 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Het album is al te luisteren op z'n myspace
Vind het album wél dope, het is anders dan andere albums minder leunend op de beats imo.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:47 schreef Brownietje het volgende:
Daar zal Duvel erg blij mee zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |