Geen idee:quote:Op maandag 9 juli 2007 11:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Even over Typhoon:
Ik vind dit het meest overschatte album van 2007.
Bij elk nummer bekruipt mij het gevoel:"Waar ken ik dit van?"
Alle beats en zelfs de rijms komen me bekend voor. Jammer. Ik voel deze cd niet. Kan iemand mij uitleggen waarom dit nummer wel de bomb zou zijn?
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:59 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind de beats over het algemeen niet echt tof. En ik vind zijn teksten op het album niet echt vet. Hij probeert er soms diepgang in te brengen door er semi- filosofische teksten van te maken die - naar mijn idee - vaak de plank misslaan.
Opgezwolle zelf had ook iets van: Jezus, komen we in Wallonie tegen de Franse grens, staat verdomme nog steeds de hele tent mee te bleren. Heb Opgezwolle zelf wel vaker gezien, dit was het beste optredenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef justshutup het volgende:
Ik kende Opgezwolle niet erg goed, maar ik heb ze zien optreden op het Dour festival, samen met nog duizenden anderen (ze waren erg gewild), en het was zo ontzettend gaaf!![]()
Ze kregen het hele publiek mee en gaven echt een ontzettend tof optreden. Hoorde van heel erg veel mensen dat hun optreden echt een hoogtepunt was (ook voor mij), óók voor mensen die niet eens van HipHop houden.
Dus: Opgezwolle![]()
Dan was je er vorig jaar op Lowlands niet bij, dat ging nog net een tikkeltje harder. Neemt niet weg dat Dour een ontzettend goede show was.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Opgezwolle zelf had ook iets van: Jezus, komen we in Wallonie tegen de Franse grens, staat verdomme nog steeds de hele tent mee te bleren. Heb Opgezwolle zelf wel vaker gezien, dit was het beste optreden![]()
Dat zou kunnen betekenen dat Fakkelteit daarvoor, of vlak daarna, uit komt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef nelisb het volgende:
sticks met kubus op lowlands,dus geen opzwolle dit jaar.
Kubus & BangBang that is. Sticks als 'presentator'. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef nelisb het volgende:
sticks met kubus op lowlands,dus geen opzwolle dit jaar.
Maar das een thuiswedstrijd die ze niet kunnen verliezen. Daarom vond ik Dour toch beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dan was je er vorig jaar op Lowlands niet bij, dat ging nog net een tikkeltje harder.
Dus ik moet de sfeer in context zien met iets? Opgezwolle was erger dan dour klaarquote:Op zondag 22 juli 2007 00:51 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Maar das een thuiswedstrijd die ze niet kunnen verliezen. Daarom vond ik Dour toch beter![]()
Ik vind die remix echt vetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:45 schreef Devlinsect het volgende:
Tjek die remix:
MIA en Wie is Ut:
http://www.myspace.com/kubusbeats
Een live video "Stop the Problems" ook hier te vinden.
Nieuw nummer van het volgende album Pie & Mash met Bang Bang: "Lets Fuck Each Other" + een contest voor het maken van een clip voor het nummer vind je hier:
http://www.myspace.com/kubusbangbang
Keal mad ille rijms droppenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef Arjann87 het volgende:
Zijn er nog Opgezwolle shirt te koop? Ik zie ze nergens, eveneens als Jawat shirts...( die "Tis niet wat je ziet Piet" hoef ik niet btw).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |