Dude, laat je piemel in je broek, wil je?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef iamthezenmaster het volgende:
haha....ja ik las die post over vrouwen die denken dat ze baas zijn over mannen en iets 'knapte'
* laad zn negen milimeter
*kijkt naar TS nickname*quote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef iamthezenmaster het volgende:
haha....ja ik las die post over vrouwen die denken dat ze baas zijn over mannen en iets 'knapte'
* laad zn negen milimeter
Doet ie toch al, en wel in 2 (!!!) topics.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef andre347 het volgende:
wil je er over praten ?
Ik heb vakantie dus tijd genoegquote:Op maandag 25 juni 2007 13:57 schreef iamthezenmaster het volgende:
wil jij erover lezen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef iamthezenmaster het volgende:
de windows 3.1 van de mensheid
Oh, is dát nou sarcasme?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef iamthezenmaster het volgende:
als sommigen mn sarcasme niet vatten is dat hun probleem....
Je bent me net voor.quote:
Ik zie hier niemand lachenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef iamthezenmaster het volgende:
ik help altijd graag mensen aan het lachen....
als sommigen mn sarcasme niet vatten is dat hun probleem....
Iamthezenmaster komt voorbij in de film fightclub (I was the zen master om precies te zijn) voor een nader begrip van mijn screenname check de film...
Okquote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef iamthezenmaster het volgende:
Moet je stoer zijn om te neuken dan?? blijf jij maar lekker 'wijven afblaffen' zodat je misschien, als ze dronken genoeg zijn, in hun broekje MAG...
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef iamthezenmaster het volgende:
ik weet heus wel wat een neanderthaler is hoor.....de windows 3.1 van de mensheid
Ja dat moetquote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef iamthezenmaster het volgende:
Moet je stoer zijn om te neuken dan?? blijf jij maar lekker 'wijven afblaffen' zodat je misschien, als ze dronken genoeg zijn, in hun broekje MAG...
Bedoel je nu volblaffen?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef iamthezenmaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |