abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50817868
heb dit berichtje ook gepost in de topic 'goed bezig dames', ik vond het echter goed genoeg om een nieuw topic te beginnen. Vooral voor mannen eigenlijk, maar de mening van vrouwen is ook welkom.

ik snap die zogenaamde moderne glossylezende 'vrouw' niet. Ze willen een man die net een vrouw is (winkelen, teveel praten, bla bla bla). Aan de andere kant als die man thuis zit tv te kijken met een glaasje fris, gaan zij naar de kroeg om zich te laten neuken door zo'n harige, stomdronken neanderthaler...

Ik denk dat het niet ligt aan de vrouw dat de verhoudingen compleet uit balans zijn...het ligt aan de man...mannen zijn te onzeker over zichzelf dus ze laten zich veranderen in een halve homo. Het aankleden en veranderen zit nou eenmaal in de nature van de vrouw en is maatschappelijk nog eens extra benadrukt tijdens de kinderjaren (poppen, barbies, verkleedpartijtjes, my little pony, make-up etc.). Een halve homo is voor de helft niet aantrekkelijk voor een vrouw, dus eindigen ze met de oerman voor de sex en het spel der liefde, om vervolgens weer naar huis te keren naar de gedomesticeerde huisslaaf.

Hoewel ik weinig respect heb voor vrouwen die op deze manier te werk gaan (ik ken er zelf een paar dus ik praat uit ervaring), ben ik geen vrouwenhater ofzo, mannen doen immers vaak ook lelijke dingen bij vrouwen.
Mannen moeten zichzelf eens goed in de spiegel aankijken en nadenken wat het nou eigenlijk inhoud om een man te zijn,. Het is volgens mij helemaal niet verkeerd om een cremetje voor je gezicht te hebben, of je te scheren met extra zachte gel en fiijne mesjes, je hoeft niet bezopen te zijn of te schreeuwen om een echte man te zijn. Je bent een echte man als je werkt aan je toekomst, je woord nakomt en je comfortabel bent met jezelf, vrouwen die de moeite waard zijn herkennen zo'n man en gaan daarvoor. Zonder al die chicklit bullshit.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:32:13 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50818212
Is dat mannenlogica? Een topic openen om over de inhoud van een ander topic te praten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juni 2007 @ 13:32:46 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_50818231
Als jij als "kerel" een creme op je smoel smeert dan ben je gewoon een heaumeau. Klaar.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:32:58 #4
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_50818238
Bedankt voor deze informatie, ik weet niet hoe ik de dag zou moeten doorkomen zonder minimaal een mannen/vrouwen topique...

There is no rehab for stupidity.
  Redactie Frontpage maandag 25 juni 2007 @ 13:33:30 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50818257
Dat je er al een topic aan wijdt maakt je een homo
  maandag 25 juni 2007 @ 13:34:25 #6
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50818293
Oh God, nu is het wachten op de Alpha-Male theorieen...
pi_50818384
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Als jij als "kerel" een creme op je smoel smeert dan ben je gewoon een heaumeau. Klaar.
Dat dus.
pi_50818426
ik zeg toch niet dat ik dat allemaal doe!!!! check nou gewoon maar de reclame's op tv en de schappen in de winkels en die spullen zijn overal te koop....als er geen markt voor was dan waren ze er niet...

misschien moet ik ook maar een topic beginnen over neanderthalers: mannen die zo ongelofelijk bang zijn om voor een homo uitgemaakt te worden dat ze zich bewust als een idioot gaan gedragen...
pi_50818440
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef iamthezenmaster het volgende:
Je bent een echte man als je werkt aan je toekomst, je woord nakomt en je comfortabel bent met jezelf
Ik heb de uitspraak "een echte man" altijd bullshit gevonden, maar wat je hier schrijft daar kan ik het wel mee eens zijn.
quote:
Ik denk dat het niet ligt aan de vrouw dat de verhoudingen compleet uit balans zijn...het ligt aan de man...mannen zijn te onzeker over zichzelf dus ze laten zich veranderen in een halve homo.
Een halve homo? Dat is zoiets als een halve gare? Ik zou zeggen dat een man die zichzelf laat veranderen in een "halve homo" geen echte man is, de rest is waarschijnlijk wel een "echte man".
quote:
ik snap die zogenaamde moderne glossylezende 'vrouw' niet. Ze willen een man die net een vrouw is (winkelen, teveel praten, bla bla bla). Aan de andere kant als die man thuis zit tv te kijken met een glaasje fris, gaan zij naar de kroeg om zich te laten neuken door zo'n harige, stomdronken neanderthaler...
Ik zou zeggen: blijf uit de buurt van dit soort vrouwen.
  Redactie Frontpage maandag 25 juni 2007 @ 13:38:58 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50818467
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:37 schreef iamthezenmaster het volgende:

mannen die zo ongelofelijk bang zijn om voor een homo uitgemaakt te worden dat ze zich bewust als een idioot gaan gedragen...
Projecteer je eigen leven eens niet op mij
pi_50818473
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
Is dat mannenlogica? Een topic openen om over de inhoud van een ander topic te praten?
Nee, da's vrouwenlogica.

TS zal wel een homo met een goedverzorgde huid zijn.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 25 juni 2007 @ 13:40:29 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50818520
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef MUUS het volgende:

Nee, da's vrouwenlogica.

Oh... Dan mis ik een bepaald soort logica, ben ik blij .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50818598
quote:

[..]

Nee, da's vrouwenlogica.

Dan ga ik de komende weken maar eens niet douchen... anders word ik nog homo hè.

pi_50818607
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Projecteer je eigen leven eens niet op mij
voel je je aangesproken?
pi_50818655
het ligt zoals met veel zaken aan de opvoeding.

Vrouwen vallen nog steeds op dezelfde, alleen overweegt hetverstand in de opvoeding wat maakt dat jongens opgevoed worden naar hetgeen vrouwen denken dat ze willen.

Dat dit niet strookt met realiteit tja.

vind het ook beetje verkeerd wanneer je zegt :
quote:
Mannen moeten zichzelf eens goed in de spiegel aankijken en nadenken wat het nou eigenlijk inhoud om een man te zijn,.
kun je mss best anders verwoorden.

De rest is
  Redactie Frontpage maandag 25 juni 2007 @ 13:44:06 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50818657
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:42 schreef iamthezenmaster het volgende:

[..]

voel je je aangesproken?
Nee juist niet. Maar jij generaliseert blijkbaar graag. Zit je nu te typen met een maskertje op?
pi_50818661
ja precies...ik ga me maar nooit mee wassen....een baard van een meter laten staan en door de bossen rennen met wolven terwijl ik met stenen op mijn borst stomp....

hoera!
pi_50818723
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef iamthezenmaster het volgende:

ja precies...ik ga me maar nooit mee wassen....een baard van een meter laten staan en door de bossen rennen met wolven terwijl ik met stenen op mijn borst stomp....

hoera!
Jij bent vrijgezel hè?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_50818761
sunchaser....

als ik ieder mens op aarde individueel ga beoordelen dan is het einde zoek...generalisatie is een noodgedwongen feit om een boodschap over te brengen...ik hoop altijd dat het lezend publiek genoeg hersencapaciteit heeft om dit te beseffen, maar natuurlijk zijn daar ook uitzonderingen in...

je kan me niet pakken met gelul over cremetjes...
pi_50818774
nee ik ben niet vrijgezel....
pi_50818783
maar wel heel sarcastisch af en toe...
  maandag 25 juni 2007 @ 13:47:26 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50818791
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh God, nu is het wachten op de Alpha-Male theorieen...
Oh nee hè.

Maar toch, als je als man nou gewoon lekker jezelf bent dan komt het in ieder geval wel goed met je, of daar nou een vrouw aan hangt of niet is een tweede en eigenlijk nog niet eens zo interessant. En juist als je zo in het leven staat maakt dat het kwa vrouwen ook niet slecht hoeft te zijn . Pas je in ieder geval nooit aan omdat je bij iemand wilt blijven doe het alleen als je het zelf wilt en achter die verandering staat. Ik heb zelf het 'probleem' dat ik vanuit mijzelf heel makkelijk in de omgang ben en niet echt een idee heb over hoe een relatie zou moeten zijn dus vind ik alles daadwerkelijk leuk. Om de zoveel tijd kom ik met een eigen ideetje voor iets maar verder hoeft een vrouw geen sturing van mij te verwachten en ik heb wel gemerkt dat er aardig wat dames zijn die daar niet goed tegen kunnen. Maar veel mensen blijven gewoon bij elkaar omdat ze bang zijn om alleen achter te blijven en gaan dan maar proberen om de ander aan te passen naar iemand die ze eigenlijk wilde hebben. imo natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_50818793
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef MUUS het volgende:

[..]

Jij bent vrijgezel hè?

Bij deze nomineer ik deze post als scherpste van de dag.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

[..]

Nee, da's vrouwenlogica.

iets tegen homo's soms?

pi_50818806
Hahahahahahah. Gast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')