abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50817872
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:19 schreef FSR het volgende:
Scripts: Dit is door de bewoners zelf al een paar keer gezegt cq bevestigt.
Bwian: Jaap heeft het zelf gezegt, daarbij is het als Bwian aangepakt word, direct een streamlock en / of op de schermen dat ze hem met rust moeten laten.
Natasja: zei verleden week dat sommigen er niet uitgestemt kunnen worden (rara wie o wie)

Laten we wel eerlijk blijven... Er wordt wel degelijk beschermt en gestuurd door "achter".
Wat me wel is opgevallen, hoe meer de Febo zich er mee bemoei, des te grotere "sturingen / scripts" er zijn.
Als de bewoners zich zelf zijn, escaleerd het allemaal niet zo erg....
ik heb Nat horen zeggen (vorige week nog) dat zij onschendbaar is
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:21:03 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50817882
Lekker rustig.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 25 juni 2007 @ 13:21:07 #178
1585 itsme
Chaoot!
pi_50817884
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:28 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Als Jaap heeft nagedacht over die SMS-poll dan zal hij inzien dat hij als 'meeloper' van Huub geen enkele kans maakt om van Huub te winnen.. Door zijn eigen pad in te slaan wint hij mss stemmen van Huub en die van de anti-Huub mensen..

Maargoed, Jaap zegt zelf geen waarde meer te hechten aan die poll..

Daarnaast ben ik het grotendeels eens met je Jaap-Huub-Lieke verhaal, maar dat had ik al eerder gezegd hier
jaap hecht heel veel waarde aan de sms poll . Dat hebben we toch gezien?
Ik denk dat jaap nu flink gaat zakken. daar hoop ik iig op want bij mij is hij dat iig .

Heb net het filmpje gezien en hij is een laffe vetzak. Hij durft alleen tegen vrouwen en zag je BAN genieten. Dus dom is hij ook nog.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:21:08 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_50817885
???

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_50817906
gelukkig zit jaap weer achter de pc te staren op zijn eigen walgelijke site
pi_50817909
Is er oorlog in de tent ??? zie die 4 zwembad screens
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 25 juni 2007 @ 13:22:28 #182
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50817925
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Wat niet wil zeggen dat dat ook echt zo is natuurlijk, hoewel sommigen dat dan wel meteen geloven. Het kan ook zo zijn dat ze zelf die illusie heeft omdat ze zichzelf de belangrijkste persoon van het programma vindt. Alles draait om haar
pi_50817931
btw ik lach me rot als Cora dat huwelijk afblaast
  Moderator maandag 25 juni 2007 @ 13:22:51 #184
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50817939
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef FdW het volgende:

[..]

Cursus Nederlands zou ook niet schaden.
Ik heb geen idee waarom je zo onaardig doet.
Nogmaals: meld het in de FB wanneer je klachten hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50817950
vraagje: ik weet dat Dennis immumiteit heeft de komende 2 ontslagrondes... maar mag Dennis wel meestemmen ?

wat betreft de groupiedag... dat hebben Huub en Llieke al helemaal besproken.. Huub heeft zelfs gevraagd of Lieke er bij wilde zijn.
Dit wilde Lieke niet.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:23:22 #186
168159 FSR
Just myself
pi_50817951
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ik ook
When exist, things are inévitable
  maandag 25 juni 2007 @ 13:23:30 #187
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_50817954
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:22 schreef ericahysterica het volgende:
btw ik lach me rot als Cora dat huwelijk afblaast
Ik ook.. kunnen de groupies zich eindelijk oraal onderwerpen aan Jaap
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 25 juni 2007 @ 13:23:36 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50817958
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:37 schreef Gert het volgende:

In wat voor opzicht "volwassen" dan?
Ik zie haar alleen maar herhalen wat Huub zegt.

Overigens scoort Lieke zwáár ondergemiddeld. Als je er vanuit gaat dat elke bewoner ongeveer 1 op de 7 stemmen zou moeten scoren: Lieke haalt 1 op de 14.

Lieke is m.i. allesbehalve een aanwinst voor het programma. Ze heeft zelf weinig te bieden, en Huub kan achterover leunen dankzij deze "dubbele dekking."
'Volwassen' in de zin van niet meegaan in de ordinaire scheldkannonades die de anderen constant op haar af lijken te moeten vuren. Dat ze verder weinig aan het programma toevoegd en geen sympathieke uitstraling heeft, is ook een feit, imo. Maar denk dat de minne manier waarop ze door die aso's wordt aangepakt haar toch wat symathiestemmen zal opleveren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juni 2007 @ 13:23:38 #189
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50817959
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:21 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik denk dat jaap nu flink gaat zakken. daar hoop ik iig op want bij mij is hij dat iig .

Heb net het filmpje gezien en hij is een laffe vetzak. Hij durft alleen tegen vrouwen en zag je BAN genieten. Dus dom is hij ook nog.
Hij steeg de laatste weken bij mij, maar na vannacht is hij weer terug bij af inderdaad.
pi_50817961
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat niet wil zeggen dat dat ook echt zo is natuurlijk, hoewel sommigen dat dan wel meteen geloven. Het kan ook zo zijn dat ze zelf die illusie heeft omdat ze zichzelf de belangrijkste persoon van het programma vindt. Alles draait om haar
zou kunnen neemt niet weg dat er al een hoop andere voorbeelden genoemd zijn die je als opmerkelijk zou kunnen beschouwen.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 13:23:55 #191
135305 beequeen
Lost.
pi_50817973
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:21 schreef itsme het volgende:

[..]

Het gekke is, de ene keer denk ik, Japio is ok, en het andere moment kan ik er geen touw aan vast knopen waar hij mee bezig is. Niet te volgen dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 25 juni 2007 @ 13:23:57 #192
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_50817974
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:23 schreef Desii het volgende:
vraagje: ik weet dat Dennis immumiteit heeft de komende 2 ontslagrondes... maar mag Dennis wel meestemmen ?

wat betreft de groupiedag... dat hebben Huub en Llieke al helemaal besproken.. Huub heeft zelfs gevraagd of Lieke er bij wilde zijn.
Dit wilde Lieke niet.
Ja hij mag stemmen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 25 juni 2007 @ 13:24:07 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_50817977
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:23 schreef Desii het volgende:

Dit wilde Lieke niet.
Ja, Dennis mag wel stemmen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 juni 2007 @ 13:25:33 #194
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50818010
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

'Volwassen' in de zin van niet meegaan in de ordinaire scheldkannonades die de anderen constant op haar af lijken te moeten vuren. Dat ze verder weinig aan het programma toevoegd en geen sympathieke uitstraling heeft, is ook een feit, imo. Maar denk dat de minne manier waarop ze door die aso's wordt aangepakt haar toch wat symathiestemmen zal opleveren.
Van wat ik van haar gezien heb zou het mijn vriendin ook niet worden buiten het huis. Maar misschien is ze daar wel heel anders. In dat programma moet je wel een bepaalde houding aannemen om te kunnen overleven denk ik. Toch vind ik haar, ondanks de negatieve trekjes, verreweg de meest sympathieke in de villa. En dat zegt heel veel over de rest.
pi_50818013
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het gekke is, de ene keer denk ik, Japio is ok, en het andere moment kan ik er geen touw aan vast knopen waar hij mee bezig is. Niet te volgen dus.
jaap heeft gewoon een heel zwak ego dat alle kanten opzwalkt volgens mij of hij krijgt bijsturing vanachter of allebei
pi_50818055
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Van wat ik van haar gezien heb zou het mijn vriendin ook niet worden buiten het huis. Maar misschien is ze daar wel heel anders. In dat programma moet je wel een bepaalde houding aannemen om te kunnen overleven denk ik. Toch vind ik haar, ondanks de negatieve trekjes, verreweg de meest sympathieke in de villa. En dat zegt heel veel over de rest.
Dat heb ik ook, vind haar naast Huub de *meest* normale van het stel. Jaap stond bij mij ook aardig hoog maar die is aardig gezakt nu.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50818056
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Moeilijk, maar denk es vanuit Jaap.
Dan is het allemaal prima te volgen.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50818057
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, Dennis mag wel stemmen.
oke, thanx voor je reactie
  maandag 25 juni 2007 @ 13:26:59 #199
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50818059
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:23 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

zou kunnen neemt niet weg dat er al een hoop andere voorbeelden genoemd zijn die je als opmerkelijk zou kunnen beschouwen.
Volgens mij begint Natasia zelfs behoorlijk overbodig te worden voor het programma. Eigenlijk draait er al vrij lang helemaal niets meer om haar.
pi_50818063
Zag ik Brian nu met het boek " how to make friends and influence people " in zijn hand lopen ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')