Zijn het alleen huisvrouwen die voor Huub zijn ???? Waar baseer je dat op ?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja want wie tegen Huub is gaat ver zakken..dat vind ik echt zo kansloos aan al die huisvrouwen.. als je cool bent met Huub dan stijg je zo niet dan zak je.. Jaap zn karakter doet er niet toe, hij is alleen leuk als Huub als een hondje achter hem staat en elk stopwoordje van hem overneemt
![]()
Jaap is authentiek ongeacht of hij wel of niet vriendjes met Huub is... die kortzichtigheid van Huub fans
nee niet daarom, huub kan hem wel aan maar omdat hij te ver gaat tegen vrouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja want wie tegen Huub is gaat ver zakken..dat vind ik echt zo kansloos aan al die huisvrouwen.. als je cool bent met Huub dan stijg je zo niet dan zak je.. Jaap zn karakter doet er niet toe, hij is alleen leuk als Huub als een hondje achter hem staat en elk stopwoordje van hem overneemt
![]()
Jaap is authentiek ongeacht of hij wel of niet vriendjes met Huub is... die kortzichtigheid van Huub fans
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:46 schreef beequeen het volgende:
3 streams op WB die een poging doet een Sudokupuzzel te maken en 1 op Lieke of Amanda
haham echte terror vond ik toch carlos hoor, eric en ook de golfleraar ware manne. ik vind dit een beetje kortzichtig om te zegge dat hij alleen vrouwen tagtquote:Op maandag 25 juni 2007 13:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies en Eric beschouw ik ook als een vrouw.![]()
eric is ook een vrouw, hij heeft mooie zachte tietjesquote:Op maandag 25 juni 2007 13:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies en Eric beschouw ik ook als een vrouw.![]()
Klopt, maar ik begreep van iemand dat Jaap nu loopt te verkondigen dat alleen maar huisvrouwtjes stemmen en dat hij daarom nooit op 1 zal komen. Het komt dus niet in hem op dat Huub gewoon leuker kan zijn dan hij. En DAT valt wel in dezelfde categorie als Amanda's opmerking dat een poll niet boeiend is. Je eigen slechte scoren goed praten door flauwekul opmerkingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, die opmerking getuigt m.i. van inzicht in hoe stemmingen verlopen.
Jaap heeft onomwonden toegegeven dat hij een hoog percentage wil scoren, en hij was onomwonden chagrijnig toen het resultaat de vorige keer tegenviel. Ik vind dat juist niét hetzelfde als wat Amanda zegt.
Tja, dan ben je vermoedelijk vergeten dat Huub etenswaren naar Palma gooit, Amanda tegen haar zin in zit te beffen, etc etc. Ik vind die verontwaardiging zooooooooooo selectief hier, zum kotzen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja hij weet dondersgoed dat carlos hem niet gaat aanvallen natuurlijk.
Ik vind gewoon dat mannen van vrouwen moeten afblijven. Zoals Brian bij Amanda doet en ik dat afkeur doe ik dat dus ook bij Jaap. Vind dat gewoon laf.
Ben het wel eens met wie? dat Natasja nu eigenlijk de toneelhaak verdient. Die speelt echt geen rol meer daar.
en nu ga ik eten.![]()
Normaal doet ze dat toch ook altijd in de kapsallon?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef Desii het volgende:
Volgens mij staat Amanda express der haar te fohnen, om Huub niet te laten slapen.
Ze kijkt steeds in de spiegel naar Huub.
of wordt ik ook al para...![]()
rat zit wat gregoriaanse gezangen mee te janken,Dellie staat heur haar weer te verneuken.......thats itquote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
En, wat gebeurt er ondertussen op de streams?
en oma's, mijn oma is dol op huub en een aantal van haar vriendinnen ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Zijn het alleen huisvrouwen die voor Huub zijn ???? Waar baseer je dat op ?
Ik hoor haar nog schreeuwen... néé ik wil niet!!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dan ben je vermoedelijk vergeten dat Huub etenswaren naar Palma gooit, Amanda tegen haar zin in zit te beffen, etc etc. Ik vind die verontwaardiging zooooooooooo selectief hier, zum kotzen.
Gewoon zo walgelijk mogelijk doen vind ik niet echt klasse hoor. Het is af en toe wel grappig om te zien, maar 'klasse' vind ik het niet. Ik heb nog nooit een sterke Jaap gezien in een discussie ofzo. En hij pakt ook de verkeerde mensen aan. Hij durft Brian volgens mij niet eens aan te pakken.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je dat op baseert. Jaap is alleen nog maar aan het steigen. Vanuit niets is hij zelfstandig gekomen waar hij nu staat. Zonder hulp van wie dan ook. Dan kun je van de anderen niet zeggen, die hebben elkaar nodig om verder te komen.
Denk het ook, normaal doet ze dat toch in de kapsalon?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef Desii het volgende:
Volgens mij staat Amanda express der haar te fohnen, om Huub niet te laten slapen.
Ze kijkt steeds in de spiegel naar Huub.
of wordt ik ook al para...![]()
Huub slaat Hedda, spuugt op Amanda. duwt Natasia..maar ja selectieeve verontwaardeging is hier niet vreemdquote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef itsme het volgende:
[..]
nee niet daarom, huub kan hem wel aan maar omdat hij te ver gaat tegen vrouwen.
maar ik herhaal mijzelf.![]()
Klopt. Als ik tegen mijn zin word gebeft, roep ik ook altijd 'schatje' en kreun ik dat het een lieve lust is. Zal 'm leren die leipe likker!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja, dan ben je vermoedelijk vergeten dat Huub etenswaren naar Palma gooit, Amanda tegen haar zin in zit te beffen, etc etc. Ik vind die verontwaardiging zooooooooooo selectief hier, zum kotzen.
Ach ja, die arme knulquote:Op maandag 25 juni 2007 13:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Normaal doet ze dat toch ook altijd in de kapsallon?
Huub heeft de afgelopen nacht amper geslapen van de pijn.. laat die jongen ff bijkomen.
Als er iemand de sympathie van de kijkers had kunnen krijgen dan is dat Jaap wel... als hij het gewoon intelligent en vriendelijk had gespeeld, hij had namelijk alles in zich om de underdog te worden en daar nemen de "streamende huisvrouwtjes" het voornamelijk voor op....quote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik begreep van iemand dat Jaap nu loopt te verkondigen dat alleen maar huisvrouwtjes stemmen en dat hij daarom nooit op 1 zal komen. Het komt dus niet in hem op dat Huub gewoon leuker kan zijn dan hij. En DAT valt wel in dezelfde categorie als Amanda's opmerking dat een poll niet boeiend is. Je eigen slechte scoren goed praten door flauwekul opmerkingen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Als ik tegen mijn zin word gebeft, roep ik ook altijd 'schatje' en kreun ik dat het een lieve lust is. Zal 'm leren die leipe likker!
Authentiek??? Geintje hoop ik? Als er iemand NIET authentiek is is het Jaap wel. Niet dat dat meteen een nadeel is trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een les van Carlos zodanig vernaggeld dat Carlos hem toeschreeuwde dat hij Jaap wel zou pakken als de camera's uit waren. Dan heb je het m.i. toch aardig bont gemaakt.
Je kunt best wat tegen Jaap hebben, maar het "argument" dat hij alleen vrouwen eruit pikt is volgens mij niet fair.
Hallo, ze mag mee gaan winkelen ,remember?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
Dennis noemt Natasja een bitchass en ze ligt in een deuk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |