abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50818519
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies.
Opvallend dat al die mensen die onderin staan beweren de poll helemaal niet belangrijk te vinden.
terwijl die poll toch contactpunten oplevert
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:41:21 #252
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_50818551
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef petraa het volgende:

[..]

Gezien je reaktie, stop ik maar met reageren op jou! Je bent net zo kansloos als BAN
oh je kan het niet winnen op basis van argumenten dus ga je maar net doen alsof ik heel erg dom ben.,. sterk hoor
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 25 juni 2007 @ 13:41:23 #253
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50818555
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies. Lieke staat nu op 2 bij mij.
Zo langzamerhand wordt het weer kiezen voor de minst erge bewoner, want echt leuk zijn ze geen van allen. Na 6 edities Big Brother en 1 editie De Gouden Kooi kunnen we toch eigenlijk wel concluderen dat er heel erg weinig mensen echt leuk zijn. Of is dat een te snelle conclusie?
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 25 juni 2007 @ 13:41:31 #254
1585 itsme
Chaoot!
pi_50818562
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik ben geen kansloze Huub groupie, als ik vind dat Huub iets fout doet, hoor je me ook. Maar Jaap is bij mij gezakt door de terror tegen Lieke, wat ben je stoer als je als vent van 180 kg aan een jurk ga trekken van iemand van 60 kg.
precies. Je bent me net voor. Terror tegen vrouwen, daar is jaap erg goed in.
pi_50818565
denk dat jaap ver gaat zakken...heb het idee dat hij zelf ook door heeft dat hij zich heel erg overspeelt heeft gisteren
gaat hem veel kosten dat gedrag van gisteren
al voor dat incident gisteren toen hij aansluiting zocht bij dennis gaf ik het al aan...jaap werkt aan zijn eigen ondergang en heeft niet door door dennis als backup te willen hij een strategische fout heeft gemaakt.
Dennis loopt nog steeds met zijn pak aan door het huis en er komt geen eigen initiatief uit...die loopt volledig op een dood spoor
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  Moderator maandag 25 juni 2007 @ 13:42:27 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50818605
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waar zei ik dan dat Jaap onderaan staat? Jaap staat veel lager in procenten dan Huub en daarom zegt hij minderwaardig dat het alleen maar huisvrouwtjes zijn die stemmen.... en dat daarom huub zo hoog staat. Die opmerking valt in dezelfde categorie als die van Amanda die zegt dat een poll niet boeiend of belangrijk is.
Nee, die opmerking getuigt m.i. van inzicht in hoe stemmingen verlopen.
Jaap heeft onomwonden toegegeven dat hij een hoog percentage wil scoren, en hij was onomwonden chagrijnig toen het resultaat de vorige keer tegenviel. Ik vind dat juist niét hetzelfde als wat Amanda zegt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50818622
Er zijn nogal wat kritische opmerkingen in Jaap zijn richting die ik volledig onterecht vind. Lieke was Jaap aan afzeiken, betuttelen en benaderde hem nogal vanuit de hoogte. Daarnaas sloeg ze hem twee maal op het hoofd en verstopte zijn camera. Madame denkt dat ze iedereen naar haar hand kan zetten maar dat lukt dus niet echt. Met de stemming probeerde ze het wijsneuserig met Dennis en gisteren dus met Jaap. Ze kreeg waar ze om vroeg, namelijk een reactie.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:43:03 #258
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50818623
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Brian, Huub, Eric, Carlos.. idd alleen vrouwen
Echte terror heb ik hem alleen tegen vrouwen zien doen (zoals Lieke en Juf Judith en Palma).
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 25 juni 2007 @ 13:43:55 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50818651
En, wat gebeurt er ondertussen op de streams?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50818668
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zo langzamerhand wordt het weer kiezen voor de minst erge bewoner, want echt leuk zijn ze geen van allen. Na 6 edities Big Brother en 1 editie De Gouden Kooi kunnen we toch eigenlijk wel concluderen dat er heel erg weinig mensen echt leuk zijn. Of is dat een te snelle conclusie?
Voor de verandering moet ik je gelijk geven, Ik zie ook geen echt leuke mensen (wel mensen die goed zijn voor dit soort programma). Over de minst erge persoon verschillen we wel van mening
pi_50818700
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is echt onzin hoor. Hij maakt ook ruzie met mannen. Zelfs voor Carlos schrikt hij niet terug.
Die eenmalige poging was snel over toen Carlos reageerde.
Na dat Cora adres gebeuren was er reden te over om los te gaan op Brian. Nada.
Jaap is de grootste bangerik van allemaal, die alleen met z'n 180 kilo op meisjes fysiek los gaat.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  maandag 25 juni 2007 @ 13:45:25 #262
1585 itsme
Chaoot!
pi_50818714
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is echt onzin hoor. Hij maakt ook ruzie met mannen. Zelfs voor Carlos schrikt hij niet terug.
Ja hij weet dondersgoed dat carlos hem niet gaat aanvallen natuurlijk.
Ik vind gewoon dat mannen van vrouwen moeten afblijven. Zoals Brian bij Amanda doet en ik dat afkeur doe ik dat dus ook bij Jaap. Vind dat gewoon laf.

Ben het wel eens met wie? dat Natasja nu eigenlijk de toneelhaak verdient. Die speelt echt geen rol meer daar.

en nu ga ik eten.
pi_50818718
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef riri het volgende:
denk dat jaap ver gaat zakken...heb het idee dat hij zelf ook door heeft dat hij zich heel erg overspeelt heeft gisteren
al voor dat incident gisteren toen hij aansluiting zocht bij dennis gaf ik het al aan...jaap werkt aan zijn eigen ondergang en heeft niet door door dennis als backup te willen hij een strategische fout heeft gemaakt.
Dennis loopt nog steeds met zijn pak aan door het huis en er komt geen eigen initiatief uit...die loopt volledig op een dood spoor
Ik heb geen idee waar je dat op baseert. Jaap is alleen nog maar aan het steigen. Vanuit niets is hij zelfstandig gekomen waar hij nu staat. Zonder hulp van wie dan ook. Dan kun je van de anderen niet zeggen, die hebben elkaar nodig om verder te komen.
pi_50818722
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

mijn conclusie is anders; als er iets op het spel staat brengt dat hele lelijke kanten van mensen naar boven. Die je al in meer of mindere mate in je hebt. Dat is niet altijd leuk om naar te kijken. Waar ik me in heb vergist is dat ik had verwacht dat er meer psychologische oorlogvoering zou zijn op een ander niveau, maar blijkbaar vallen mensen terug op een soort oerinstinct; het recht van de sterkste, fysiek gezien.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 25 juni 2007 @ 13:45:36 #265
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_50818724
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef riri het volgende:
Ja want wie tegen Huub is gaat ver zakken.. dat vind ik echt zo kansloos aan al die huisvrouwen.. als je cool bent met Huub dan stijg je zo niet dan zak je.. Jaap zn karakter doet er niet toe, hij is alleen leuk als Huub als een hondje achter hem staat en elk stopwoordje van hem overneemt

Jaap is authentiek ongeacht of hij wel of niet vriendjes met Huub is... die kortzichtigheid van Huub fans
pi_50818736
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
een zingende, fohnende Amanda en een schrijvende Brian
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 13:46:11 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_50818747
e
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
3 streams op WB die een poging doet een Sudokupuzzel te maken en 1 op Lieke of Amanda
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 25 juni 2007 @ 13:46:19 #268
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_50818753
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Echte terror heb ik hem alleen tegen vrouwen zien doen (zoals Lieke en Juf Judith en Palma).
Klopt volkomen, en volgens mij trouwt hij met Cora om te verbergen dat het eigenlijk een fatserige pisnicht is
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  maandag 25 juni 2007 @ 13:46:21 #269
1585 itsme
Chaoot!
pi_50818754
quote:

[..]

Precies en Eric beschouw ik ook als een vrouw.
pi_50818756
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

een zingende, fohnende Amanda en een schrijvende Brian
sudoko Brian
pi_50818765
Ik vond jaap op een gegeven moment veel leuker het spel spelen dan Huub.
Dennis heeft het bij mij verbruid met het roepen tegen jaap "kleed haar uit, kleed haar uit"x6 (over de jurk aftrekken van Lieke) wat min en vernederend als mensen dat zeggen.
Na de actie tegen Lieke kan hij het wat mij betreft schudden en ga ik nog voor de enige normale mensen in dat huis; Huub en Lieke
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:46:45 #272
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_50818767
quote:

[..]

kijk vanavond naar de uitzending en je komt terug op je mening
  Moderator maandag 25 juni 2007 @ 13:46:51 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50818770
quote:

[..]

Hij heeft een keer een les van Carlos zodanig vernaggeld dat Carlos hem toeschreeuwde dat hij Jaap wel zou pakken als de camera's uit waren. Dan heb je het m.i. toch aardig bont gemaakt.

Je kunt best wat tegen Jaap hebben, maar het "argument" dat hij alleen vrouwen eruit pikt is volgens mij niet fair.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50818772
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies.
Opvallend dat al die mensen die onderin staan beweren de poll helemaal niet belangrijk te vinden.
zou toch lachen als later blijkt dat de popu-poll helemaal niets te maken heeft met met uiteindelijk winnen van de villa.
denk dat huub een hartverzakking krijgt en naar het ziekenhuis moet worden gebracht, alleen daarvoor is het al waard.
en amanda gaat uiteindelijk winnen
pi_50818776
Volgens mij staat Amanda express der haar te fohnen, om Huub niet te laten slapen.

Ze kijkt steeds in de spiegel naar Huub.
of wordt ik ook al para...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')