terwijl die poll toch contactpunten oplevertquote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies.
Opvallend dat al die mensen die onderin staan beweren de poll helemaal niet belangrijk te vinden.
oh je kan het niet winnen op basis van argumenten dus ga je maar net doen alsof ik heel erg dom ben.,. sterk hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Gezien je reaktie, stop ik maar met reageren op jou! Je bent net zo kansloos als BAN
Zo langzamerhand wordt het weer kiezen voor de minst erge bewoner, want echt leuk zijn ze geen van allen. Na 6 edities Big Brother en 1 editie De Gouden Kooi kunnen we toch eigenlijk wel concluderen dat er heel erg weinig mensen echt leuk zijn. Of is dat een te snelle conclusie?quote:
precies. Je bent me net voor. Terror tegen vrouwen, daar is jaap erg goed in.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben geen kansloze Huub groupie, als ik vind dat Huub iets fout doet, hoor je me ook. Maar Jaap is bij mij gezakt door de terror tegen Lieke, wat ben je stoer als je als vent van 180 kg aan een jurk ga trekken van iemand van 60 kg.
Nee, die opmerking getuigt m.i. van inzicht in hoe stemmingen verlopen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar zei ik dan dat Jaap onderaan staat? Jaap staat veel lager in procenten dan Huub en daarom zegt hij minderwaardig dat het alleen maar huisvrouwtjes zijn die stemmen.... en dat daarom huub zo hoog staat. Die opmerking valt in dezelfde categorie als die van Amanda die zegt dat een poll niet boeiend of belangrijk is.
Echte terror heb ik hem alleen tegen vrouwen zien doen (zoals Lieke en Juf Judith en Palma).quote:Op maandag 25 juni 2007 13:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Brian, Huub, Eric, Carlos.. idd alleen vrouwen![]()
Voor de verandering moet ik je gelijk geven, Ik zie ook geen echt leuke mensen (wel mensen die goed zijn voor dit soort programma). Over de minst erge persoon verschillen we wel van meningquote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo langzamerhand wordt het weer kiezen voor de minst erge bewoner, want echt leuk zijn ze geen van allen. Na 6 edities Big Brother en 1 editie De Gouden Kooi kunnen we toch eigenlijk wel concluderen dat er heel erg weinig mensen echt leuk zijn. Of is dat een te snelle conclusie?
Die eenmalige poging was snel over toen Carlos reageerde.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is echt onzin hoor. Hij maakt ook ruzie met mannen. Zelfs voor Carlos schrikt hij niet terug.
Ja hij weet dondersgoed dat carlos hem niet gaat aanvallen natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is echt onzin hoor. Hij maakt ook ruzie met mannen. Zelfs voor Carlos schrikt hij niet terug.
Ik heb geen idee waar je dat op baseert. Jaap is alleen nog maar aan het steigen. Vanuit niets is hij zelfstandig gekomen waar hij nu staat. Zonder hulp van wie dan ook. Dan kun je van de anderen niet zeggen, die hebben elkaar nodig om verder te komen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef riri het volgende:
denk dat jaap ver gaat zakken...heb het idee dat hij zelf ook door heeft dat hij zich heel erg overspeelt heeft gisteren
gaat hem veel kosten dat gedrag van gisteren
al voor dat incident gisteren toen hij aansluiting zocht bij dennis gaf ik het al aan...jaap werkt aan zijn eigen ondergang en heeft niet door door dennis als backup te willen hij een strategische fout heeft gemaakt.
Dennis loopt nog steeds met zijn pak aan door het huis en er komt geen eigen initiatief uit...die loopt volledig op een dood spoor
mijn conclusie is anders; als er iets op het spel staat brengt dat hele lelijke kanten van mensen naar boven. Die je al in meer of mindere mate in je hebt. Dat is niet altijd leuk om naar te kijken. Waar ik me in heb vergist is dat ik had verwacht dat er meer psychologische oorlogvoering zou zijn op een ander niveau, maar blijkbaar vallen mensen terug op een soort oerinstinct; het recht van de sterkste, fysiek gezien.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo langzamerhand wordt het weer kiezen voor de minst erge bewoner, want echt leuk zijn ze geen van allen. Na 6 edities Big Brother en 1 editie De Gouden Kooi kunnen we toch eigenlijk wel concluderen dat er heel erg weinig mensen echt leuk zijn. Of is dat een te snelle conclusie?
Ja want wie tegen Huub is gaat ver zakken..quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef riri het volgende:
denk dat jaap ver gaat zakken...heb het idee dat hij zelf ook door heeft dat hij zich heel erg overspeelt heeft gisteren
gaat hem veel kosten dat gedrag van gisteren
al voor dat incident gisteren toen hij aansluiting zocht bij dennis gaf ik het al aan...jaap werkt aan zijn eigen ondergang en heeft niet door door dennis als backup te willen hij een strategische fout heeft gemaakt.
Dennis loopt nog steeds met zijn pak aan door het huis en er komt geen eigen initiatief uit...die loopt volledig op een dood spoor
een zingende, fohnende Amanda en een schrijvende Brianquote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
En, wat gebeurt er ondertussen op de streams?
3 streams op WB die een poging doet een Sudokupuzzel te maken en 1 op Lieke of Amandaquote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
En, wat gebeurt er ondertussen op de streams?
Klopt volkomen, en volgens mij trouwt hij met Cora om te verbergen dat het eigenlijk een fatserige pisnicht isquote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echte terror heb ik hem alleen tegen vrouwen zien doen (zoals Lieke en Juf Judith en Palma).
Precies en Eric beschouw ik ook als een vrouw.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echte terror heb ik hem alleen tegen vrouwen zien doen (zoals Lieke en Juf Judith en Palma).
sudoko Brianquote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
een zingende, fohnende Amanda en een schrijvende Brian
kijk vanavond naar de uitzending en je komt terug op je meningquote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een les van Carlos zodanig vernaggeld dat Carlos hem toeschreeuwde dat hij Jaap wel zou pakken als de camera's uit waren. Dan heb je het m.i. toch aardig bont gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
zou toch lachen als later blijkt dat de popu-poll helemaal niets te maken heeft met met uiteindelijk winnen van de villa.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies.
Opvallend dat al die mensen die onderin staan beweren de poll helemaal niet belangrijk te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |