quote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet opgepakt en meegenomen voor je kat
Ik weet nog van nietsquote:Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Nieuwe baan Pheen? Tof!
Nee liefie......blijf ajb.... zonder auto kan ik je int weekend niet op komen zoekenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Auto'shoog tijd om dit topique te verlaten dus
Ohh. Oké!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:07 schreef Pheno het volgende:
Ik weet nog van niets
Ik weet alleen dat ik mijn oude leasebak moet gaan inleveren over vier maanden
En daar komt niks voor terug?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets
Ik weet alleen dat ik mijn oude leasebak moet gaan inleveren over vier maanden
Ik heb wel 1 keer met me scooter een kat doogeredenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
niet aan gedacht + dat de achterligger volgens mij er ook nog een klap overheen gaf
die zag immers nix door een wolk van veren
Je zoekt haar ook op? Dacht dat jullie relatie enkel internet was..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee liefie......blijf ajb.... zonder auto kan ik je int weekend niet op komen zoeken
moet nog studeren hequote:Op maandag 25 juni 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee liefie......blijf ajb.... zonder auto kan ik je int weekend niet op komen zoeken
Ik denk dat er een Maybach achter staat...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
De auto van schoonOA bedoel ik... Wat is dat voor gebakje?
Wat staat er trouwens achter die 645
Misschien wel in Second Lifequote:Op maandag 25 juni 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je zoekt haar ook op? Dacht dat jullie relatie enkel internet was..![]()
Internetrelatiesquote:Op maandag 25 juni 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
doe maar nietquote:Op maandag 25 juni 2007 11:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 keer met me scooter een kat doogereden
* JortK weet niet of die dit nu wel moet vertellen![]()
Second lifequote:
Das waarquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Spotten maar!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat er een Maybach achter staat...![]()
Zag het echter pas toen ik thuis de foto bekeek...![]()
Dus morgen weer even langsrijden....![]()
Nooit aan beginnen.....quote:Op maandag 25 juni 2007 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
InternetrelatiesEen relatie is pas een relatie als je mekaar kan aanraken.
ja we gaan samen wonenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
MPG en MM? WTF?
Geen slechte ervaringen mee.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen slechte ervaringen mee.![]()
Nee, dusquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:08 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
En daar komt niks voor terug?![]()
Dat is tegenwoordig ook een eerbaar bestaan. Met bedelen kan je aardig wat verdienen heb ik gehoord.quote:
Kjoet!quote:
Er zijn ook korteafstandinternetrelaties.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ga er zeker niet aan beginnen.
Sowieso Langeafstandrelaties..13
Huuu, latquote:Op maandag 25 juni 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
Húú. Lat relaties.
Nah, dan heb je al snel een gewone relatie. Dan converseer je meer irl dan via internet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er zijn ook korteafstandinternetrelaties.
Jij gaat voor een plank?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Huuu, lat
niet dus hequote:
Juist, maar dan moet je echt op zoek gaan lijkt me. En dan nog blijft het niks voor mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn ook korteafstandinternetrelaties.
Hij's saai hè op MSN.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
niet dus he
ik zal het even ophelderen:
MPG en ik ouwehoeren alleen maar wat op fok, that;s it, niets spannends op msn en al helemal niet irl
Wat lullen jullie dan op fok..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet dus he
MPG en ik ouwehoeren alleen maar wat op fok, that;s it, niets spannends op msn en al helemal niet irl
Een fokhuis kan ook nogquote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet dus he
Nix mis mee hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ga er zeker niet aan beginnen.
Sowieso Langeafstandrelaties..13
Meer? Als ik 8 uur per dag op mn werk zit en 8 uur slaap?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, dan heb je al snel een gewone relatie. Dan converseer je meer irl dan via internet.
Jullie op stang jagenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat lullen jullie dan op fok..
idd...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:29 schreef Chrispeter het volgende:
Toch altijd tijd voor een fijne pot koffie.
er ligt dus duidelijk een uitdagende taak voor MPG, allereerst op MSNquote:Op maandag 25 juni 2007 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet dus he
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nix mis mee hoorZelfs niet als er 1000+ km tussenzit
Garpje.quote:
Whehe....quote:
Oh, JD en ik converseren gewoon tijdens werk enzo hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Meer? Als ik 8 uur per dag op mn werk zit en 8 uur slaap?
Que?quote:
Vakantieliefdes. Zucht.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:meningen verschillen.. je bent zeker ook zoiemand die date met een vakantiechick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |