Ow? Vertel!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... de ontluikende sexualiteit tussen MM en MPG maakt al duidelijk hoe dat vorkje in de steel zit
quote:Op [url=http://forhttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/sub.gif
maandag]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/sub.gifum.fok.nl/topic/1043480/2/50#50812947]maandag 25 juni 2007 10:41[/url] schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... de ontluikende sexualiteit tussen MM en MPG maakt al duidelijk hoe dat vorkje in de steel zit
ik ga binnenkort naar de kapper..quote:Op maandag 25 juni 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
Ga eens werken langharig werkschuw tuig
Nu je het zegt, ik moet nodig weer eens naar de kapperquote:Op maandag 25 juni 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ben vrij en ik heb kort haarquote:Op maandag 25 juni 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
Ik werk en heb kort haarquote:
ik weet wie het zegtquote:Op maandag 25 juni 2007 10:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hij is goed Fruts..hij is goed..![]()
![]()
wat een feestquote:
ik ookquote:Op maandag 25 juni 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga binnenkort naar de kapper..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ook
samen, volgende week?goed plan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goed plan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geintje...quote:
ok dit vind ik niet grappig meer frutsquote:Op maandag 25 juni 2007 10:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, ze stond nie voor nix al direct hoger in de OP dan ik![]()
webcam sex enzo![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Geintje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcam sex? Wat weet jij allemaal alquote:Op maandag 25 juni 2007 10:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, ze stond nie voor nix al direct hoger in de OP dan ik![]()
webcam sex enzo![]()
![]()
Jahpquote:Op maandag 25 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
Ah. Sex.
T gaat te furquote:Op maandag 25 juni 2007 10:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok dit vind ik niet grappig meer fruts
Big Brother is watching youquote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Webcam sex? Wat weet jij allemaal al![]()
![]()
![]()
![]()
?
[..]
Jahp
Idemquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok dit vind ik niet grappig meer fruts
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Webcam sex? Wat weet jij allemaal al![]()
![]()
![]()
![]()
?
[..]
Jahp
Ik heb een OV en een autoquote:Op maandag 25 juni 2007 10:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ze woont ook ver
webcam is dan toch een goede oplossing?
OVquote:
Ga je dan lopen over de linkerbaan?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb straks geen auto meer.
Zelfmoordpoging ondernemen ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb straks geen auto meer.
Heeft hij een nieuwe auto ja? Wat voor een? Heb je die auto al gespot in 42?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef OA het volgende:
Zeg schoonOA, kruip eens uit je holletje...![]()
Ik wil weten wat je van je nieuwe voiture vindt?!![]()
Linkervoetpadquote:
over vogels gesprokenquote:
nieuwe baan ja?quote:
De auto die hij nu heeft staat niet in #42...quote:Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft hij een nieuwe auto ja? Wat voor een? Heb je die auto al gespot in 42?
De auto van schoonOA bedoel ik... Wat is dat voor gebakje?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef OA het volgende:
[..]
De auto die hij nu heeft staat niet in #42...![]()
Of bedoel je een andere wagen?
Heb je trouwens mijn bijdrage alweer gezien?![]()
Niet opgepakt en meegenomen voor je katquote:Op maandag 25 juni 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
over vogels gesproken![]()
afgelopen week rijd ik via de snelweg naar huis... kom ik met 130 aanrijden... zie ik ca 200 meter voor me een duif op de snelweg zitten...
dus ik zeg nog: vlieg weg beest...
maar op 25 meter afstand zat ie d'r nog... remmen kon nie... links er langs had gekunt, maar aangezien hij naar links keek dacht ik: als ie vliegt, vliegt ie naar links...
dus ik ging een ietsie naar rechts in de hoop dat ie zou vliegen.. maar nee hoor... stokstijf zitten blijven![]()
en dus
POEF.. PLOF...
grote wolk veren achter de auto...bovenop die achterop komende auto...
![]()
rip duifje![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Nieuwe baan Pheen? Tof!
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:55 schreef Memento-Mori het volgende:
kuukske ik heb een leuk cadeau voor jullie huisje in gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |