* B_BOY rookt niet binnenshuis.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef poepeneesje het volgende:
Kunnen je gezinsleden tenminste normaal ademen.
tja kut voor jequote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef B_BOY het volgende:
kom net van de kaakchirurg. en nu heb ik een scheef bakkes.
echte klacht, 5 dagen niet roken:S
Misschien is ie wel wees en heeft ie geen broers of zussenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef poepeneesje het volgende:
Kunnen je gezinsleden tenminste normaal ademen.
hou je bek man. dat mijn broertje dood is hoef je niet mee te spotten.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Misschien is ie wel wees en heeft ie geen broers of zussen![]()
Het is zijn verstandskies die getrokken is he. Geen verstand meer.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:56 schreef Echo99 het volgende:
Dat je van zo'n operatie slecht ging articuleren wist ik, maar dat dat zich ook uit in je vingers?
Scherp hoor, scherpquote:Op maandag 25 juni 2007 10:24 schreef Rasing het volgende:
[..]
Het is zijn verstandskies die getrokken is he. Geen verstand meer.
Waarom praat je over zijn broers en zussenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Misschien is ie wel wees en heeft ie geen broers of zussen![]()
omdat jij over gezinsleden begint pipoquote:Op maandag 25 juni 2007 10:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Waarom praat je over zijn broers en zussen.
Omdat jij er zonder meer vanuit gaat dat zijn gezin weer normaal zou kunnen ademen. Misschien heeft ie wel helemaal geen gezin...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Waarom praat je over zijn broers en zussen.
En dat dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
omdat jij over gezinsleden begint pipo
Mijn naam is Poepeneesjequote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
omdat jij over gezinsleden begint pipo
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Omdat jij er zonder meer vanuit gaat dat zijn gezin weer normaal zou kunnen ademen. Misschien heeft ie wel helemaal geen gezin...
Ok, degene waar mee hij samen moet leven of degene waarbij hij in de buurt komtquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:51 schreef star_gazer het volgende:
Geachte TS:
Aangezien onze moedertaal aan u niet besteed is, wil ik u bij deze wijze op de letter N. De werkwoorden laten en trekken eindigen beide op de ons welbekende letter N. In uw zucht naar erkenning in een maatschappij die dankzij de zogenaamde 'TMF'-subcultuur in hoog tempo stagneert, bent u warempel vergeten de N in de topictitel toe te voegen.
Daarom aan u het vriendelijke verzoek zich, alvorens meer berichten alhier te plaatsen, meer te vergewissen van onze schoone Neerlandsche taal. Tot die tijd, is dit een puike hyperlink om te vertoeven.
Waarvan akte
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:51 schreef star_gazer het volgende:
Geachte TS:
Aangezien onze moedertaal aan u niet besteed is, wil ik u bij deze wijze op de letter N. De werkwoorden laten en trekken eindigen beide op de ons welbekende letter N. In uw zucht naar erkenning in een maatschappij die dankzij de zogenaamde 'TMF'-subcultuur in hoog tempo stagneert, bent u warempel vergeten de N in de topictitel toe te voegen.
Daarom aan u het vriendelijke verzoek zich, alvorens meer berichten alhier te plaatsen, meer te vergewissen van onze schoone Neerlandsche taal. Tot die tijd, is dit een puike hyperlink om te vertoeven.
Waarvan akte
Mooi dat je zelf nog een N vergeet. Prutserquote:Op maandag 25 juni 2007 10:51 schreef star_gazer het volgende:
Geachte TS:
Waarvan akte
Tsja, zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef B_BOY het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef Swiffer het volgende:
k dee kauwgompje over de wond.. toen konk roke
lul niet lamzak, 24-48 uur maar.. En roken belemmerd genezing dus het is maar wat je liever wilt.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:53 schreef B_BOY het volgende:
Waar danquote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf nog een N vergeet. Prutser![]()
![]()
![]()
Oeh, ik heb juist die verstandskies laten trekken naar aanleiding van een enorme ontsteking waarbij mijn hele kaak blokkeerdequote:Op maandag 25 juni 2007 15:36 schreef Swiffer het volgende:
ik had er meer last van helaas.. kwam nog een ontsteking bij etc etc... (omdat die oen me geen peroxide meegaf om te spoelen)
en ik baal vooral dat mijn spalkje op mijn bovenste tanden ooit is afgebroken en nooit is herplaatst, nu zijn al mijn tanden weer verschoven
sterkte.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oeh, ik heb juist die verstandskies laten trekken naar aanleiding van een enorme ontsteking waarbij mijn hele kaak blokkeerde![]()
ja mijn kaak blokkeerde ook (al ruim een jaar) maar de kies kwam steeds niet door, en toen ie door was, was ie al vrij rot.. de ontsteking kwam er dus uit toen ie getrokken was...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oeh, ik heb juist die verstandskies laten trekken naar aanleiding van een enorme ontsteking waarbij mijn hele kaak blokkeerde![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hou je bek man. dat mijn broertje dood is hoef je niet mee te spotten.
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:35 schreef oorsnot het volgende:
naja, zal ik je maar troosten dan? beterschap ouwe!![]()
Jij hebt er zeker een broertje dood aanquote:Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hou je bek man. dat mijn broertje dood is hoef je niet mee te spotten.
mwhehe.. die grap had ik al gemaakt maar die is gedelete door eoa boefjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:34 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Jij hebt er zeker een broertje dood aan
beschouw t als een repostquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:58 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
mwhehe.. die grap had ik al gemaakt maar die is gedelete door eoa boefje
verdoving is al 22 uur uitgewerkt ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:05 schreef paradoXical het volgende:
Succes wanneer de verdoving is uitgewerkt. De kaakchirurs is bij mij 50 minuten bezig geweest om 2 tanden te verwijderen (zaten nogal vast wist ie me te vertellen..). Van 1 tand is een stuk zenuw blijven zitten, de andere tand heeft een gat in een kies veroorzaakt waardoor ik nu een "open" zenuw heb achter in mijn mond (geen pretje kan ik je vertellen).
Anders stel je je ff aan ofzo, mietje, ga maar terug naar KLB andersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:05 schreef paradoXical het volgende:
Succes wanneer de verdoving is uitgewerkt. De kaakchirurs is bij mij 50 minuten bezig geweest om 2 tanden te verwijderen (zaten nogal vast wist ie me te vertellen..). Van 1 tand is een stuk zenuw blijven zitten, de andere tand heeft een gat in een kies veroorzaakt waardoor ik nu een "open" zenuw heb achter in mijn mond (geen pretje kan ik je vertellen).
Dat dus. Enne TS, houd op met piepen en wees een vent...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:51 schreef star_gazer het volgende:
Geachte TS:
Aangezien onze moedertaal aan u niet besteed is, wil ik u bij dezen wijze[b]n op de letter N. De werkwoorden laten en trekken eindigen beide op de ons welbekende letter N. In uw zucht naar erkenning in een maatschappij die dankzij de zogenaamde 'TMF'-subcultuur in hoog tempo stagneert, bent u warempel vergeten de N in de topictitel toe te voegen.
Waarvan akte
[edit]ik zuig[/edit]
Meen je dat nou of niet ? Kijken hoe jij je voelt als ik ef met een koevoet op je smoelwerk losga, daarmee valt het te vergelijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:10 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Anders stel je je ff aan ofzo, mietje, ga maar terug naar KLB anders
ALs je de boel maar wel eerst verdooft ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Meen je dat nou of niet ? Kijken hoe jij je voelt als ik ef met een koevoet op je smoelwerk losga, daarmee valt het te vergelijken
rightquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Meen je dat nou of niet ? Kijken hoe jij je voelt als ik ef met een koevoet op je smoelwerk losga, daarmee valt het te vergelijken
Als het daarmee te vergelijken valt zouden die kaakchirurgen echt niet zoveel geld vangenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Sok41 het volgende:
[..]
ik wel. en natuurlijk wordt er flinke arbeid verricht om die dingen eruit te wrikken, maar je kunt het ook overdrijven hoor. De meeste mensen hebben niet veel napijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef Swiffer het volgende:
hmm wel eens verstandkiezen laten trekken arendbarend??:+
Nee, ik heb mn verstand nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:56 schreef Swiffer het volgende:
hmm wel eens verstandkiezen laten trekken arendbarend??:+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |