Bij mij de eerste keer dat 1 kant boven en onder werden getrokken dacht ik ook zal wel mee vallen.
Dus thuis lekker op me nest liggen savonds met moeite eten en kreeg toch wel iets pijn maar dacht weet je dat trekt wel weg.
S'avonds 5 sigaretten gerookt denk ofzo 2 of 3 biertjes op en kwam thuis ging helemaal verrot van de pijn dus beter niet.
Deze pijn ging ook niet weg dus ik afspraak gemaakt, en weer langs ja hoor ontstoken, en dat moment haat ik nog steeds dat gun je niemand.
Hij maakt met zo spuitje je wond weer open spuit en zout lauw water in en dat doet echt fucking pijn en maar duwen
![]()
, moest bijna kotsen van die smaak en de geur van de ontsteking die ik al had werd toen alleen maar erger.
De zooi uitgespuugd denk nu hebben we het gehad, nee hoor nog ff zitten propt die vent er toch een pil in pfffff ging weer echt kapot van de pijn, ziek gedoe.
Dus de 2e keer dat ik moest voor de andere kant, gelijk gevraagd of er iets was voor die onsteking en er kwam een gaasje bij voor de zekerheid.
Die mocht er dan na een paar dagen ook uit, dat is eerder een goor gevoel dan een pijnlijk gevoel want je voelt dat ding echt drapperig door je kaak heen gaan wordt je ff misselijk van maar wel beter.
Overigens niet die periode gerookt of gedronken
Dus of het aan te raden is, nee zeker niet anders lig je net als mij de eerste keer snachts elke keer wakker, weer pijnstiller zooi nemen enzo en je gaat er echt kapot aan.
5 dagen niet roken is niet zo hel komt allemaal best goed, net als bier, het is toch niet te zuipen met die pijn.
En als je er vanaf bent en je neemt dan een biertje is alleen maar beter
Overigens verschilt het wel per persoon, want een vriend van mij die ging smiddags voetballen, roken zuipen etc en nergens last van en geen 1 pijnstiller gebruikt.
Succes