abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51329719
Richting aangeven.... het is zo fucking makkelijk, maar mensen zijn gewoon te arrogant om een beetje rekening met de medeweggebruikers te houden.

En maar janken als ze zelf een keer voor jan lul staan te wachten omdat iemand anders geen richting aangeeft. Huilies.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:03:14 #102
123170 alors
zlata1234
pi_51330084
Speciaal voor die mensen:

Wat een klerelijers zijn dat zeg, sta je een uur te wachten met je fiets, kun je eindelijk gaan, moet je weer stoppen. En het remt ook zo lekker als je net opstapt Of als je in de auto zit en je staat netjes te wachten voor zo'n mongool die zn rijbewijs bijelkaar gepijpt heeft
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:48:32 #103
67316 J-DOGG
eeeeh ja?
pi_51340186
Veel mensen die op de A7 de aslag Wieringerwerf nemen hebben hun knipperlicht nog aan staan als ze bij de rotonde komen.
Komen ze aan met hun knipperlicht naar rechts en nemen ze de rotonde drie kwart. Knal ik er bijna op omdat ik er vanuit ga dat ze naar rechts gaan en dan kijkens ze mij boos aan.
And than you wake up dead and your dick falls off!!
pi_51353561
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_51353971
mensen die geen richting aangeven zowel mensen op de fiets, in de auto, op de motor, in de tractor

laat zien wat je doet, klootzakken
Ja doei.
pi_51364363
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
laat zien wat je doet, klootzakken
Je ziet toch vanzelf wat ik doe op het moment dat ik afsla?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  Spellchecker woensdag 11 juli 2007 @ 19:49:11 #107
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_51371398
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:22 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil je dan ook niet horen mopperen als je ooit de verkeerde tegen komt die je gezicht en auto wel even komt verbouwen. Agressie in het verkeer is niet goed, maar treiteren ook niet want dat wekt weer agressie op. Ik denk dat jij het beste nog eventjes terug kan naar de basisschool en dan op het schoolplein kinderen kan lopen pesten. De openbare weg is geen speelplaats en als jij dat wel vind zal ik je niet helpen als ik je in elkaar gemept zie worden door een groepje Marokkanen in hun Golfje.

Echt ongelooflijk zulke mensen dat die nog op de openbare weg mogen.
Jij verwoordt exact wat ik denk na dit topic totaan jouw post gelezen te hebben

Ik ben normaliter ook niet echt een agressieveling, ook totaal geen vechter. Maar als ik in het verkeer het zoveelste type (zoals door TS omschreven) tegenkom dan heb ik soms wel eens een hele sterke wil om die persoon heel veel pijn te laten lijden. Al is het maar om even af te reageren

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lui die totaal -geen- rekening met anderen kunnen/willen houden of, in andere gevallen, totaal geen maatschappelijke verantwoordelijkheid laten zien.
Tevens -purist.
pi_51407828
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:49 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Jij verwoordt exact wat ik denk na dit topic totaan jouw post gelezen te hebben

Ik ben normaliter ook niet echt een agressieveling, ook totaal geen vechter. Maar als ik in het verkeer het zoveelste type (zoals door TS omschreven) tegenkom dan heb ik soms wel eens een hele sterke wil om die persoon heel veel pijn te laten lijden. Al is het maar om even af te reageren

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lui die totaal -geen- rekening met anderen kunnen/willen houden of, in andere gevallen, totaal geen maatschappelijke verantwoordelijkheid laten zien.
Nou, dat iemand te lui is om richting aan te geven of gewoon geen rekening met anderen houd vind ik nog tot daar aan toe, maar als je moedwillig mensen gaat treiteren ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Maar ik zal je niet tegenhouden als jij je agressie op aso's wilt botvieren.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51408213
Ik had vorige week iemand die eerst richting gaf naar rechts ( op het moment dat hij de rotonde opging ), daarna gaf hij richting aan naar links ( zolang hij op de rotonde zat ) en daarna weer naar rechts om eraf te rijden.

Ik stond bij de eerste afslag en zat er bijna bovenop.

Ik geloof dat ik dan nog liever heb dat ze geen richting aangeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')