Valt wel mee hoor. Ik zie genoeg nette duitsers die het wel doenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef CreativeMind het volgende:
Overigens blijkt vaak dat bij vooral de dure Duitsers (BMW, Mercedes) de knipperlichten kennelijk niet in het optiepakket zaten.
Fransen hebben er een handje van om links aan te geven terwijl ze rechtsaf gaan, en andersomquote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die fransen kunnen er ook wat van met hun desjevoo
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef Goochie het volgende:
...over het algemeen zijn vrouwen die de knipperlichten niet kunnen vinden.
Is ook logisch natuurlijk daar vrouwen al geen helden zijn met autorijden. Dan moeten ze een bocht nemen, aan het stuur draaien, waarschijnlijk van 3 naar 2 schakelen en dan óók nog eens het knipperlicht aanzetten...dat is dan net even teveel gevraagd.
Het zijn idd vaak de grote bakken, die zich vervolgens natuurlijk wel opvreten als het hun gebeurt.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:07 schreef Lunar het volgende:
[..]
Fransen hebben er een handje van om links aan te geven terwijl ze rechtsaf gaan, en andersom
Dan mag je allang blij zijn dat ze gewoon de "uitgang" van een rotonde nemen ipv recht op je af te stormen...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef Goochie het volgende:
Is ook logisch natuurlijk daar vrouwen al geen helden zijn met autorijden. Dan moeten ze een bocht nemen, aan het stuur draaien, waarschijnlijk van 3 naar 2 schakelen en dan óók nog eens het knipperlicht aanzetten...dat is dan net even teveel gevraagd.
De klootzakkenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:07 schreef Lunar het volgende:
[..]
Fransen hebben er een handje van om links aan te geven terwijl ze rechtsaf gaan, en andersom
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:07 schreef Lunar het volgende:
[..]
En ik zie genoeg vieze jappanertjes die het ook doen. (richting aangeven bedoel ik)quote:Op maandag 25 juni 2007 09:03 schreef Chrispeter het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik zie genoeg nette duitsers die het wel doenVaak zijn het van die vieze jappannertjes die het doen.
Nee, want dan staat die auto met een dooie erin ook weer zo in de weg op de terugweg...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:00 schreef Godlike02 het volgende:
Irritant is het
maar ze hoeven niet gelijk dood van mij
Nee, je wacht maar gewoon even af.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:52 schreef Demius het volgende:
Serieus zo'n TERINGHEKEL heb ik eraan, van die mongolen die vor het gemak maar eveng een richting aangeven op de rotonde....GA EENS DOOD
ga weg jong vuilak!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik heb weinig sympathie voor jou...
feliquote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef DraYtje het volgende:
Irritant ja.
Maar het goede nieuws is dat ik mijn rijbewijs vanochtend heb gehaald!![]()
Gefeliciteerd !quote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef DraYtje het volgende:
Irritant ja.
Feli...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:00 schreef DraYtje het volgende:
Irritant ja.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef ElectricEye het volgende:
Überhaupt moet je mensen die geen richting aangeven van de weg halen en nooit meer toelaten, de lamzakken.
quote:
Mensen die zich niet aan het heilige fok!schip houdenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:09 schreef ANWB het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit een auto bestuurtd hebben.![]()
Ik vroeg het nog aan mijn collega.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen die zich niet aan het heilige fok!schip houden![]()
Die hebben een andere kut gewoonte. 40 rijden waar je 50 magquote:Op maandag 25 juni 2007 10:14 schreef Deetch het volgende:
ik zit met smart te wachten op de eerste allochtonen post.
Leuk om te zien??? STERF klootzak !!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:20 schreef N.icka het volgende:
Ik geef ook nooit richting aan , altijd leuk om te zien hoe andere zich dan ergeren![]()
die is er al...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:14 schreef Deetch het volgende:
ik zit met smart te wachten op de eerste allochtonen post.
Überhaupt moet je mensen die geen richting aangeven van de weg halen en nooit meer toelaten, de lamzakken.
Ik vind het ook altijd leuk om bij groen licht heeeel langzaam op te trekken zodat er na mij nog maar 1 of liever helemaal geen auto meer kan doorrijdenquote:
Zielig persoon...quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd leuk om bij groen licht heeeel langzaam op te trekken zodat er na mij nog maar 1 of liever helemaal geen auto meer kan doorrijden![]()
Gelukkig heb ik daar geen last van op twee wielenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd leuk om bij groen licht heeeel langzaam op te trekken zodat er na mij nog maar 1 of liever helemaal geen auto meer kan doorrijden![]()
Haha ja mooi is datquote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat is ook nog een leuk idee inderdaad.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef N.icka het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:52 schreef Demius het volgende:
Serieus zo'n TERINGHEKEL heb ik eraan, van die mongolen die vor het gemak maar eveng een richting aangeven op de rotonde....GA EENS DOOD
quote:Op maandag 25 juni 2007 08:52 schreef Demius het volgende:
Serieus zo'n TERINGHEKEL heb ik eraan, van die mongolen die vor het gemak maar eveng een richting aangeven op de rotonde....GA EENS DOOD RICHTINGAANGEVEN
Dat zorgt er juist voor dat de kans kleiner wordt dat ik het de volgende keer wel doe.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef Gelderland het volgende:
ben mezelf aan het aanleren om me middelvinger standaard bij dat soort teringhonden op te steken
Ja erg leuk inderdaad. Figuren zoals jij mogen ze met auto en al in de crusher zetten.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
hee schijthippie; zo'n actie moet je een keer bij mij flikken! Ik ben niet agressief, integendeel, maar in dit soort situaties zet ik je auto (laat me raden, een eend?) verderop klem (desnoods volg ik je), en zal ik eens laten zien wie er voorlopig niet meer kan doorrijdenquote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Die 'ik ben niet agressief' opmerking gelooft nu helemaal niemand meer. Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Gelderland het volgende:
hee schijthippie; zo'n actie moet je een keer bij mij flikken! Ik ben niet agressief, integendeel, maar in dit soort situaties zet ik je auto (laat me raden, een eend?) verderop klem (desnoods volg ik je), en zal ik eens laten zien wie er voorlopig niet meer kan doorrijden![]()
Stel je niet zo aan? Beetje mensen treiteren (zeker in het verkeer) is gewoon kinderachtig en die mensen zijn hun rijbewijs niet waardig en mogen van mij een levenslange rijontzegging krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
Die 'ik ben niet agressief' opmerking gelooft nu helemaal niemand meer. Stel je niet zo aan.
ik ben niet agressief, en zal dat in het verkeer ook niet laten blijken, maar ik heb wel echt een enorme hekel aan egoïstische teringlijers als jij. Ik ga je auto niet klemrijden, maar ik vind je gewoon een enorme kneus die zijn rijbewijs niet waardig is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
Die 'ik ben niet agressief' opmerking gelooft nu helemaal niemand meer. Stel je niet zo aan.
Als ik ergens heen wil en iemand gaat dat express verhinderen, kan ik daar idd agressief van worden. Terwijl ik dat niet snel zal worden. Ik volg een HBO-opleiding, heb geen strafblad en nooit iemand geslagen. Maar wanneer sommige dit soort geintjes flikken, ben ik er wél toe in staat!! Het geeft iets aan, over de mate waarop ik me er aan erger!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
je hebt niet eens een rijbewijs manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:02 schreef geenaam het volgende:
Geen richting aangeven opzich is al kut. Rij ik laatst door een smalle straat waar een tegenligger aankomt. Ik parkeer de auto half in een tuin om hem er langs te laten. Slaat die mongool af zonder richting aan te geven..![]()
En daar doe ik godver zoveel moeite voor.
![]()
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hee schijthippie; zo'n actie moet je een keer bij mij flikken! Ik ben niet agressief, integendeel, maar in dit soort situaties zet ik je auto (laat me raden, een eend?) verderop klem (desnoods volg ik je), en zal ik eens laten zien wie er voorlopig niet meer kan doorrijden![]()
ikop dat soort figuren + bijbehorende trieste acties....
Ja, maar ik wil je dan ook niet horen mopperen als je ooit de verkeerde tegen komt die je gezicht en auto wel even komt verbouwen. Agressie in het verkeer is niet goed, maar treiteren ook niet want dat wekt weer agressie op. Ik denk dat jij het beste nog eventjes terug kan naar de basisschool en dan op het schoolplein kinderen kan lopen pesten. De openbare weg is geen speelplaats en als jij dat wel vind zal ik je niet helpen als ik je in elkaar gemept zie worden door een groepje Marokkanen in hun Golfje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kijk dit soort figuren zijn inderdaad het leukst om te treiteren , je ziet ze dan in je spiegel zowat ontploffen
Maar vrouwen kunnen toch veel meer dingen tegelijk doen dan mannen?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef Goochie het volgende:
O maar ik ben blond en heb grote borsten en kan heel zielig en onschuldig kijken , helpt altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je dan ook niet horen mopperen als je ooit de verkeerde tegen komt die je gezicht en auto wel even komt verbouwen. Agressie in het verkeer is niet goed, maar treiteren ook niet want dat wekt weer agressie op. Ik denk dat jij het beste nog eventjes terug kan naar de basisschool en dan op het schoolplein kinderen kan lopen pesten. De openbare weg is geen speelplaats en als jij dat wel vind zal ik je niet helpen als ik je in elkaar gemept zie worden door een groepje Marokkanen in hun Golfje.
Echt ongelooflijk zulke mensendat die nog op de openbare weg mogen.
Soms mag je een mening best als feit neerzetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef Asmodean het volgende:
ik ben niet agressief, en zal dat in het verkeer ook niet laten blijken, maar ik heb wel echt een enorme hekel aan egoïstische teringlijers als jij. Ik ga je auto niet klemrijden, maar ik vind je je bent gewoon een enorme kneus die zijn rijbewijs niet waardig is.
Tsja helaas wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
O maar ik ben blond en heb grote borsten en kan heel zielig en onschuldig kijken , helpt altijd![]()
Zóó mee eens!!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:52 schreef Demius het volgende:
Spellings nazisquote:Op maandag 25 juni 2007 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen die zich niet aan het heilige fok!schip houden![]()
Ik vraag me nu af wat voor een auto TS heeft!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Het zijn idd vaak de grote bakken, die zich vervolgens natuurlijk wel opvreten als het hun gebeurt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
O maar ik ben blond en heb grote borsten en kan heel zielig en onschuldig kijken , helpt altijd![]()
Doodmaken idd. Als je daar al te egoistisch voor bent, verdien je het niet om te leven. Asociale kankerflikkersquote:
Alleen als je daar ook foto's van postquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Leonos het volgende:
Ik doe nooit richting aangeven.
Moet ik nu dood?
Nee, maar dat gebeurt vanzelf wel een keertje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Leonos het volgende:
Ik doe nooit richting aangeven.
Moet ik nu dood?
Je ziet toch vanzelf wat ik doe op het moment dat ik afsla?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
laat zien wat je doet, klootzakken
Jij verwoordt exact wat ik denk na dit topic totaan jouw post gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je dan ook niet horen mopperen als je ooit de verkeerde tegen komt die je gezicht en auto wel even komt verbouwen. Agressie in het verkeer is niet goed, maar treiteren ook niet want dat wekt weer agressie op. Ik denk dat jij het beste nog eventjes terug kan naar de basisschool en dan op het schoolplein kinderen kan lopen pesten. De openbare weg is geen speelplaats en als jij dat wel vind zal ik je niet helpen als ik je in elkaar gemept zie worden door een groepje Marokkanen in hun Golfje.
Echt ongelooflijk zulke mensendat die nog op de openbare weg mogen.
Nou, dat iemand te lui is om richting aan te geven of gewoon geen rekening met anderen houd vind ik nog tot daar aan toe, maar als je moedwillig mensen gaat treiteren ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij verwoordt exact wat ik denk na dit topic totaan jouw post gelezen te hebben
Ik ben normaliter ook niet echt een agressieveling, ook totaal geen vechter. Maar als ik in het verkeer het zoveelste type (zoals door TS omschreven) tegenkom dan heb ik soms wel eens een hele sterke wil om die persoon heel veel pijn te laten lijden. Al is het maar om even af te reageren
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lui die totaal -geen- rekening met anderen kunnen/willen houden of, in andere gevallen, totaal geen maatschappelijke verantwoordelijkheid laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |